banner

News Snacks 09-05-11

Το πιο πολύτιμο brand στον κόσμο, οι πλέον... ανόητες φήμες

Καλώς ήλθατε στα News Snacks: τη στήλη του Αθηνόραμα Digital που συγκεντρώνει επιγραμματικά τις ειδήσεις της ημέρας που αξίζουν αναφοράς και σίγουρα σχολιασμού. Ώρα για snack!

E, όπως και να το κάνουμε, είναι δύσκολο να... προσποιηθούμε ότι η επόμενη μέρα δεν είναι σε κάτι διαφορετική - συγχαρητήρια λοιπόν, στην ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, η οποία στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης για έκτη φορά χθες το απόγευμα. Στο ύψος των περιστάσεων, όμως, δεν στάθηκε αυτή τη φορά το κανάλι ΕΡΤ HD, το οποίο (ειδικά στο πρώτο ημίχρονο) είχε διάφορα προβλήματα με την εικόνα και τον ήχο της μετάδοσης σε υψηλή ευκρίνεια. Εννοείται πως ελαφρυντικά υπάρχουν αρκετά, από το γεγονός ότι το πρωτογενές υλικό της μετάδοσης ανήκε στην ισπανική τηλεόραση - κάτι που ορίζει πολλά για την ποιότητά του - έως το γεγονός ότι το ΕΡΤ HD λειτουργεί πιλοτικά αυτό το διάστημα. Ελπίζουμε, ωστόσο, η κρατική τηλεόραση να αξιοποιήσει αυτό το... crash test ολκής με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην έχουμε παρόμοια προβλήματα με άλλες μεταδόσεις στο μέλλον. Όχι τίποτε άλλο, έχουμε και τελικό του Champion's League στα τέλη του Μάη!

Κάτι άλλο που θα έπρεπε να έχουμε την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές (θεωρητικά μιλώντας), ήταν κάποιες από τις υπηρεσίες του PlayStation Network σε κατάσταση λειτουργίας. Αυτό - όπως ήταν αναμενόμενο, μεταξύ μας, δεδομένης της ζημιάς που επέφεραν οι hackers στο δίκτυό της και της σοβαρότητας της όλης κατάστασης - δεν κατέστη εφικτό γιατί η Sony θέλει να είναι απόλυτα βέβαιη πως όταν το PSN επανέλθει σε λειτουργία, έστω και μερικώς, θα είναι 100% ασφαλές. Συνεχίζει λοιπόν τις δοκιμές μέχρι νεωτέρας. Επικροτούμε: είναι, κατά τη γνώμη μας, σημαντικότερο να πάρει όσο χρόνο χρειαστεί η ιαπωνική εταιρεία για να επαναφέρει τις online υπηρεσίες της με αυτοπεποίθηση κι έχοντας καλύψει όλα τα ενδεχόμενα, παρά να δεσμευτεί σε ημερομηνίες, να υποχρεώσει η ίδια τον εαυτό της να τις τηρήσει και μετά να προκύψει το οποιοδήποτε πρόβλημα. Στόχος της Sony, πάντως, παραμένει ένα πλήρως λειτουργικό PSN (με το PlayStation Store και όλες τις άλλες υπηρεσίες διαθέσιμες) έως το τέλος Μάη. Προσβλέπουμε στο καλύτερο.

Στο καλύτερο για τη Microsoft, πάντως, σίγουρα δεν προσέβλεπε ο αγνώστων στοιχείων ανόητος που διέδωσε την Παρασκευή το απόγευμα ότι "ο διάδοχος του Xbox 360 υφίσταται σε πειραματική μορφή και δείγμα του έχει ήδη στα γραφεία της μια εκ των ομάδων ανάπτυξης της Electronic Arts". H ανώνυμη πηγή, μάλιστα, επέμεινε πως το σύστημα έχει τοποθετηθεί στο περίβλημα ενός κοινού PC, προφανώς για να δώσει αληθοφάνεια στην... "αποκάλυψη" (όντως συνηθίζεται όταν ένας κατασκευαστής δεν έχει καταλήξει στο hardware ενός συστήματος να προσφέρει στις εταιρείες ανάπτυξης ένα PC δυνατοτήτων ανάλογων με αυτές που στοχεύει). Όμως, ενώ είναι βέβαιο πως η Microsoft έχει αρχίσει να μελετά τον διάδοχο του Xbox 360, η πιθανότητα να έχει καταλήξει ήδη στα τεχνικά του χαρακτηριστικά είναι πολύ, πάρα πολύ μικρή. Περισσότερο πιθανό είναι να επιχειρούν συγκεκριμένοι... καλοθελητές να ανακόψουν την σταθερή εμπορική πορεία του Xbox 360, το οποίο - ωθούμενο από την επιτυχία του Κinect - συνεχίζει να διευρύνει την πελατειακή του βάση. Φημολογία υστερόβουλη, με άλλα λόγια, που ουκ ολίγα Web sites φρόντισαν να αναπαράγουν... τυφλά. Θου Κύριε κλπ. κλπ. κλπ.

