banner

Τηλεοράσεις εικόνας 4Κ: θεαματικό άλμα πωλήσεων

Αύξηση της τάξης του 500% στις παραγγελίες σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2013, παρά τη σχετική έλλειψη περιεχομένου

Αν και όλες οι θετικές ενδείξεις βρίσκονταν εκεί εξ αρχής, είναι πλέον και επίσημο: οι φόβοι πολλών για την πιθανότητα ν' αποδειχθεί η υπερυψηλή ευκρίνεια (εικόνα 4Κ) άλλη μία "φούσκα" όπως η εικόνα 3D, αποδεικνύονται αβάσιμοι. Οι τηλεοράσεις ανάλυσης 4Κ, ο μακράν δημοφιλέστερος τρόπος με τον οποίο μπορεί να αποκτήσει κανείς σήμερα επαφή με την υπερυψηλή ευκρίνεια, σημείωσαν στο περασμένο τρίμηνο αύξηση της τάξης του 500% (!) σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013, ξεπερνώντας τα 3 εκατομμύρια συσκευών σε πωλήσεις. Με αυτές το σύνολο των πωληθέντων τηλεοράσεων εικόνας 4Κ έχει ήδη ξεπεράσει τα 6.4 εκατομμύρια παγκοσμίως και οι προσδοκίες όλων είναι πως θα πλησιάσει τα 10 εκατομμύρια αν αξιοποιηθεί στο έπακρο το τελευταίο, συνήθως καταναλωτικά ενεργό, τέταρτο τρίμηνο του 2014.

H αναφορά της DisplayResearch - βάσει της οποίας εξάγονται τα προαναφερθέντα πορίσματα - εντοπίζει ως λόγους για τη θετική πορεία των τηλεοράσεων εικόνας 4Κ τόσο την ποικιλία προτάσεων που υπάρχουν πια στην αγορά, όσο και την μείωση του κόστους απόκτησής τους. Οι ερευνητές της εταιρείας θεωρούν ότι το 2014 (σε αντίθεση με το 2013 που αποδείχθηκε "εξερευνητική" χρονιά για την κατηγορία) σηματοδοτεί έναν νέο κύκλο αναβάθμισης τηλεοράσεων για το κοινό, καθώς πολλοί καταναλωτές αναζητούν πια συσκευές μεγαλύτερων διαγωνίων και, γι' αυτές, η ανάλυση 4Κ παραμένει σημαντική παράμετρος. Όλα αυτά παρά το γεγονός ότι η σχετική έλλειψη πηγών περιεχομένου εικόνας 4Κ συνεχίζει να υφίσταται. Όπως φαίνεται, αυτό δεν απέτρεψε κοινό ευρύτερο (πια) των περίφημων early adopters να αγοράσει τηλεόραση εικόνας 4Κ.

Στην αναφορά της DisplayResearch ως κορυφαίοι κατασκευαστές τηλεοράσεων υπερυψηλής ευκρίνειας - από εμπορικής πάντοτε πλευράς - κατονομάζονται οι Samsung, LG, Hisense, Sony και Changhong με μερίδια αγοράς της τάξης του 36%, 15%, 10%, 9% και 6%. Η πρώτη και δεύτερη θέση ανάμεσα στις δύο κορεάτικες εταιρείες δεν εκπλήσσει, εκπλήσσει όμως η παρουσία των δύο κινέζικων εταιρειών σε αυτό το Top 5, με μόνο Ιάπωνα εκπρόσωπο τη Sony. O όγκος πωλήσεων και τα κέρδη των πωληθέντων προϊόντων παραμένουν δύο διαφορετικά πράγματα στην αγορά της τεχνολογίας, βέβαια, όμως οι δύο Κορεάτες κολοσσοί θα πρέπει πλέον να τρέφουν σοβαρές ανησυχίες για τη δυναμική των Κινέζων ομολόγων τους. Το 2015 θα είναι, αν μη τί άλλο, χρόνια άκρως ενδιαφέρουσα για τις τηλεοράσεις εικόνας 4Κ καθώς - ως η τρίτη τους πια στην αγορά - εύλογα θα ωθήσει και τις απαιτήσεις του κοινού για ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις και ταυτόχρονα προσιτές τιμές, σε νέα επίπεδα. Για να δούμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner