Απολύτως φυσιολογικά, εν τέλει, έχει καταλήξει να θεωρεί η στήλη φαινόμενα κατά τα οποία άνθρωποι, εταιρείες και διαφόρων ειδών φορείς της "παλιάς φρουράς" αρνούνται να "συμφιλιωθούν" με τα νέα δεδομένα που φέρνει η τεχνολογία στο χώρο τους και προτιμούν να την αντιμετωπίσουν εχθρικά, παρά θετικά και εποικοδομητικά. Αίσθηση έχει προκαλέσει, για παράδειγμα, τον τελευταίο καιρό η πολεμική που έχει ξεκινήσει το διάσημο συγκρότημα των AC/DC εναντίον του... iTunes, του άκρως επιτυχημένου Δικτυακού καταστήματος της Apple που - χωρίς καμία υπερβολή - άλλαξε τα δεδομένα στο χώρο της διανομής μουσικής. Οι hard rockers του ιστορικού σχήματος εκμεταλλεύονται κάθε ευκαιρία που τούς δίνεται λόγω της κυκλοφορίας του νέου τους album, του Black Ice, για να καταφερθούν ενάντια στην υπηρεσία, με διάφορων ειδών... επιχειρήματα.
Το "για τα μάτια του κόσμου" επιχείρημα, μάλλον αδύναμο και ασαφές, που προέβαλλε πριν από μερικές ημέρες ο τραγουδιστής του συγκροτήματος Brian Johnson έχει να κάνει με το... απολύτως business προφίλ του καταστήματος: "Το iTunes, αν δεν προσέξει, μπορεί να αφανίσει τη μουσική ως τρόπο ψυχαγωγίας", δήλωσε. "Κάνει τα πάντα στο βωμό του χρήματος και των κερδών, όχι ωθούμενο από αγάπη προς τη μουσική". Είναι να μην χαμογελάσει κανείς με δημοσιογραφικά σχόλια του τύπου "Καλώς ήλθες στον κόσμο των επιχειρήσεων, Brian. Πού βρισκόσουν τα τελευταία 30 χρόνια περίπου...;"
Ο... πραγματικός, ωστόσο, λόγος για τον οποίο οι AC/DC "τα έχουν" με το iTunes και δεν τού παραχώρησαν το δικαίωμα να πωλεί το Black Ice, προτιμώντας αποκλειστικά και μόνο τα "παραδοσιακά" βιβλιοπωλεία; Tο γεγονός ότι η υπηρεσία της Apple προσφέρει τη δυνατότητα αγοράς μεμονωμένων κομματιών και όχι μόνο όλου του album. Αυτό επιτρέπει στο κοινό να αγοράσει τα 2-3 κομμάτια που πιθανώς θα "βγουν επιτυχίες" από τον δίσκο αυτό, παραβλέποντας τα υπόλοιπα και πληρώνοντας, προφανώς, λιγότερα. Οι AC/DC το γνωρίζουν και (μην αποτελώντας εξαίρεση ανάμεσα στα μουσικά σχήματα που δημιουργούν 4-5 καλά κομμάτια και "γεμίζουν" το CD με άλλα 6-7 αδιάφορα έως κακά για να κυκλοφορήσουν album) φυσικά προτιμούν να προωθήσουν τη νέα τους δουλειά. Θα έχει ενδιαφέρον, λοιπόν, να διαπιστώσουμε αν και κατά πόσο οι fans των AC/DC θα "τιμήσουν" τα κλασικά δισκοπωλεία σε μερικές μέρες ή αν έχουν ήδη "κατεβάσει" το album μέσω Internet... όχι ακριβώς νόμιμα!