Είναι γνωστό το πόση προσπάθεια και χρόνο χρειάζονται πολυεθνικές του μεγέθους της Sony, προκειμένου να κινηθούν σε διαφορετική κατεύθυνση από την ισχύουσα - όμως ο ιαπωνικός κολοσσός απ' ότι φαίνεται αποφάσισε να κάνει ακριβώς αυτό σε μία προϊοντική κατηγορία άκρως σημαντική: αυτή των τηλεοράσεων. Παρά το γεγονός ότι σε αυτήν έχει παρουσιάσει κατά καιρούς πάρα πολύ καλές προτάσεις, η Sony καταγράφει ζημίες τα τελευταία 8 έτη (!), κυρίως λόγω της θεαματικής ανόδου των Samsung και LG, αλλά και των τιμών της, που είναι σε ένα μεγάλο ποσοστό των περιπτώσεων υψηλότερες από του ανταγωνισμού σε αντίστοιχα μοντέλα.
Η νέα στρατηγική της Sony προβλέπει διαίρεση του τμήματος των τηλεοράσεων σε τρία τμήματα. Το πρώτο θα είναι αυτό των εξωτερικών συνεργασιών που έχει η ιαπωνική εταιρεία με τρίτους κατασκευαστές για τα εισαγωγικά της μοντέλα και τις μικρές (σχετικά) διαγωνίους. Το δεύτερο θα είναι αυτό των LCD και LED/LCD, στο οποίο θα συνεργάζεται ως επί το πλείστον με τη Sharp πλέον για τις οθόνες και η ίδια η Sony θα επιμελείται το σχεδιασμό και τα ηλεκτρονικά. Το τρίτο τμήμα θα είναι αυτό που θα επικεντρωθεί στην επόμενη γενιά τηλεοράσεων της Sony (υποθέτουμε τεχνολογίας OLED αλλά δεν διευκρινίστηκε).
Η Sony θα προχωρήσει σε αυτές τις αλλαγές άμεσα, από τα μέσα του παρόντος μήνα κιόλας. Στόχος είναι η επανάκτηση 4 ή 5 μονάδων στα μερίδια αγοράς της σε όλες τις κατηγορίες τηλεοράσεων, μέσα στο οικονομικό έτος που ξεκινά την 1/4/2012 - όχι ευκαταφρόνητος, αλλά με περισσότερη προσήλωση σε κάθε τμήμα και τις ανάγκες του κοινού στο οποίο απευθύνεται, η Sony έχει υπολογίσιμες πιθανότητες επιτυχίας. Θα χρειαστεί, ωστόσο, σίγουρα προσπάθεια και σε τομείς που η εταιρεία δεν έχει "κυνηγήσει" ακόμη με τόση θέρμη όση οι ανταγωνίστριές της, όπως αυτός των Smart TV και της υποδομής που χρειάζεται ώστε οι τηλεοράσεις της να αξιοποιούν πρόσθετες εφαρμογές (apps). Μία πρώτη γεύση των σχεδίων της από το 2012 και μετά θα πάρουμε κατά πάσα πιθανότητα στην αμερικανική έκθεση CES τον Ιανουάριο, οπότε... υπομονή!