
Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Ε3 2010: H πλήρης λίστα τίτλων
Όλοι οι τίτλοι που έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι παρόντες στο Los Angeles Convention Center. Οι μη ανακοινώσιμες εκπλήξεις, φυσικά, δεν αποκλείονται ποτέ!
Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Όλοι οι τίτλοι που έχει επιβεβαιωθεί ότι θα είναι παρόντες στο Los Angeles Convention Center. Οι μη ανακοινώσιμες εκπλήξεις, φυσικά, δεν αποκλείονται ποτέ!
Παρασκευή, 11 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Στη φετινή έκθεση οι Sony, Microsoft και Nintendo θα επικεντρωθούν σε διαφορετικά πράγματα - ποιά θεωρούμε πως είναι αυτά; Και ποιά games θα ξεχωρίσουν;
Τετάρτη, 2 Ιουνίου 2010 12:00 πμ
Αποχωρήσεις κορυφαίων στελεχών, αλλαγές στη δομή του τμήματος ψηφιακής διασκέδασης της αμερικανικής εταιρείας... και ο Balmer ως κερασάκι στην τούρτα. Oooops.
Δευτέρα, 19 Απριλίου 2010 12:00 πμ
H αμερικανική εταιρεία εγκαινιάζει μία νέα υπηρεσία που... ποντάρει μεν στη νοσταλγία των gamers, φέρνει όμως ενδιαφέροντα στοιχεία στο προσκήνιο. Τη δοκιμάζουμε.
Δευτέρα, 15 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Με την πρόσφατη αποτυχημένη προσπάθεια της Ubisoft, το θέμα επανέρχεται στο προσκήνιο. Γιατί έχουν τα δίκια τους, γιατί εμείς τα δικά μας και... τί θα έπρεπε να γίνει, τελικά;
Πέμπτη, 11 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Επιτέλους, περισσότερα στοιχεία για το χειριστήριο ανίχνευσης κίνησης της Sony για το PS3: οι συνεργαζόμενες εταιρείες, τα games, ενδεικτική τιμή πώλησης, demos!
Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Έκπληξη προκαλεί η αμερικανική εταιρεία, αμφισβητώντας τη μακροβιότητα και του μέλλον του ίδιου του τίτλου που εκδίδει. Ξέρει κάτι που δεν ξέρουμε ή... απλώς καλύτερα να σωπαίνουν τα στελέχη;
Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010 12:00 πμ
Τα δύο συστήματα υψηλής ευκρίνειας είναι σε άριστη θέση για να καταρρίψουν ένα από τα κακώς κείμενα στην αγορά του home entertainment - γιατί και... για ποιό λόγο χαιρόμαστε γι' αυτό;
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2010 12:00 πμ
To περιφερειακό ανίχνευσης κίνησης για το Xbox 360 βρίσκεται επτά μήνες μακριά, δείχνει ωστόσο ανέτοιμο ακόμη για τη μεγάλη πρεμιέρα. Γιατί και... υπάρχει χρόνος αρκετός;
Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου 2010 12:00 πμ
Είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια γεύση από το πώς θα φαίνονται games του PlayStation3, ειδικά τροποποιημένα για να δίνουν το... Avatar effect σε συμβατές τηλεοράσεις. Λοιπόν;
Πέμπτη, 21 Ιανουαρίου 2010 12:00 πμ
Η βρετανική εταιρεία σταματά και επίσημα την ανάπτυξη και διάθεση extra περιεχομένου για το δημοφιλέστατο Burnout Paradise. Γιατί αξίζει συγχαρητηρίων, τότε...;
Πέμπτη, 24 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Tα Χριστούγεννα του 2009 το gaming μέσω ανίχνευσης κίνησης είναι ακόμη το βασικό plus του συστήματος της Nintendo. Τα Χριστούγεννα του 2010, όμως...
Τρίτη, 15 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
...σύμφωνα με την υπηρεσία του Metacritic.com, τουλάχιστον. Πώς προκύπτει αυτό για το σύστημα της Sony και τί ισχύει για τ' ανταγωνιστικά του; Σχολιάζουμε.
Σάββατο, 12 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Αν δεν μπορείς να τους πιάσεις, τουλάχιστον εκμεταλλεύσου τους εμπορικά. Η EA αλλάζει ρότα απέναντι στους χρήστες κλεψίτυπων video games και... καλά κάνει!
Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Τόσους τους θεωρεί ο διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, John Riccitielo, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του. Μπαρντόν...;
Δευτέρα, 7 Δεκεμβρίου 2009 12:00 πμ
Πολλοί μιλούν για τη lifestyle συνεισφορά του PlayStation στα 15χρονά του γενέθλια, πιο σημαντική όμως είναι η αξία των προϊόντων σαν αυτό στο χρόνο, όπως αυτό την καθιέρωσε. Δηλαδή;
Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2009 12:00 πμ
Τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για το ιδιόρρυθμο σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης: μπορεί να ανακάμψει ή η "φούσκα" τελικά φαίνεται να "ξεφουσκώνει";
Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009 12:00 πμ
Οι εποχές που όλες οι μεγάλες κυκλοφορίες της χρονιάς στριμώχνονταν στα ράφια τα Χριστούγεννα, έχουν περάσει. Αλλά να μετακινηθούν και... προς την άνοιξη...;
Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009 12:00 πμ
Δεν σε καταλαβαίνει για τις ώρες που περνάς με το gaming σε PC, Χbox 360 ή PS3; Κάνε την gamer, ακολουθώντας τις συμβουλές και τις προτάσεις μας!
Πέμπτη, 5 Νοεμβρίου 2009 12:00 πμ
Η σειρά των FIFA της ΕΑ και η σειρά των Pro Evolution Soccer της Konami και πάλι στη γραμμή των πέναλτι. Ποιά κερδίζει το τρόπαιο των φετινών Χριστουγέννων;
Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2009 12:00 πμ
Πότε μπορεί ένα προϊόν να μη θεωρηθεί αληθινή αναβάθμιση σε σχέση με τον προκάτοχό του; Όταν δεν... έχει τίποτε άξιο λόγου να επιδείξει ως βελτίωση, να πότε!
Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2009 12:00 πμ
Θόρυβος μεγάλος και οργή για την απόφαση της Infinity Ward να περιορίσει Δικτυακά την έκδοση PC του Call of Duty Modern Warfare 2. Έτσι πάνε αυτά!
Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2009 12:00 πμ
Με το iPhone να στηρίζει τη δύναμή του στις αμέτρητες εφαρμογές του App Store, και το Xbox 360 να αποκτά Facebook, Twitter και Last.fm, αναρωτιόμαστε: γιατί όχι ένα... remix;
Δευτέρα, 5 Οκτωβρίου 2009 12:00 πμ
Πού βρισκόμαστε με τις... προγραμματικές δηλώσεις των Microsoft και Sony για την υψηλή ευκρίνεια στα video games, μετά από... μία τετραετία στην εξουσία;
Τρίτη, 29 Σεπτεμβρίου 2009 12:00 πμ
Το Super Street Fighter IV είναι η ανανεωμένη έκδοση που έρχεται να βελτιώσει και επεκτείνει το ήδη καλύτερο fighting game του 2009. Πώς, πότε και... πόσο;