banner

IFA 2016: H Sony, οι προβολείς 4Κ και το μέλλον

O υπεύθυνος της κατηγορίας για την Ευρώπη απαντά στις ερωτήσεις μας

Η Sony υπήρξε από τα πρώτα στάδια της διαδρομής της εικόνας 4Κ ένθερμος υποστηρικτής της με πληθώρα προϊόντων - στους προβολείς υπερυψηλής ευκρίνειας, δε, ήταν για τα τελευταία 5 χρόνια περίπου όχι απλώς... σημαιοφόρος, αλλά πρακτικά η μοναδική κατασκευάστρια με οικιακές προτάσεις σε διάφορα επίπεδα κόστους. Με την εικόνα 4Κ να έχει πια καθιερωθεί, το τοπίο σε όλες τις σχετικές προϊοντικές κατηγορίες αλλάζει γοργά και μέσα στους επόμενους 9-12 μήνες θα υπάρξουν εξελίξεις τόσο σημαντικές, που... δεν θα χρειαστεί να περιμένουμε την επόμενη IFA για να διαπιστώσουμε. Στο πλαίσιο της φετινής έκθεσης στο Βερολίνο, πάντως, είχαμε την ευκαιρία αποκλειστικής συνέντευξης με τον Thomas Issa, τον υπεύθυνο της Sony Europe για την προϊοντική γκάμα των προβολέων της και ένα από τα πλέον ενημερωμένα στελέχη της για τα θέματα της εικόνας 4Κ γενικότερα. Τα περισσότερο ενδιαφέροντα σημεία της συζήτησης μαζί του, ακολουθούν.

H Sony πρακτικά... "έπαιζε μόνη στο γήπεδο" της εικόνας 4Κ με προβολείς για περισσότερα από 5 χρόνια. Αυτές τις ημέρες παρουσιάζονται τα πρώτα μοντέλα του ανταγωνισμού, ξεκινώντας από την JVC, με περισσότερα να ακολουθούν μέσα στο 2017. Πώς το σχολιάζετε;
Σε αντίθεση με ό,τι πιστεύει ο πιο πολύς κόσμος και ποσοστό των μέσων ενημέρωσης, στην πραγματικότητα η Sony καλωσορίζει τον ανταγωνισμό στους προβολείς εικόνας 4Κ. Ναι, στο κοινό των λεγόμενων early adopters το μονοπώλιο που είχαμε επί πέντε χρόνια σε αυτήν την κατηγορία αποδείχθηκε ωφέλιμο για μας, όμως η υπερυψηλή ευκρίνεια έχει πλέον αρχίζει να ωριμάζει ως τεχνολογία. Η είσοδος και άλλων "παικτών" στην αγορά μάς βοηθά όλους γιατί θα την διευρύνει πέρα από την έκταση που αυτή είχε έως σήμερα: προσφέροντας πιο πολλές επιλογές, η σχετική κατηγορία θα κεντρίσει το ενδιαφέρον περισσότερων καταναλωτών. Έχουμε αυτοπεποίθηση κι εμπιστοσύνη στα προϊόντα μας και θεωρούμε πως θα συνεχίσουν να είναι καλύτερα τόσο στον τομέα της ποιότητας προβολής όσο και στον συντελεστή αξίας/κόστους.

Με δεδομένα τα παραπάνω, πώς σκοπεύετε να παραμείνετε στην κορυφή της κατηγορίας;
Θα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο δύο πράγματα. Ένα: την τεχνογνωσία που έχουμε συγκεντρώσει όλα αυτά τα χρόνια όσον αφορά στους προβολείς 4K. Ας μην ξεχνάμε πως φέτος διανύουμε την 6η γενιά τέτοιων προϊόντων Sony: έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα, έχουμε κάνει πολύτιμες διαπιστώσεις, έχουμε ακούσει την κριτική και τις παρατηρήσεις του κοινού, έχουμε μάθει πάρα πολλά σε πρακτικό επίπεδο. Ο ανταγωνισμός βρίσκεται μόλις στην πρώτη του γενιά αυτή τη στιγμή. Δύο: την άρρηκτη σχέση που έχει το τμήμα προϊόντων προβολής της Sony με την Sony Pictures, τα studios, τους σκηνοθέτες, τους δημιουργούς. Η εμπειρία τους είναι πολύτιμη για μας και έχουμε πρόσβαση στην γνώμη τους, τις συμβουλές και τις απαιτήσεις τους όπως άλλοι κατασκευαστές δεν έχουν. Σε συνδυασμό με τις τεχνολογίες που συνεχώς βελτιώνουμε, αυτά τα δύο πιστεύω πως θα διαχωρίζουν σαφέστατα τους προβολείς εικόνας 4Κ της Sony από τους ανταγωνιστικούς τους, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner