banner

CES 2010: Sony

Μπροστά, με σημαία... το 3D!

Για τις νέες τηλεοράσεις Bravia έχουμε ήδη κάνει λόγο, οπότε δεν θα αναφερθούμε και πάλι σ' αυτές - αξίζει πάντως να σημειωθεί όχι μόνο η καλύτερη απ' ότι στο παρελθόν διάκριση του ποιά μοντέλα απευθύνονται (κυρίως) σε ποιούς καταναλωτές, αλλά και το ότι τα περισσότερα από αυτά είναι αναβαθμίσιμα ως προς κάποιες δυνατότητες σημαντικές. Περισσότερο ενδιαφέρον υπάρχει στην αναφορά του Dash, μιας ιδιότυπης Δικτυακής συσκευής: πρόκειται για ένα είδος "Tablet" το οποίο αξιοποιεί οθόνη αφής 7 ιντσών και ένα λειτουργικό βασισμένο στο Linux για να αντλήσει ασύρματα περιεχόμενο από το Internet και να το παρουσιάσει σε μορφή που ο χρήστης μπορεί να διαμορφώσει. Προορίζεται κυρίως για χρήση μέσα στο σπίτι και προσφέρει πληθώρα εφαρμογών (widgets) μέσα από τις οποίες ο κάτοχός του μπορεί να επιλέξει.

Οι ψηφιακές φωτογραφικές δεν έμειναν... παραπονεμένες, βέβαια, αφού τα νέα μοντέλα (Cybershot HX5, W380, S2100 και TX7) έχουν να επιδείξουν προσθήκες και βελτιώσεις που ποικίλλουν από την εγγραφή video στις 1080 γραμμές, έως τον ενσωματωμένο δέκτη GPS. Εξέλιξη και καινούργια προϊόντα είχαμε, βέβαια, και σε άλλους τομείς προϊόντων της Sony: οι φορητοί υπολογιστές Vaio ανανεώθηκαν με νέες προδιαγραφές, τα 6 νέα μοντέλα βιντεοκαμερών Handycam απέκτησαν αισθητήρες Exmor (όπως οι νέες DSLR της εταιρείας) και κάποια από αυτά ευρυγώνιους φακούς, ενώ - μιλώντας για DSLR - διαθέσιμη σύντομα θα είναι και η πιο προσιτή τέτοια, η Alpha 450, με μικρές παραχωρήσεις σε σχέση με τις πρόσφατες 500/550. Αξιοπρόσεκτο ως προϊόν, τέλος, είναι το... Bloggie, η πολύ μικρή και εύχρηστη βιντεοκάμερα που προορίζεται για εκείνους κι εκείνες που θέλουν να συλλαμβάνουν video και να το δημοσιεύουν άμεσα στο Internet.

Κρίνοντας συνολικά την παρουσία της Sony στη CES 2010, οποιοσδήποτε δεν μπορεί παρά να παραδεχθεί ότι η ιαπωνική εταιρεία δείχνει πανέτοιμη να υποδεχθεί τον σκληρό ανταγωνισμό που τής επιφυλάσσουν ουκ ολίγες εταιρείες, σε όλα τα μέτωπα, σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Δεν είναι κάτι εύκολο: αν σκεφτεί κανείς σε πόσες διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων δραστηριοποιείται ταυτόχρονα, η Sony βρίσκεται μπροστά σε προκλήσεις που κυριολεκτικά καμία άλλη εταιρεία του χώρου δεν αντιμετωπίζει. Η επιρροή του Sir Stringer, πάντως, αποδεικνύεται θετική: αν μη τί άλλο, ποιός θα περίμενε ότι η Sony σε 3 χρόνια θα έφερνε επιτυχώς στο επίκεντρο των προϊόντων της το Internet, θα ωθούσε τη δικτύωση γενικώς σε αξιοζήλευτα επίπεδα και θα ενέκρινε την χρήση καρτών μνήμης SD στα προϊόντα της; Pas mal!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner