banner

Sony και εικόνα 3D: φουλ επίθεση!

Πολλαπλά προϊόντα, παρουσία πληθωρική

Στο ίδιο πλαίσιο των μη ανακοινωμένων από τη Sony - αλλά σχεδόν απόλυτα βέβαιων να παρουσιαστούν - προϊόντων συγκαταλέγεται και ένας προβολέας 3D, βέβαια. Ήταν η LG αυτή που ανακοίνωσε τον πρώτο τέτοιο για οικιακή χρήση - αξιοποιώντας την τεχνολογία SXRD που απαντάνται σε όλους τους top προβολείς της Sony - όμως η κορεάτικη εταιρεία έχει πιθανότατα αντιμετωπίσει διάφορα προβλήματα στην υλοποίηση και η ημερομηνία κυκλοφορίας του παραμένει απροσδιόριστη. Στην ίδια τεχνολογία προβολής κατά πάσα πιθανότητα θα στηριχθεί και ο πρώτος 3D προβολέας της Sony, ο οποίος το Αθηνόραμα Digital αναμένει ότι θα αποκαλυφθεί στην έκθεση IFA του Σεπτεμβρίου.

Σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές, φυσικά, η Sony έχει και το πλεονέκτημα του PlayStation3. Το δημοφιλές σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης είναι - όπως έχουμε αναφέρει πρόσφατα - ήδη έτοιμο για την προβολή video games σε 3D εικόνα. Και αυτά είναι, ας μην ξεχνάμε, αυτή τη στιγμή το μόνο αληθινά 3D περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο, αφού οι πρώτες 3D ταινίες βρίσκονται κάποιους μήνες μακριά. Έχοντας δει τα Gran Turismo 5 και Killzone 3 σε 3D στο Los Angeles πρόσφατα (στο πλαίσιο της Ε3 2010) μπορούμε να βεβαιώσουμε ότι τα games μπορούν να είναι άκρως πειστικά ως επιχειρήματα για την στερεοσκοπική εικόνα. Η σύνδεση του brand name του PlayStation με αυτό των τηλεοράσεων Bravia αποτελεί, λοιπόν, σημαντικό όπλο για τη Sony - και αναμένουμε να αξιοποιηθεί πλήρως σύντομα.

Λιγότερο πειστικό ως επιχείρημα - αν και το γνωρίζαμε - είναι το σύστημα "μετατροπής" υλικού... 2D σε 3D, που τόσο άλλοι κατασκευαστές, όσο και η Sony, επιστρατεύουν στις 3D τηλεοράσεις τους. Για να είμαστε ειλικρινείς, το εφέ του βάθους που κανονικό, πρωτότυπο υλικό όπως το Avatar μπορεί να αποδώσει τόσο εντυπωσιακά, απλώς δεν είναι εφικτό με "απλό" τηλεοπτικό πρόγραμμα ή τυπικές ταινίες. Δεν είμαστε καν βέβαιοι ότι μπορεί να χρησιμεύσει ως "γέφυρα" - όπως ελπίζουν όλοι οι κατασκευαστές και η Sony ανάμεσά τους - για την περίοδο εκείνη που δεν θα έχουμε και ανυπόμονα θα περιμένουμε σοβαρό 3D υλικό για να θαυμάσουμε. Ίσως είναι καλύτερα να μην... πολυδιαφημίζεται αυτή η εν τέλει αδύναμη μέθοδος μετατροπής, καθώς υπάρχει ευδιάκριτος κίνδυνος να νομίσει το πλατύ κοινό ότι αυτό είναι όλο κι όλο το 3D εφέ και να απορρίψει τη νέα τεχνολογία, πριν αυτή έχει την ευκαιρία να αποδείξει τί μπορεί να προσφέρει.

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner