Αν υπάρχει ένας θριαμβευτής στον χώρο της ψηφιακής διανομής περιεχομένου που μπορεί να ισχυριστεί ότι ανέλαβε το ρίσκο αλλά κέρδισε το στοίχημα και τα ωφέλη που προέκυψαν από αυτό, είναι αναμφίβολα η Apple - και το στοίχημα το iTunes. Η Sony είναι ίσως η μοναδική εταιρεία που είναι τοποθετημένη στην αγορά με τέτοιο τρόπο, ώστε να βάλει ένα αντίστοιχο στοίχημα τα επόμενα χρόνια - και αυτές ακριβώς είναι οι προθέσεις της, απ' ότι φαίνεται, αφού ο διευθύνοντας σύμβουλός της Howard Stringer επιβεβαίωσε σε πρόσφατη ομιλία του την κατεύθυνση προς την οποία η ιαπωνική εταιρεία πρέπει να κινηθεί ώστε να πρωταγωνιστήσει στην αρένα της Δικτυακής διανομής μουσικής, ταινιών και games από το 2012 και μετά.
Ο Stringer επιβεβαίωσε για πολλοστή φορά το σχέδιό του να μεταμορφώσει τη Sony σε μία εταιρεία περιεχομένου, hardware και υπηρεσιών αντί για απλό κατασκευαστή συσκευών - κάτι τέτοιο ήταν δεδηλωμένο εδώ και καιρό. Ήταν όμως η πρώτη φορά που αναφέρθηκε το... πως: η Sony θα στηριχθεί αρχικά σε σημαντικό βαθμό στο PlayStation Network, το οποίο αριθμεί ήδη πάνω από 33 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, δεκτικούς στην απόκτηση περιεχομένου μέσω Internet. Τόσο από πλευράς marketing, όσο και από πλευράς υποδομής, το PSN θα παίξει το ρόλο του εφαλτηρίου: στο μεγάλο αυτό κοινό των 33 εκ. ανθρώπων θα δοθεί σταδιακά η δυνατότητα να αγοράσουν όχι μόνο games για το PS3 ή το PSP, αλλά και ταινίες και μουσική (η διαδικασία έχει ξεκινήσει ήδη), με απώτερο σκοπό κάθε μία από αυτές τις δραστηριότητες να αποκτήσει και δική της υπόσταση αργότερα.
Στο ίδιο πλαίσιο διευκρινίστηκαν και μερικά ακόμη ενδιαφέροντα πράγματα. Η Sony σκοπεύει να αντιμετωπίσει την Apple και στον τομέα των apps α λα iPhone, προσφέροντας σε ανεξάρτητες εταιρείες δημιουργίας software τα εργαλεία για την ανάπτυξη αντίστοιχων εφαρμογών για μία γκάμα συσκευών. Επίσης σκοπεύει να δημιουργήσει κάποιες premium, περισσότερο "προχωρημένες" επί πληρωμή υπηρεσίες, οι οποίες θα προσαρμόζονται έξυπνα στις δυνατότητες κάθε συσκευής που τις αξιοποιεί (PS3, PSP, smartphone, PC κλπ). Με τον τρόπο αυτό ο Stringer και το επιτελείο του όχι μόνο θα δημιουργήσουν νέες, μεγαλύτερες πηγές εσόδων για τον ιαπωνικό κολοσσό, αλλά θα προωθήσουν με μεγαλύτερη επιτυχία και τα καταναλωτικά ηλεκτρονικά της Sony που αξιοποιούν όλες αυτές τις υπηρεσίες και το περιεχόμενο. Αν κρίνει, δε, κανείς από την μέχρι τώρα επιτυχημένη καθοδήγηση του Stringer, δεν έχει λόγο να αμφισβητεί ότι ο "Sir" έχει μεγάλες πιθανότητες να επιτύχει κάτι τέτοιο ακόμη και στο στενό χρονικό πλαίσιο των 8 οικονομικών τριμήνων που στοχεύει. Για να δούμε!