Η Sony έχει ισχυρή παρουσία κάθε χρόνο στην έκθεση CES και φέτος τήρησε την παράδοση - ίσως όμως όχι με τον τρόπο που περίμενε μεγάλο ποσοστό των μέσων ενημέρωσης. Επέδειξε νέα προϊόντα που λίγο έως πολύ περιμέναμε, επεφύλαξε όμως και μερικές εκπλήξεις κυριολεκτικά... "από το πουθενά": πρωτοβουλίες και κινήσεις για τις οποίες δεν είχε κάνει λόγο στο παρελθόν, οι οποίες όμως αλλάζουν σε ένα βαθμό τα δεδομένα σε συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες. Ε, είναι να μην δηλώνουμε ικανοποιημένοι; Για τις εκπλήξεις τις παρακολουθούμε εν τέλει εκθέσεις όπως τη CES!
Η σημαντικότερη από αυτές τις εκπλήξεις ήταν η αποκάλυψη του Crystal LED Display, της καινούργιας τεχνολογίας προβολής για τηλεοράσεις υψηλής ευκρίνειας που η Sony ανέπτυσσε μυστικά τα τελευταία 2 χρόνια το λιγότερο. Η εξέλιξη είναι αρκετά σημαντική ώστε να αφιερώσουμε ξεχωριστό άρθρο σε αυτήν, παραπέμπουμε λοιπόν εκεί και συνεχίζουμε με άλλα στοιχεία της παρουσίας της Sony στη CES.
Όσον αφορά στις τηλεοράσεις, έχουμε αλλαγές στις σειρές της ιαπωνικής εταιρείας. Ενώ πέρυσι η Sony είχε 6 διαφορετικές, από το 2012 συνενώνει και απλοποιεί τη γκάμα αυτή σε 3 σειρές: τις ΒΧ, ΕΧ και ΗΧ. Οι πρώτες είναι οι εισαγωγικές (και δεν γνωρίζουμε αν θα είναι διαθέσιμες στην Ευρώπη ή όχι), οι δεύτερες έχουν αυξημένες δυνατότητες και καλύτερη ποιότητα εικόνας, ενώ οι τρίτες είναι τα κορυφαία μοντέλα, με τις πιο πολλές λειτουργίες και extras. Η αλλαγή προήλθε εν μέρει επειδή 6 διαφορετικές σειρές ίσως προκαλούσαν σε ένα βαθμό σύγχυση στο καταναλωτικό κοινό, πιθανότερος όμως λόγος είναι ένας πιο απλός: όλα τα νέα μοντέλα Bravia έχουν πλέον ασύρματη πρόσβαση στο Internet, όλα αξιοποιούν τις Δικτυακές υπηρεσίες της Sony και τα περισσότερα μοιράζονται κοινό design. Δεν υπήρχε λοιπόν λόγος για τόσες διαφοροποιήσεις, εξ ου και η απλοποίηση.