Η παραμονή εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων στο σπίτι για πολλές εβδομάδες προκειμένου να ανακοπεί η εξάπλωση του ιού COVID-19 κάθε άλλο παρά θετική είναι ως κατάσταση, προφανώς, δεν παύει ωστόσο να έχει ωφελήσει πολλές ψυχαγωγικές δραστηριότητες στις οποίες αυτοί επιδίδονταν σε πολύ μικρότερο βαθμό - και ανάμεσα σε αυτές σίγουρα την θέαση ταινιών και τηλεοπτικών σειρών. Ακόμη κι έτσι, ωστόσο, η σημασία της νεότερης επιτυχίας που δημοσιοποίησε πρόσφατα η Disney δεν μπορεί να υποτιμηθεί: το Disney Plus, η Δικτυακή υπηρεσία διανομής περιεχομένου του αμερικανικού κολοσσού που ξεκίονησε την λειτουργία της τον Νοέμβριο, έχει ξεπεράσει ήδη σε πελατειακή βάση τα 50 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως!
Με δεδομένο το γεγονός ότι στις αρχές Φεβρουαρίου το Disney Plus είχε πλησιάσει τα 30 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως έχοντας παρουσία σε μόλις 4 (!) χώρες, εύκολα συνειδητοποιεί πως η Disney στην ουσία κατόρθωσε να εγγράψει περίπου 10 εκατομμύρια συνδρομητές κάθε μήνα από το ξεκίνημά της όντας διαθέσιμη σε μόλις 12 χώρες συνολικά - μέσα στον Μάρτιο προστέθηκε στις αρχικές και η Μεγάλη Βρετανία, η Ιρλανδία, η Γαλλία, η Γερμανία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Αυστρία και η Ελβετία. Τις τελευταίες ημέρες, δε, προστέθηκε και η Ινδία, στην η οποία ήδη αντιστοιχούν σχεδόν 7 (!!!) από αυτά τα 50 εκατομμύρια συνδρομητών. Όλα αυτά με κατάλογο ταινιών και τηλεοπτικών σειρών αξιόλογων μεν, αλλά κατά πολύ λιγότερων σε αριθμό συγκριτικά με τον αντίστοιχο της Netflix και, κατά γενική ομολογία, χωρίς αρκετές "εμβληματικές" αποκλειστικές παραγωγές που θα προωθούσαν το brand του Disney Plus.
Για την ελληνική αγορά, φυσικά, η εξέλιξη αυτή παραμένει ενδιαφέρουσα αλλά όχι άμεσα σχετική: δεν περιμέναμε την εμπορική λειτουργία του Disney Plus στην Ελλάδα σε καμία περίπτωση πριν από τον Σεπτέμβριο και - με την κατάσταση ως έχει αυτήν την στιγμή λόγω του COVID-19 και των άγνωστων συνεπειών που θα αφήσει στο πέρασμά του όταν εν τέλει αντιμετωπιστεί - τα σχέδια της Disney για τις χώρες τρίτου ή τέταρτου "κύματος" όπως η δική μας είναι πιθανό να καθυστερήσουν σε μεγαλύτερο του αναμενόμενου βαθμό. Δεδηλωμένα από στελέχη της Disney πριν από την διάθεση του Disney Plus σε μικρότερες τοπικές αγορές προηγείται η Ιαπωνία, η Λατινική Αμερική και άλλες σημαντικά μεγαλύτερες. Για την ώρα, με άλλα λόγια, απλώς παρακολουθούμε την πρόοδο του μάλλον σημαντικότερου αντιπάλου που θα έχει να αντιμετωπίσει η Netflix μελλοντικά - υποθέτοντας πως για μεγάλο ποσοστό του κοινού δεν μπορούν απλώς να συνυπάρξουν ως παράλληλες συνδρομές και μηνιαία κόστη βέβαια - και... περιμένουμε!