Είναι γνωστό πως όσο μεγαλύτερη σε επιρροή και κέρδη είναι μία βιομηχανία και όσο μεγαλύτερο χρονικό διάστημα "έχει μάθει" να λειτουργεί με συγκεκριμένο τρόπο, τόσο... μεγαλύτερες αντιστάσεις προβάλλει στις αλλαγές που επιβάλλουν οι εξελίξεις - και το Hollywood είναι αντιπροσωπευτικό τέτοιο παράδειγμα. Όλα δείχνουν, ωστόσο, πως έχει αρχίσει να αλλάζει ο τρόπος σκέψης του απέναντι στο πως "καταναλώνει ταινίες" πια το κοινό και, ακόμη σημαντικότερο, πως έχει πια την διάθεση να μάθει από τα λάθη του για να προσφέρει περισσότερες, καλύτερες επιλογές. Αυτό, τουλάχιστον, εισπράττει κανείς από την ανακοίνωση και έναρξη λειτουργίας της καινούργιας υπηρεσίας Movies Anywhere.
Πρόκειται ουσιαστικά για την πρωτοβουλία μιας Δικτυακής υπηρεσίας διανομής ταινιών που η Disney είχε αποκαλύψει πως θ' αναλάβει το καλοκαίρι, όταν έγινε γνωστό πως θα περιορίσει πάρα πολύ την συνεργασία της με την Netflix τα επόμενα χρόνια. Η Disney προσέφερε μια υπηρεσία αυτής της συλλογιστικής ήδη, αλλά περιορισμένη τόσο γεωγραφικά, όσο και ως προς το περιεχόμενο. Με αυτήν την "επανεκκίνηση" και την μετονομασία σε Movies Anywhere έχει κατά τα φαινόμενα επιτευχθεί το άλλοτε... ακατόρθωτο: να προσελκύσει η Disney και τα πιο πολλά από τα ανταγωνιστικά άλλα κινηματογραφικά studio - τις Sony, Warner, Universal και 20th Century Fox συγκεκριμένα - αλλά και τις πιο σημαντικές από τις άλλες υπηρεσίες πώλησης κι ενοικίασης ταινιών ώστε να προσφέρει όλα αυτά τα φιλμ με τρόπο ενοποιημένο και φιλικό προς το κοινό.
Μέχρι σήμερα οι καταναλωτές για να "εξαργυρώσουν" το ψηφιακό αντίτυπο μιας ταινίας που είχαν αγοράσει σε DVD/Blu-ray/UHD Blu-ray έπρεπε να χρησιμοποιήσουν το σύστημα προστασίας UltraViolet - το οποίο όμως δεν ήταν όσο αξιόπιστο ή φιλικό στη χρήση όσο θα έπρεπε. Επίσης το να αγοράσει κανείς μία ταινία σε ψηφιακή μορφή από ένα Δικτυακό κατάστημα, π.χ. το iTunes, δεν εξασφάλιζε πως την δικαιούνταν και σε κάποιο άλλο π.χ. στο Google Play. Ε, μέσα από την υπηρεσία Movies Anywhere αν αγοράσει κανείς ένα φιλμ εκεί, μπορεί να το έχει και στο Amazon Video, στο iTunes, το Google Play και το Vudu (η υπηρεσία Movies & TV της Microsoft... περιφρονήθηκε και μάλλον όχι αδικαιολόγητα). Κατά συνέπεια μπορεί να παρακολουθήσει το φιλμ αυτό σε πλειάδα διαφορετικών συσκευών, από τις Amazon Fire και τις βασισμένες σε Android ή Android TV, έως εκείνες της Apple (iPhone/iPad/Apple TV) ή εκείνες της Roku, όπως και σε PC με συγκεκριμένους browsers.
Το βήμα αυτό του Hollywood είναι σημαντικό γιατί λύνει "με μία κίνηση" σχεδόν όλα τα προβλήματα που διέκριναν κάθε παρελθούσα του προσπάθεια στην προσφορά μίας σοβαρής, ανταγωνιστικής Δικτυακής υπηρεσίας διανομής ταινιών. Στην λειτουργία της έχουν ενταχθεί και δυνατότητες που άλλοτε "παραχωρούνταν" μάλλον... διστακτικά, όπως η μεταφόρτωση ταινιών σε αρχείο (download) για θέαση χωρίς σύνδεση στο Internet πέραν της "μετάδοσής" τους (streaming), αλλά και ο ορισμός έως και έξι δευτερευόντων προφίλ για κάθε ένα βασικό, ώστε όλα τα μέλη μιας οικογένειας να μπορούν να παρακολουθήσουν διαφορετικά φιλμ ή το ίδιο φιλμ σε διαφορετικές συσκευές (με παρούσες και πλήρεις επιλογές γονικού ελέγχου για τους θεατές μικρότερης ηλικίας).
Τα στελέχη που επιβλέπουν την όλη πρωτοβουλία εκφράζουν την βεβαιότητα πως όποια studios (όπως αυτά της Paramount και της Lionsgate) δεν έχουν ακόμη ενταχθεί στην υπηρεσία Movies Anywhere, κάποια στιγμή θα το κάνουν. Αντικαθιστώντας και τους κωδικούς UltraViolet στις καταναλωτικές συσκευασίες των ταινιών σε DVD/Blu-ray/UHD Blu-ray με κωδικούς Movies Anywhere από τις αρχές του 2018, η καινούργια αυτή προσπάθεια της κινηματογραφικής βιομηχανίας έχει περισσότερες πιθανότητες από ποτέ να καλύψει την απαίτηση του κοινού για ταινίες οπουδήποτε, οποτεδήποτε, με ποικιλία συσκευών και στην επιθυμητή ποιότητα εικόνας/ήχου. Για να δούμε, λοιπόν!