Θου Κύριε, επίσης, για το νέο προϊόν της Bang & Olufsen, το οποίο ασφαλώς αποφάσισαν να προωθήσουν στελέχη της που ουδεμία επαφή έχουν με την πραγματικότητα. Πρόκειται για την τηλεόραση υψηλής ευκρίνειας BeoVision 4-85, η οποία είναι μεν ωραία σχεδιασμένη, ενσωματώνει μεν ικανό κεντρικό ηχείο, είναι μεν στερεωμένη σε εντυπωσιακή μηχανοκίνητη βάση, ναι μεν είναι 85 ιντσών, αλλά - όταν όλα έχουν ειπωθεί - ως μέσο προβολής δεν είναι καλύτερη από τις καλύτερες plasma τηλεοράσεις 3D αυτή τη στιγμή. Σε καμία περίπτωση καλύτερη ώστε να δικαιολογεί την τιμή πώλησης των $85.000 (!!!), με την οποία χρεώνει... ίντσα και χιλιάρικο τον επίδοξο κάτοχό της. Ναι, το γνωρίζουμε ότι η B&O κατά βάση στους έχοντες απευθύνεται. Κι αυτοί που είχαν μεγάλη οικονομική άνεση, συνεχίζουν να την έχουν στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε. Μα... $85.000...!;!;! Όταν η κορυφαία 65άρα τηλεόραση 3D plasma της αγοράς κοστίζει μόλις $6.500...; Ολόκληρο home cinema υψηλών προδιαγραφών, με εικόνα 200 ιντσών και ποιοτικά ισάξια με την 4-85, φτιάχνει κανείς με τόσα χρήματα. Υπάρχει και όριο στο πόσο μπορείς να υπερχρεώσεις design και brand, μαμά B&O...

Μιλώντας πάντως για brand - και όχι υπερχρέωση, αλλά σίγουρα χρέωση που σχετίζεται με το brand αυτό - αν έπρεπε οι φίλοι και οι φίλες του Αθηνόραμα Digital να μαντέψουν ποιό σχετικό με την τεχνολογία θεωρείται το πλέον πολύτιμο στα μάτια του καταναλωτικού κοινού... ποιό θα ήταν; Σωστά: δεν είναι άλλο από αυτό της Apple, το οποίο (σύμφωνα με την εταιρεία αξιολόγησης marketing και branding ονόματι BrandZ) έχει στην αγορά, έστω και... αφηρημένα, αξία ίση με 153.3 δισεκατομμύρια δολάρια! Δεν είναι, μάλιστα, το brand της Apple το πλέον βαρύτιμο μόνο ανάμεσα στα τεχνολογικά, αλλά ανάμεσα σε όλα ανεξαιρέτως τα μεγάλα εμπορικά brands ανεξαρτήτως κατηγορίας, με το Top 10 να περιλαμβάνει ονόματα όπως αυτά των McDonalds, της Coca Cola, της Marlboro και της General Electric. Ποιό brand, δε, έριξε η Apple από την πρώτη θέση για να την καταλάβει θριαμβευτικά; Αυτό της Google, το οποίο παραμένει μεν πιο πολύτιμο από αυτό των IBM, Microsoft, Vodafone, Amazon, HP και BlackBerry, αλλά δεν παύει να είναι... δεύτερο. Σημάδι των καιρών; Όπως πάντοτε, θα δείξει!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner