Παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο για την εξάπλωση της υπερυψηλής ευκρίνειας (η σχετική έλλειψη περιεχομένου που εκμεταλλεύεται όλη την οπτική πληροφορία της ανάλυσης 4Κ δηλαδή) παραμένει, η συγκεκριμένη τεχνολογία προβολής δείχνει να βρίσκεται ήδη σε τροχιά εμπορικής επιτυχίας - σε αντίθεση π.χ. με την εικόνα 3D. Υπάρχουν σημεία-σταθμοί στην τροχιά αυτή και η εικόνα 4Κ πριν από λίγο καιρό "προσπέρασε" ένα τέτοιο, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας και ανάλυσης αγοράς IHS Technology: ο Μάρτιος ήταν ο πρώτος μήνας κατά τον οποίο οι κατασκευαστές οθονών υπερυψηλής ευκρίνειας ξεπέρασαν την παράδοση ενός εκατομμυρίου τέτοιων οθονών (panel) σε κατασκευαστές τηλεοράσεων. Σημασία δεν έχει μόνο το "ορόσημο", τρόπον τινά, αλλά και το γεγονός ότι η παράδοση αυτή σηματοδότησε θεαματική αύξηση της ζήτησης των οθονών εικόνας 4Κ γενικότερα, καθώς τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο η παράδοση του ίδιου είδους οθονών ανήλθε μόλις στις 325.000 και 385.000 αντίστοιχα.
Οι τρεις κορυφαίοι τέτοιοι κατασκευαστές οθονών υπερυψηλής ευκρίνειας δεν είναι άλλοι από τις Innolux (Ταϊβάν), Samsung (Νότια Κορέα) και LG (Νότια Κορέα επίσης). Το μεγαλύτερο ποσοστό των οθονών αυτών ήταν βέβαια διαγωνίου 50 έως 55 ιντσών, με τις 65 ίντσες να ακολουθούν και τις μεγαλύτερες να έχουν μερίδιο μικρότερο του 10% συνολικά. Για πρώτη φορά οι Κορεάτικες εταιρείες κατασκεύασαν και οθόνες 40, 42 και 48 ιντσών, στοχεύοντας φυσικά σε... "εισαγωγικά" μοντέλα τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας - έστω και αν πρακτικά σε τόσο μικρές διαγωνίους η εικόνα 4Κ δεν έχει πρακτικά κανένα νόημα. Ο τέταρτος και έκτος κατά σειρά κατασκευαστής τέτοιων οθονών, η AOU (Ταϊβάν) και η Japan Display (Ιαπωνία) έχουν μέχρι στιγμής αποφύγει να διαθέσουν panel ανάλυσης 4Κ σε "μικρές" ίντσες, όμως με τον ανταγωνισμό να γίνεται όλο και πιο σκληρός το επόμενο διάστημα, αυτό αναμένεται ν' αλλάξει.
Η IHS Technology δείχνει πεπεισμένη και υποστηρίζει με βάσιμα επιχειρήματα πως οι τηλεοράσεις υπερυψηλής ευκρίνειας που θα διατεθούν έως τα τέλη Δεκεμβρίου στην παγκόσμια αγορά θα ξεπεράσουν τα 15 εκατομμύρια - αληθινά εντυπωσιακό "άλμα" σε σχέση με το 2013, κατά τη διάρκεια του οποίου μόλις και ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια. Η εταιρεία, μάλιστα, θεωρεί πως το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτές τις τηλεοράσεις (27% του συνόλου) θα είναι διαγωνίου 60 ιντσών ή μεγαλύτερες - κάτι που ομολογουμένως συνάδει με την ανάγκη της εικόνας 4Κ για μεγάλες οθόνες προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο.
Με το Mundial 2014 εν όψει, και τις πηγές περιεχομένου 4Κ σιγά-σιγά να πληθαίνουν, οι πωλήσεις των τηλεοράσεων υπερυψηλής ευκρίνειας θα αυξηθούν θεαματικά - τόσο πολύ, σύμφωνα με την IHS Technology, ώστε ο ρυθμός της ζήτησης γι' αυτές θα αγγίξει το 350% (!) έως το 2018, σε αντίθεση με τη ζήτηση για τις τηλεοράσεις "απλής" υψηλής ευκρίνειας, η οποία θα αυξηθεί με ρυθμό της τάξης του μόλις 12%. Αν οι προβλέψεις της IHS αποδειχθούν σωστές, στην παγκόσμια αγορά θα βρίσκονται το 2018 όχι λιγότερες από 68 εκατομμύρια τηλεοράσεις εικόνας 4Κ. Είναι υπεραισιόδοξες οι εκτιμήσεις της ή η υπερυψηλή ευκρίνεια θα συντρίψει σε ταχύτητα διείσδυσης στην αγορά την υψηλή (HD); Ίδωμεν!