banner

Disney Plus: σχεδόν 30 εκ. συνδρομητές σε 3 μήνες

Πολύ καλό ξεκίνημα για την νέα υπηρεσία του αμερικανικού κολοσσού, περιέργεια για το... πώς θα συνεχίσει

Από ορισμένες απόψεις ίσως δεν θα έπρεπε να εκπλήσσει, μα είναι σημαντικό ορόσημο και άρα δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος: η Disney δημοσιοποίησε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το περασμένο τρίμηνο και ανάμεσα στα υπόλοιπα στοιχεία ήταν και αυτά που σχετίζονται με την νέα της Δικτυακή υπηρεσία παροχής ψυχαγωγικού περιεχομένου, το Disney Plus που ξεκίνησε στις αρχές Νοεμβρίου. Από τις πρώτες κιόλας ημέρες είχε διαφανεί πως αυτή θα ξεκινήσει με επιτυχία και έχουμε πλέον σαφή εικόνα της επιτυχίας αυτής, τουλάχιστον... αριθμητικά: στις 31/12 το Disney Plus είχε αγγίξει τα 26.5 εκ. συνδρομητές και την Δευτέρα, 3/2 ξεπέρασε τα 28.5 εκ. προσβλέποντας στα 30 εκ. συνδρομητές μέχρι τις αρχές Μαρτίου.

Οι αριθμοί αυτοί κρίνονται ως πολύ καλοί όχι μόνο επειδή αναφερόμαστε σε εμπορική πορεία νέας υπηρεσίας για λιγότερο από 3 μήνες, αλλά και επειδή το Disney Plus είναι διαθέσιμο σε ελάχιστες χώρες μέχρι στιγμής (πέντε στον αριθμό). Έχει στηριχθεί, δε, για την ώρα ελάχιστα σε νέες παραγωγές - ουσιαστικά μόνο στην σειρά The Mandalorian αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς! - και σχεδόν αποκλειστικά στον υπάρχοντα κατάλογο παραγωγών της Disney, ο οποίος είναι σεβαστός αλλά ταυτόχρονα... "πολυπαιγμένος". Αυτά τα σχεδόν 30 εκατομμύρια συνδρομητών μπορεί να ακούγονται λίγα μπροστά στα π.χ. 165 εκατομμύρια συνδρομητών της Netflix, όμως οι δύο εταιρείες είναι εντελώς διαφορετικές, οι συνθήκες με τις οποίες εισήλθαν στην αγορά εντελώς διαφορετικές και οι προσδοκίες όλων από αυτές επίσης άλλου είδους.

Το θέμα είναι, φυσικά, το... προφανές: πώς σκοπεύει η Disney να κρατήσει αυτά τα 30 εκατομμύρια συνδρομητών τους επόμενους μήνες όταν στα forums και στα σχόλια των websites έχουν ήδη αρχίσει οι... "γκρίνιες" για το οικείο περιεχόμενο του Disney Plus και την έλλειψη εμφάνισης νέου υλικού; Η διοίκηση της Disney γνωρίζει πως μεγάλο ποσοστό των συνδρομητών της τυγχάνουν και συνδρομητές της Netflix, η οποία έχει... εθίσει πλέον το δικό της κοινό στην προσφορά νέων σειρών και ταινιών σε εβδομαδιαία βάση πλέον. Παρ' όλα αυτά ο διευθύνοντάς συμβουλός της, ο Bob Iger, υποστηρίζει πως είναι προτιμότερο να δοθεί έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα του προσφερόμενου περιεχομένου, υπενθυμίζοντας παράλληλα πως στις ΗΠΑ το Disney Plus προσφέρεται συνδυαστικά με τα ESPN Plus και Hulu (οπότε οι συνδρομητές του πρώτου έχουν τα δεύτερα ως λόγους να παραμείνουν ενόσω περιμένουν νέο υλικό).

Θα έχει ενδιαφέρον, σε κάθε περίπτωση, να διαπιστώσουμε αν η αυτοπεποίθηση της Disney όσον αφορά στο "ειδικό βάρος" του brand της θα είναι αρκετή για να διατηρήσει ως συνδρομητές το πρώτο ποσοστό του κοινού που την τίμησε ή αν θα έχει... "διαρροές" τέτοιες και τόσες ώστε η αρχική αυτή επιτυχία να κριθεί εν τέλει ως εφήμερη. Ο Iger, πάντως, προειδοποίησε στην σχετική ενημέρωση προς τους επενδυτές ότι δεν θα πρέπει να περιμένουν από το Disney Plus το ίδιο "εκρηκτική" ανάπτυξη τους επόμενους μήνες και χρόνια με αυτήν που σημειώθηκε στο ξεκίνημά του. Αν αυτό δεν... θέτει όλα τα παραπάνω στο σωστό πλαίσιο, τότε δεν ξέρουμε τί θα μπορούσε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner