Μπορεί η Microsoft να έχει σημαντική ευθύνη στην υποστήριξη ενός νέου της προϊόντος home entertainment με τίτλους κατά την πρώτη περίοδο εμφάνισής του στα καταστήματα, όμως κάθε τέτοια πρόταση που χρειάζεται περιεχόμενο για να αποδείξει την αξία της είναι μία πρώτης τάξεως εμπορική ευκαιρία και για τις ανεξάρτητες εταιρείες του χώρου. Το Kinect δεν αποτελεί εξαίρεση: έχει ήδη κυκλοφορήσει ένας αριθμός από παραγωγές τρίτων δημιουργών ειδικά γι' αυτό, διαφόρων ειδών και κατηγοριών. Είχαμε, όπως πάντα, τα... αναμενόμενα φαινόμενα της διάθεσης πρόχειρων, κακών τίτλων που απλώς "έπρεπε να είναι" στα ράφια μαζί με το περιφερειακό του Xbox 360, ασχέτως αν ήταν έτοιμα, προσεγμένα ή όχι. Έχουμε όμως και παραδείγματα από games του Kinect που αξίζουν αγοράς από οποιονδήποτε κάτοχό του και αυτά επιλέξαμε να παρουσιάσουμε ξεχωριστά.
Dance Central
H Harmonix - η εταιρεία που κατέστησε στο ευρύ κοινό τόσο δημοφιλή τα games που παίζονται με μουσικά όργανα σχεδιασμένα ως ειδικά περιφερειακά για τις σειρές Guitar Hero και Rock Band - έχει μία... νέα αποστολή: να μάθει το κοινό του Xbox 360 να χορεύει! Το Dance Central αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της και καλεί τους παίκτες να σταθούν απέναντι στην τηλεόρασή τους και ν' ακολουθήσουν τις οδηγίες που τούς δίνονται στην οθόνη, ώστε να ολοκληρώσουν τα χορευτικά κάθε υποστηριζόμενου μουσικού κομματιού. Η ποικιλία αυτών των τραγουδιών είναι ικανοποιητικότατη και η επιλογή προσεγμένη, καθώς σε αυτά περιλαμβάνονται 32 επιτυχίες από καλλιτέχνες όπως οι Beastie Boys, η Kylie Minogue, ο Snoop Dog, οι No Doubt, η Lady Gaga, ο Benny Benassi και η Nelly Furtado.
Το Dance Central συνεργάζεται άψογα με το Kinect: το Αθηνόραμα Digital μπορεί να βεβαιώσει με ασφάλεια πως είναι η παραγωγή που αποκρύπτει με τον καλύτερο τρόπο την όποια χρονική καθυστέρηση μπορεί να δημιουργηθεί ανάμεσα στην κίνηση του παίκτη και στην εκτέλεση της φιγούρας του στην οθόνη. Η ροή του χορευτικού ποικίλει ανάλογα με το μουσικό θέμα και το Kinect αναγνωρίζει στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αν η κίνηση έχει γίνει σωστά ή όχι, ακόμη και σε συνθήκες κακού φωτισμού. Είναι, εν ολίγοις, ένας τίτλος που κατορθώνει όχι μόνο να είναι διασκεδαστικός για παρέες ή και... μοναχικό παιχνίδι, αλλά και ένας από τους λίγους που εκμεταλλεύεται από νωρίς τις εξελιγμένες δυνατότητες του Kinect για να προσφέρει στο κοινό κάτι ολοφάνερα ποιοτικό. ΑΑΑ!