Ο κόσμος της τεχνολογίας το είχε αποδεχθεί εδώ και πολλούς μήνες, φυσικά, οπότε έμενε να το... αποδεχθεί επισήμως και η Google - όπως ακριβώς έκανε χθες: το Google Glass, το περιφερειακό επαυξημένης πραγματικότητας της αμερικανικής εταιρείας που αποπειράθηκε να "δώσει μία γεύση από το μέλλον" προσφέροντας λειτουργίες πληροφοριών "πάνω από" την όραση του κατόχου του, αποσύρεται από την αγορά. Tα Google Glass Explorer Edition δεν θα πωλούνται πλέον (αντί $1500 μάλιστα) και η ομάδα της Google που ήταν υπεύθυνη για το όλο εγχείρημα αποσπάται από το τμήμα X Labs και υπάγεται πλέον σε ευρύτερο τμήμα της εταιρείας - παραμένει όμως αδιευκρίνιστη τόσο η κατεύθυνση προς την οποία θα κινείται πλέον, όσο και η προτεραιότητα που έχει πια στα γενικότερα σχέδια των Αμερικανών.
Η ίδια η Google επεδίωξε να δώσει την εντύπωση πως η κίνηση αυτή είναι μεταβατική και πως με την διαδικασία των Google Glass Explorers έχει συλλέξει αρκετά δεδομένα ώστε να συνεχίσει την ανάπτυξη του προϊόντος "μυστικά". Όμως το γεγονός ότι η αγορά είχε πάψει να ενδιαφέρεται για το Google Glass εδώ και πολύ καιρό είναι αδιαμφισβήτητο: νέες εφαρμογές γι' αυτό δεν γίνονταν διαθέσιμες, νέες δυνατότητες στο προϊόν είχαν σταματήσει να προστίθενται με αναβαθμίσεις λογισμικού, ενώ και οι... θαρραλέοι που είχαν αγοράσει και χρησιμοποιούσαν το Google Glass "εκεί έξω", στην καθημερινή τους ζωή, είχαν λιγοστέψει θεαματικά τις "δημόσιες εμφανίσεις τους" από την περασμένη άνοιξη. Όπως αποδείχθηκε, αφενός η κοινωνία δεν ήταν έτοιμη να αποδεχθεί αναντίρρητα ανθρώπους που φορούσαν λιλιπούτειους προσωπικούς υπολογιστές και κάμερες στα μάτια τους - ο όρος Glasshole θεωρούμε πως "μιλά από μόνος του" - αφετέρου και η ίδια η Google δεν κατάφερε να επιδείξει το σημαντικότερο όλων: μία σειρά από πρακτικές, χρήσιμες σε καθημερινή βάση λειτουργίες κι εφαρμογές τέτοιες, που θα παρακινούσαν το ευρύ κοινό να αγοράσει ένα Google Glass μελλοντικά. Ασχέτως του κόστους απόκτησης, απλώς δεν υπήρξαν αρκετά σοβαρά "επιχειρήματα" για να υπάρξει και ανάλογα έντονο ενδιαφέρον μακροπρόθεσμα.
Το ειρωνικό της όλης υπόθεσης είναι πως το Google Glass ήταν από τα πρώτα προϊόντα που "έθεσαν στο τραπέζι" προς συζήτηση το θέμα των προϊόντα τεχνολογίας που μπορούν να φορεθούν (wearables). Και η Google επιλέγει να το αποσύρει τώρα, ενώ το 2015 πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν πως θα είναι η χρονιά αν όχι καθιέρωσης, τότε ανάδειξης των προϊόντων αυτών: το Apple Watch θα τροφοδοτήσει αυτές τις συζητήσεις από μόνο του σχεδόν, ενώ μία σειρά από άλλες εταιρείες έχει ήδη "στα σχέδια" προϊόντα ανταγωνιστικά του Google Glass. Ενδεχομένως ο αμερικανικός κολοσσός να περιμένει ευνοϊκότερες συνθήκες για να προωθήσει εκ νέου το συγκεκριμένο προϊόν, ουσιαστική τεχνολογική εξέλιξη (ώστε το Google Glass να έχει περισσότερες δυνατότητες και μεγαλύτερη αυτονομία) ή, προφανώς, και τα δύο. Το αρχικό σχέδιο, δύο χρόνια πίσω, ήθελε την πρώτη εμπορική έκδοση του Google Glass να διατίθεται στο κοινό μέχρι τα μέσα του 2014. Πότε θα διατεθεί πλέον το προϊόν σε ανανεωμένη εκδοχή και πιθανώς με διαφορετική συλλογιστική χρήσης; Όταν η αμερικανική εταιρεία... ξανα-αισθανθεί έτοιμη, υποθέτουμε θα το μάθουμε!