Για πολλές ομάδες και εταιρείες δημιουργίας video games το τελικό αποτέλεσμα, αυτό που καταλήγει στα χέρια των καταναλωτών δηλαδή, είναι . Όχι για την Polyphony Digital: ο Kazunori και η ομάδα του "ζουν, σκέφτονται κι αναπνέουν" αυτοκίνηση καθημερινά. Το Αθηνόραμα Digital το γνώριζε, όμως τού δόθηκε η ευκαιρία να το διαπιστώσει κι έμπρακτα στην πρόσφατη εκδήλωση της Sony στην αγωνιστική πίστα F1 του Silverstone της Αγγλίας.
Εκεί οι δύο εταιρείες είχαν ετοιμάσει ένα πλήρες πρόγραμμα... γνωριμίας των δημοσιογράφων με την αγωνιστική αυτοκίνηση: αρχικά μάς έδωσαν την ευκαιρία να "τρέξουμε εικονικά" στην πίστα μέσα από την ειδική έκδοση GT6 που ήταν παρούσα, ώστε να έχουμε στο μυαλό μας τη γενική θέση των δύσκολων στροφών και των μεγάλων ευθειών. Στη συνέχεια "τρέξαμε" την πίστα ως συνοδηγοί, ακριβώς όπως "την τρέχουν" οι επαγγελματίες πιλότοι (κοινώς στη... μέση ταχύτητα των 240 "και πάνω" χιλιομέτρων την ώρα). Η διαδικασία ολοκληρώθηκε με εμάς ως οδηγούς (σε εκ των πραγμάτων χαμηλότερη μέση ταχύτητα βέβαια!) σε αυτοκίνητα όπως τα Nissan GTR, Audi R8, Toyota GT και Jaguar RS μεταξύ άλλων.
Υποψιαζόμαστε πως δεν υπάρχει ιδιαίτερος λόγος να... πλατυάσουμε με υπερθετικούς και θαυμαστικά: αρκεί να βεβαιώσουμε πως η εμπειρία της θέασης αγώνων F1 στην τηλεόραση και η εμπειρία της ίδιας πίστας "στο τιμόνι", και μάλιστα με "απλά" supercars κι όχι αγωνιστικά της F1, δεν έχουν απλώς καμία, μα καμία σχέση. Ουδεμία απορία που ο Kazunori και οι στενοί του συνεργάτες "αξιολόγησης" των αυτοκινήτων που φιλοξενούν τα Gran Turismo, είναι επαγγελματίες οδηγοί. Πρακτικά δεν θα μπορούσαν να είναι... τίποτε λιγότερο!
Σε κάθε περίπτωση, στις επόμενες σελίδες παραθέτουμε στιγμιότυπα από την εκδήλωση της Sony, με τα σχόλιά μας. Και ευελπιστούμε σε μία έκδοση Gran Turismo για το PS Vita σύντομα, αν μη τί άλλο γιατί... πάντοτε θέλαμε να δούμε πόσο δύσκολη μπορεί να είναι και η πίστα του Nurburgring, της Suzuka ή του Jose Carlos!