Είναι σπάνιο να συμπίπτει για μία εταιρεία ένα σημαντικό ξεκίνημα με ένα δεύτερο, γι' αυτό και όταν κάτι τέτοιο συμβαίνει, η σημασία και των δύο είναι κατά τι μεγαλύτερη. Η Microsoft Hellas το γνωρίζει, γι' αυτό και διοργάνωσε στις 10/11 μια ξεχωριστή βραδιά για τους εκπροσώπους του ειδικού και μη Τύπου στο πλαίσιο της κυκλοφορίας του Kinect για το Xbox 360, αλλά και της έναρξης επίσημης λειτουργίας του Xbox Live και στη χώρα μας. Το Αθηνόραμα Digital ήταν βεβαίως εκεί κι είχε τόσο την ευκαιρία να συνομιλήσει με στελέχη της Microsoft, όσο και να διασκεδάσει με τις τελικές εκδόσεις των τίτλων για το νέο περιφερειακό ανίχνευσης κίνησης, που έγινε διαθέσιμο στο ελληνικό κοινό την ίδια ημέρα.
O χώρος του Sotovikis Workshop στο Μαρούσι είχε "ντυθεί" στα χρώματα του Xbox 360 και του Kinect. Τα στελέχη της Microsoft Hellas προχώρησαν αρχικά σε μία σύντομη ενημέρωση των δημοσιογράφων για την επίσημη έναρξη της υπηρεσίας Xbox Live στη χώρα μας και στη συνέχεια ο Τύπος προσκλήθηκε να έρθει σε επαφή με το Halo: Reach και τη λειτουργία video chat του Kinect. Δύο συστήματα που βρίσκονταν στο χώρο προέβαλλαν τον τίτλο της Bungie κι επέτρεπαν σε δύο χρήστες να συναγωνιστούν, η σύνδεσή μεταξύ τους ωστόσο δεν γινόταν πια τοπικά (όπως συνηθιζόταν μέχρι σήμερα σε όλες τις εκδηλώσεις για το Xbox 360 στη χώρα μας), αλλά μέσω Xbox Live, υπογραμμίζοντας και τα ελληνικά πλέον... χρώματα της υπηρεσίας.
Σε άλλο σημείο του εκθεσιακού χώρου δύο Xbox 360 με συνοδευτικά σετ Kinect ήταν επίσης συνδεδεμένα μέσω Live και διαμορφωμένα έτσι ώστε να προβάλλουν τις δυνατότητες οπτικοακουστικής επικοινωνίας που πλέον αποκτά το σύστημα της Microsoft με το νέο περιφερειακό. Η ποιότητα της εικόνας ήταν εξαιρετική, ενώ χάρις στα γνωστά ακουστικά/μικρόφωνα οι παριστάμενοι είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν και την πολύ καλή ποιότητα ήχου που αποδίδεται μέσα από τον συγκεκριμένο μηχανισμό. Στον ίδιο χώρο η Microsoft Hellas φιλοξένησε και πολλούς από τους πρόσφατους τίτλους τρίτων εταιριών (όπως το FIFA 11 της EA Sports).