Με θετικό τρόπο "έκλεισε" η HTC Greece μία - προϊοντικά τουλάχιστον - πολύ καλή χρονιά στο The Mall Athens με ειδική της εκδήλωση για την οικογένεια των κορυφαίων της smartphones, των One. Στελέχη της εταιρείας από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν συνολικά τη σειρά των One, αφού αυτή απαρτίζεται πλέον όχι μόνο από τα HTC One και HTC One Mini, αλλά και από το HTC One Max, το "μεγάλο" κινητό της ταϊβανέζικης εταιρείας που ανταγωνίζεται τα Samsung Galaxy Note III και Sony Xperia Z Ultra. Στο κοινό των τεχνικών δημοσιογράφων που παρευρέθησαν σχεδόν όλα όσα ειπώθηκαν ήταν ήδη γνωστά (και οι ερωτήσεις-απαντήσεις με τα στελέχη της HTC δεν απέφεραν καμία είδηση άξια αναφοράς), όμως είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι μία εταιρεία που έχει όντως "ταλαιπωρηθεί" μέσα στο 2013 από πλευράς εμπορικής δείχνει έμπρακτα πως συνεχίζει να πιστεύει στην ποιότητα των προϊόντων της και να τα προωθεί.
Η διευθύντρια marketing της HTC για τη νοτιοανατολική Ευρώπη - και κατ' επέκταση την Ελλάδα - παρουσίασε τις ενέργειες της εταιρείας στο εξωτερικό που σκοπό έχουν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του ονόματος και των προϊόντων της. Οι δύο πιο γνωστές είναι αυτή της συνεργασίας με τον ηθοποιό Robert Downey Junior και αυτή της χορηγικής σχέσης με την UEFA για προβολή στους αγώνες των UEFA League και Champions League. Για τις διαφημίσεις του πρώτου... "περί ορέξεως ουδείς λόγος" (έχουμε δει πολλές συνεργασίες τεχνολογικών εταιρειών με celebrities να μην οδηγούν σε τίποτε το ουσιαστικό), η προβολή ωστόσο στα κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου της Ευρώπης θεωρητικά θα αποδώσει ευδιάκριτα αποτελέσματα για την HTC.
Τα αποτελέσματα αυτά η ταϊβανέζικη εταιρεία τα χρειάζεται επειγόντως μέσα στο 2014, καθώς το επιθετικό marketing της Samsung και των Galaxy S έχει εμπορικά επισκιάσει τα HTC One - παρά την ανωτερότητα των δεύτερων σε πολλούς τομείς, στα αντίστοιχα μοντέλα. Το πρόβλημα, φυσικά, είναι πως το marketing της HTC γενικότερα δεν δείχνει να "φτάνει" στον καταναλωτή αρκετά συχνά ή/και πειστικά, γεγονός που και ο διευθύνοντας σύμβουλός της έχει δημόσια παραδεχθεί. Ο χρόνος θα δείξει αν οι απλές πρωτοβουλίες στα social media - όπου δραστηριοποιούνται όλες οι εταιρείες πλέον - και η συνεργασία με την UEFA θα αποδειχθούν αρκετές ώστε να βγάλουν την HTC από τη δύσκολη εμπορική κι επικοινωνιακή θέση στην οποία έχει περιέλθει.
Τα καλά νέα, πάντως, είναι τρία. Πρώτο: το HTC One Max θα είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά εγκαίρως για την εορταστική περίοδο στην προτεινόμενη λιανική τιμή των €749. Τα χρήματα δεν είναι λίγα, όμως τόσα ή περισσότερα ζητούν και smartphones με σαφώς λιγότερες δυνατότητες. Δεύτερο: παράλληλα με το HTC One Max θα διατεθούν στην εγχώρια αγορά και όλα του τα αξεσουάρ, από το ειδικό... μίνι-κινητό που συνδέεται με τα One μέσω Bluetooth, έως το νέο εξωτερικό ηχείο της HTC και η σχετική γραφίδα. Τρίτο: η είσοδος του One Max στην αγορά σε αυτήν την τιμή ώθησε σημαντικά χαμηλότερα την τιμή πώλησης του αρχικού HTC One, το οποίο συνεχίζουμε να θεωρούμε το συνολικά καλύτερο smartphone του 2013. Αυτό μπορεί να αποκτηθεί πλέον με €599, τιμή που θεωρούμε αληθινά πάρα πολύ καλή για το συγκεκριμένο μοντέλο. Για να δούμε τί Χριστούγεννα επιφυλάσσει η ελληνική και παγκόσμια αγορά για τα HTC One, λοιπόν!