Η υποστήριξη της XH90 στα video games με εξελιγμένες λειτουργίες στηρίζεται σε δύο κυρίως πράγματα: στις θύρες HDMI που φέρει και στο σύστημα επεξεργασίας εικόνας στο οποίο στηρίζεται. Το δεύτερο αναλαμβάνει να διαχειριστεί λεγόμενο input lag, τα "αντανακλαστικά" δηλαδή μιας τηλεόρασης στην απόδοση μίας ενέργειας του παίκτη επί της οθόνης από την στιγμή που θα λάβει την σχετική εντολή. Αυτά τα "αντανακλαστικά" επηρεάζουν την αίσθηση της ανταπόκρισης στον χειρισμό π.χ. των fighting games ή των shoot' em ups πρώτου προσώπου. Η ΧΗ90 είναι πολύ καλή σε αυτόν τον τομέα, καθώς σε λειτουργία Game Mode (ή σε Graphics Mode όταν συνδέεται σε αυτήν ένα PC) τα "αντανακλαστικά" της κινούνται στο επίπεδο των 15ms για games ανάλυσης 1080p ή 4Κ στα 60 Hz και στο επίπεδο των 7ms στα 120 Hz.
Οι επιδόσεις αυτές καθιστούν την τηλεόραση της Sony μία πολύ καλή επιλογή για gaming με PlayStation4, Xbox One S/X και PC με κάρτες γραφικών προηγούμενης γενιάς - με συστήματα, δηλαδή, που βάσει έκδοσης HDMI δεν προσφέρουν ρυθμούς ανανέωσης οθόνης υψηλότερους από τα 60 Hz (ακόμη και αν τα games αυτά καθ' αυτά παράγουν περισσότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο από 60).
Είναι από αυτό το σημείο και πέρα, ουσιαστικά, που η XH90 κρίνεται με περισσότερη αυστηρότητα. Όταν συνδεθεί σε κάποια εκ των δύο θυρών HDMI 2.1 ένα PlayStation5, Xbox Series S|X ή PC με "νέας κοπής" κάρτα γραφικών, οι παίκτες μπορούν να αξιοποιήσουν ρυθμό ανανέωσης οθόνης στα 120 Hz μεν, αλλά αυτό έχει αξία πρακτική μόνο αν συνδυάζεται με 120 καρέ ανά δευτερόλεπτο "σταθερά" (locked). Αν ο αριθμός αυτός αυξομειώνεται συνεχώς (όπως συμβαίνει στα περισσότερα video games), τότε έχουμε πάλι το φαινόμενο της μη ομαλής κίνησης που αντιμετωπίζαμε πάντοτε και στα games προηγούμενης γενιάς με τoν ρυθμό ανανέωσης στα 60 Hz.
Την λύση σε αυτό προσφέρουν, φυσικά, οι διάφορες τεχνολογίες μεταβλητής ανανέωσης οθόνης, οι οποίες αναλαμβάνουν να "συγχρονίσουν" τα καρέ που παράγει ένα σύστημα για video games με τα καρέ που προβάλλει η τηλεόραση. Το πρόβλημα είναι πως η XH90 δεν υποστηρίζει ακόμη καμία τέτοια τεχνολογία. Άλλες τηλεοράσεις προσφέρουν υποστήριξη είτε στα πρότυπα FreeSync ή G-Sync των PC είτε στο VRR του HDMI Forum (είτε και στα δύο), έτσι ώστε να εξομαλύνουν τις συνεχείς αυξομειώσεις στην προβολή των καρέ και να τα "ευθυγραμμίσουν" με ρυθμούς σάρωσης ανάμεσα στα 48 και τα 120 Hz. Η διαφορά που επιφέρει αυτή η εξομάλυνση στην ομαλή ροή της δράσης, τον χειρισμό και την συνολική ψυχαγωγική εμπειρία των σύγχρονων video games είναι πολύ μεγάλη. Χωρίς αυτήν δεν αξιοποιεί κανείς όλα όσα έχουν να δώσουν οι σύγχρονες παραγωγές σε PlayStation5, Xbox Series S|X ή PC.
Η Sony είχε υποσχεθεί πως θα υλοποιήσει στην XH90 υποστήριξη για το πρότυπο HDMI VRR εγκαίρως για το εμπορικό ξεκίνημα του PS5 πέρυσι αλλά δεν το κατάφερε - για την ακρίβεια δεν έχει ακόμη υλοποιήσει την δυνατότητα αυτή. Ο ιαπωνικός κολοσσός έχει διαβεβαιώσει πως θα το κάνει, όμως όλα δείχνουν πως εννοεί να ακολουθήσει αυστηρά τις προδιαγραφές του προτύπου όπως αυτό διαμορφώνεται από το ελεγκτικό σώμα του HDMI Forum - το οποίο έχει καθυστερήσει ήδη τραγικά στην πιστοποίηση των τσιπ ελέγχου των θυρών HDMI για τηλεοράσεις και άλλες συσκευές. Ορισμένοι κατασκευαστές επέλεξαν να υλοποιήσουν την λειτουργία VRR χωρίς να περιμένουν την πιστοποίηση του HDMI Forum και τελικά είχαν δίκιο, καθώς οι χρονοβόρες διαδικασίες του αποδεικνύονται επιβλαβείς πλέον για προϊόντα όπως η Bravia HX90.
Η Sony πάντοτε επεδίωκε να ακολουθεί επίσημα πρότυπα όποτε αυτό ήταν εφικτό και δεν εκπλήσσει το γεγονός ότι και σε αυτήν την περίπτωση επιλέγει να κάνει το ίδιο. Η θέση της, άλλωστε, είναι περισσότερο περίπλοκη εξαιτίας του PlayStation5: σχετική φημολογία θέλει την αναβάθμιση λογισμικού που θα προσφέρει και σε αυτό την υποστήριξη VRR να μην έχει γίνει ακόμη διαθέσιμη για τον ίδιο λόγο, την πιστοποίηση του HDMI Forum δηλαδή. Λογικό, θα έλεγε κανείς, από ορισμένες απόψεις.