Το γεγονός ότι η ελληνική αγορά - τόσο με την πληθυσμιακή έννοια, όσο και την έννοια των εσόδων για τις πολυεθνικές εταιρείες - είναι σχετικά μικρή, έχει δημιουργήσει διαφόρων ειδών προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια. Ένα ακραίο; Το να μην έχει - οριακά έστω, αλλά μοιραία από πλευράς εμπορικής - νόημα για κάποιες πολυεθνικές να έχουν επίσημο παράρτημα ή και επίσημη αντιπροσωπεία στη χώρα μας. Η ιστορική JVC ανήκε τα τελευταία χρόνια σε αυτές τις εταιρείες, αλλά το συγκεκριμένο κακώς κείμενο ευτυχώς διορθώθηκε εδώ και λίγο καιρό, καθώς την αντοπροσωπεία της αναλαμβάνει επίσημα πλέον η Fotomatic Α.Ε.
Η είδηση ήταν γνωστή στην αγορά από τα μέσα Σεπτεμβρίου, όμως το σχετικό δελτίο Τύπου... σφραγίζει τη νέα παρουσία της JVC στην Ελλάδα μέσα από την προαναφερθείσα εταιρεία. Η Fotomatic εκπροσωπεί με επιτυχία στη χώρα μας εδώ και πολλά χρόνια κι άλλες πολυεθνικές του χώρου της τεχνολογίας, όπως τις NEC, Οlympus και Lexar - η JVC αποτελεί ξεχωριστή πρόκληση, σαφώς, καθώς θα ανταγωνιστεί μια σειρά από άλλα μεγάλα και καθιερωμένα ονόματα του χώρου, όμως τα προϊόντα της έχουν τις προδιαγραφές να διακριθούν και σίγουρα να προσφέρουν περισσότερες επιλογές στο καταναλωτικό κοινό.
Η JVC δραστηριοποιείται σε προϊοντικές κατηγορίες όπως αυτές των προβολέων (οικιακών κι επαγγελματικών), των βιντεοκαμερών, των συστημάτων πλοήγησης και ηχοσυστημάτων αυτοκινήτων και αρκετών άλλων. Οι θιασώτες των home cinema δεν υπάρχει καμία των περιπτώσεων να μην γνωρίζουν τους εκπληκτικούς προβολείς τεχνολογίας D-ILA (που αποδίδουν το "κινηματογραφικό" μαύρο περισσότερο επιτυχημένα από τη μεγάλη πλειοψηφία των προτάσεων του ανταγωνισμού), ενώ αναγνωρισμένο είναι και το brand name των Everio στις βιντεοκάμερες. Ευχόμαστε στη νέα αντιπροσωπεία της JVC την καλύτερη εμπορική πορεία, παρά το... αντίξοο της γενικότερης οικονομικής συγκυρίας: αν μη τί άλλο, το timing των εορτών είναι η μια ευκαιρία να φέρει στο προσκήνιο τους λόγους για τους οποίους η JVC έχει το σεβασμό της αγοράς του εξωτερικού σε τόσες κατηγορίες!