banner

Sony: βόλτα στην πόλη με τα νέα WF-1000XM5

Τα νέα ασύρματα ακουστικά των Ιαπώνων σε δοκιμή πρακτική και... αναδρομή μουσική, πρωτότυπα

Η κατασκευάστρια που προσέφερε το πρώτο ευρείας κυκλοφορίας φορητό ραδιόφωνο (το "τρανζιστοράκι" ντε!), το εμβληματικό Walkman και το θρυλικό Discman, δεν χρειάζεται να... προσπαθήσει για να συνδέσει το όνομά της με τον φορητό ήχο προφανώς. Η Sony όμως το κάνει αυτές τις ημέρες ούτως ή άλλως, υιοθετώντας το σύνθημα "For the Music" για την κυκλοφορία των WF-1000XM5, των νεότερων ενδώτιων ασύρματων ακουστικών της που αποκάλυψε στις αρχές Αυγούστου και προσφέρει επίσημα στην ελληνική αγορά. Η συγκεκριμένη κατηγορία έχει εξελιχθεί σε άκρως ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια - τόσο σε πλήθος προτάσεων, σε όλες ανεξαιρέτως τις ζώνες κόστους, όσο και σε ποιότητα προϊοντική - η Sony λοιπόν έκρινε πως έχει νόημα να υπενθυμίσει για ποιούς λόγους η κορυφαία της σειρά WF-1000ΧΜx κατορθώνει να ξεχωρίζει επί σειρά ετών. Και αυτό ακριβώς έκανε... πρωτότυπα!

Η εταιρεία διάλεξε έναν όντως ξεχωριστό τρόπο για να επιδείξει στην πράξη πώς ακριβώς τα Sony WF-1000XM5 επιδιώκουν να προσφέρουν την ηχητική απόλαυση που όλοι αναζητούμε από την ακρόαση μουσικής - αλλά πώς την προσφέρουν στο πλαίσιο της ζωής, της κίνησης, της εργασίας ή οποιασδήποτε άλλης δραστηριότητας μέσα στην πόλη, κάτι που απαιτεί και ορισμένες άλλες λειτουργίες από ένα σύγχρονο ζεύγος ασύρματων ακουστικών. Συνεργάστηκε με τον έμπειρο ραδιοφωνικό παραγωγό και DJ Σπύρο Παγιατάκη - αγαπημένο του Αθηναϊκού και όχι μόνο κοινού από τους σταθμούς Nitro, Best και Εν Λευκώ - προκειμένου να σχεδιάσει μία "ειδική διαδρομή" στο κέντρο της πόλης, από το Καλλιμάρμαρο μέχρι την Τεχνόπολη, με ορισμένα "σημεία ενδιαφέροντος" διαλεγμένα από τον ίδιο τον παραγωγό.

Τα σημεία αυτά ήταν συνδεδεμένα με μικρές "άγνωστες ιστορίες" της μουσικής στην Ελλάδα των προηγούμενων δεκαετιών, ξεκινώντας από την συναυλιακά πειραματική δεκαετία του '80 και καταλήγοντας στην δική μας των "μεγάλων ονομάτων" που γεμίζουν ανοιχτούς συναυλιακούς χώρους για μέρες. Ο Σπύρος Παγιατάκης είχε προηγουμένως δημιουργήσει ειδική playlist με τραγούδια αντιπροσωπευτικά κάθε δεκαετίας στην παγκόσμια μουσική σκηνή, την οποία οι καλεσμένοι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν ήδη λάβει και αποθηκεύσει στα κινητά τους προς ακρόαση.

Οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν λοιπόν την ευκαιρία να ακολουθήσουν αυτήν την διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας ακούγοντας εμβληματική μουσική άλλων δεκαετιών και σταματώντας στα σημεία ενδιαφέροντος όπου ο Σπύρος Παγιατάκης είχε να διηγηθεί κάτι σχετικό με αυτήν και αυτά. Έτσι η Sony είχε την ευκαιρία να επιδείξει σε όλους τους παρευρισκόμενους τρία πράγματα: πρώτον, την υψηλή ποιότητα ήχου που είναι σε θέση να προσφέρουν τα WF-1000XM5 στην ακρόαση μουσικής, ακόμη και με πολύ παλιά και υπερσυμπιεσμένα αρχεία MP3 (τα οποία σε έναν βαθμό βελτιώνει η τεχνολογία DSEE Extreme της εταιρείας). Δεύτερον, την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας καταστολής εξωτερικών θορύβων (noise cancelling), όπου τα ασύρματα ακουστικά της Sony παραμένουν κορυφαία παρά τον πολύ σκληρό πια ανταγωνισμό σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα.

Τρίτον και εξ;ίσου σημαντικό, οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν στην πράξη και ορισμένες από τις βοηθητικές λειτουργίες των WF-1000XM5 που βοηθούν τον ακροατή να παραμένει σε επαφή με το περιβάλλον και τους γύρω του ενόσω τα χρησιμοποιεί, όπως τις Ambient Sound, Quick Attention ή Speak to Chat. Υπάρχει, δε, πάντοτε και το συνοδευτικό app της Sony, το Headphones Connect, για να ορίσει κανείς πώς ακριβώς "συμπεριφέρεται" κάθε μία από αυτές τις λειτουργίες - το αξιοποιήσαμε τόσο σε iPhone όσο και σε κινητό Android με την ίδια άνεση.

Τα Sony WF-1000XM5 διαθέτουν φυσικά και δυνατότητες που δεν δοκιμάσαμε στην βόλτα μας αυτή, όπως η υποστήριξη σε υψηλής πιστότητας ήχο και τρισδιάστατο ήχο, η διαχείριση τηλεφωνικών κλίσεων με διάφορους τρόπους, η χρήση πολυκατευθυντικού ήχου σε ειδικά σχεδιασμένα games και αρκετές ακόμη. Όμως η "μουσική βόλτα μέσα στην πόλη" που διοργάνωσε η Sony για να επιδείξει πώς τα κορυφαία της ασύρματα ενδώτια ακουστικά αποδίδουν στον σημαντικότερο τομέα, αυτόν της ακρόασης μουσικής, ήταν... πειστική ως επιχείρημα. Την προκαλούμε να σκεφτεί κάτι αντίστοιχο και για την φωτογραφία με smartphones!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner