Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012 12:00 πμ
Sony: PS3+Vita=WiiU, ήδη
Τεχνικά εφικτό να λειτουργήσει το φορητό σύστημα ως δεύτερη οθόνη για το οικιακό σύστημα, αλλά... δείξτε μας τα games!
Δευτέρα, 24 Σεπτεμβρίου 2012 12:00 πμ
Τεχνικά εφικτό να λειτουργήσει το φορητό σύστημα ως δεύτερη οθόνη για το οικιακό σύστημα, αλλά... δείξτε μας τα games!
Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012 12:00 πμ
Ανασχεδιασμένο, σε 2 διαφορετικές εκδόσεις, περισσότερο προσιτό και συμφέρον από ποτέ εν όψει εορτών. Λεπτομέρειες.
Δευτέρα, 17 Σεπτεμβρίου 2012 12:00 πμ
Ποιά; Να πείσει για το μέλλον, αλλά και να... εξιλεώσει τη Nintendo για τα λάθη της με το Wii. Όχι ό,τι ευκολότερο!
Τετάρτη, 22 Αυγούστου 2012 12:00 πμ
Έκθεση με άλλες φιλοδοξίες τελικά η γερμανική από την αμερικανική - ε, γιατί δεν αλλάζει και... επίσημα χαρακτήρα η πρώτη;
Πέμπτη, 26 Ιουλίου 2012 12:00 πμ
Το extra περιεχόμενο για games, στο μικροσκόπιο: τα φάουλ, τα παραδείγματα προς μίμηση και οι... ευσεβείς πόθοι μας
Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012 12:00 πμ
Πώς μπορεί να αξιοποιήσει η ιαπωνική εταιρεία το νέο της απόκτημα; Σενάρια, σχετικά ή και... όχι, με τα PlayStation
Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Μεγεθυμένη έκδοση του γνωστού φορητού συστήματος της ιαπωνικής εταιρείας. Γιαγιά, κοίτα πόσο... μεγάλα pixel!
Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
To PlayStation Move, ένα μαγικό βιβλίο με ξόρκια και... η J.K. Rowling, συνεργάζονται για να προσφέρουν κάτι καινούργιο
Τρίτη, 19 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
H νέα δημιουργία της Naughty Dog - η οποία προσέφερε στους gamers τη σειρά των Uncharted - στο μικροσκόπιο. Γιατί εντυπωσιάζει;
Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Πρώτη γεύση από τον εντυπωσιακά κινηματογραφικό νέο τίτλο της Quantic Dream. Σε τί έχει εξελιχθεί συγκριτικά με το Heavy Rain;
Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Υπήρξε "νικητής" στη φετινή μεγάλη έκθεση και, αν ναι, ποιός ήταν; Η απάντηση δεν είναι εύκολη, μπορεί δε να είναι και... έκπληξη!
Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Η ιαπωνική εταιρεία αποτυγχάνει ξανά να προωθήσει το WiiU και δείχνει αμετανόητη για τα λάθη του παρελθόντος. Με μια λέξη: Fail.
Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Η εταιρεία αγνοεί επιδεικτικά τους gamers που την καθιέρωσαν, εστιάζοντας σε υπηρεσίες και λειτουργίες άσχετες μ' αυτούς
Τρίτη, 5 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Συγκροτημένος και σαφής ο ιαπωνικός κολοσσός, σε επίδειξη δύναμης όσον αφορά στο PS3 και το Plus. Αλλά... το Vita;
Δευτέρα, 4 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Ποιά πράγματα δεν θα πρέπει να περιμένουμε φέτος από τη μεγάλη έκθεση... αλλά και σε ποιά ελπίζουμε, ως εκπλήξεις
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Περισσότερα games για το Kinect και περισσότερες extra λειτουργίες για το Xbox 360. Αλλά... games για gamers, δικά της;
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Κάθε λεπτομέρεια για το επερχόμενο WiiU, μια πλήρη - επιτέλους - Δικτυακή υπηρεσία και ίσως ένα ανασχεδιασμένο 3DS
Σάββατο, 2 Ιουνίου 2012 12:00 πμ
Τα σχέδιά της για το Vita, το Move, την συνδρομητική υπηρεσία PlayStation Plus και καινούργια games, φυσικά!
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Μετά τα σημερινά Xbox και PlayStation, και πριν τα επόμενα, κρύβονται δυσκολίες και παγίδες για το WiiU. Δηλαδή;
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
O τρόπος που λειτουργεί τα 3 χρόνια η μεγαλύτερη έκθεση για την ηλεκτρονική διασκέδαση δεν επιτρέπει εκπλήξεις. Ή... μήπως όχι;
Τρίτη, 29 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Όσα γνωρίζουμε και από επίσημα χείλη πως θα είναι παρόντα στο Convention Center μέχρι στιγμής - αλλά... εκπλήξεις, υπάρχουν!
Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Νέο μοντέλο διάθεσης δοκιμάζει η Microsoft για το Xbox 360 στις ΗΠΑ: γιατί... we like και γιατί θα μπορούσε να είναι πολύ σημαντικό;
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Το long time test, μετά από τη... χαρά της ανακάλυψης και "το μήνα του μέλιτος": πρακτικές διαπιστώσεις και όχι μόνο!
Δευτέρα, 7 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Το φορητό σύστημα της Sony περνά σε νέα φάση, τη δεύτερη της πορείας του - στην οποία χρειάζεται πάνω απ' όλα... το προφανές!
Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012 12:00 πμ
Τα πρώτα στοιχεία για το ίσως εμπορικότερο video game της χρονιάς - θα αποζημιώσει η Activision για τη στασιμότητα δύο χρόνων;