Logitech Powershell Controller

Χειρισμός arcade σε iPhone... με κάποιες ενστάσεις

Την καλύτερη δουλειά δείχνουν να κάνουν τα δύο πλήκτρα της πρόσοψης (shoulder buttons), τα οποία θυμίζουν σε αίσθηση τα αντίστοιχα του χειριστηρίου που χρησιμοποιούμε στο Xbox 360. Σε γενικές γραμμές, καταλαβαίνουμε πως έπρεπε να γίνουν κάποιες υποχωρήσεις στο σταυρόνημα και τα πλήκτρα ενεργειών ώστε o PowerShell Controller να είναι λεπτός, αλλά... για να είμαστε ειλικρινείς, θα προτιμούσαμε να είναι παχύτερος - π.χ. το PS Vita είναι σημαντικά παχύτερο και βαρύτερο απ' ότι ένα iPhone και ο Controller μαζί - και τα δύο αυτά στοιχεία του να είναι καλύτερα. Με αυτά τα δεδομένα, βέβαια, υποθέτουμε πως δεν ήταν εύκολο να εξοπλιστεί ο PowerShell Controller με τους διπλούς αναλογικούς μοχλούς που προσφέρει το PS Vita - η, κατά γενική ομολογία, ιδανική προσέγγιση για το χειρισμό σύγχρονων video games.

Αυτό δεν σημαίνει, φυσικά, ότι στην πράξη ο PowerShell Controller αποδεικνύεται αναποτελεσματικός. Κάθε άλλο. Είναι κλάσεις ανώτερος ως επιλογή από τα εικονικά πλήκτρα κατευθύνσεων και ενεργειών που πολλά games στα iPhone προσφέρουν σε συγκεκριμένα σημεία της οθόνης αφής του. Το πρόβλημα είναι πως δεν μπορεί να είναι σίγουρος κανείς εξ αρχής για το αν ο PowerShell Controller θα είναι συμβατός με το εκάστοτε game σε iOS 7 που τον ενδιαφέρει, και πόσο αποτελεσματικός θα είναι, μέχρι να το δοκιμάσει - κάτι όχι πάντα εφικτό. Η Logitech διατηρεί και ενημερώνει μία εκτενή λίστα με iOS games συμβατά με τον PowerShell Controller (βρίσκεται εδώ) όμως πρόκειται φυσικά για ένα υποσύνολο των αναρίθμητων τίτλων για iPhone. Δοκιμάζοντάς τον με 15-20 διαφορετικά games, έχουμε καταλήξει στο εξής συμπέρασμα: όταν δουλεύει - κυρίως σε απλά, arcade games ή puzzle games ή shoot' em up δύο διαστάσεων - το χειριστήριο της Logitech δουλεύει πολύ καλά. Όταν όχι - όπως σε shoot' em up τρίτου προσώπου, RPG και strategy games - λιγότερο ή περισσότερο απογοητεύει.

Όταν όλα έχουν ειπωθεί, οφείλει να αναγνωρίσει κανείς στη Logitech πως (α) οποιοδήποτε προϊόν έχει τη φιλοδοξία να μετατρέψει το iPhone σε εξειδικευμένο φορητό σύστημα ψυχαγωγίας α λα PS Vita ή 3DS, αναπόφευκτα θα έχει ατέλειες, καθώς και πως (β) για πρώτη προσπάθεια της ελβετικής εταιρείας σε ένα εντελώς νέο είδος περιφερειακού, ο PowerShell Controller δεν είναι κακή. Ίσως φταίει το... ιστορικό της, το οποίο απαρτίζεται από προϊόντα στη συντριπτική τους πλειοψηφία πάρα πολύ καλά, αυτό που μας εμποδίζει να δηλώσουμε εντυπωσιασμένοι με το συγκεκριμένο. Μπορούμε λοιπόν να το προτείνουμε - παρά τα €99 του κόστους του, που δεν είναι και λίγα - μόνο σε εκείνους τους κατόχoυς iPhone που ξέρουν από την αρχή πως θα ασχοληθούν κυρίως με απλοϊκά, συγκεκριμένων κατηγοριών, όχι άκρως απαιτητικά σε ακρίβεια games. Και προσβλέπουμε σε μία μελλοντική ανανεωμένη έκδοση του PowerShell Controller, καλύτερα μελετημένη, η οποία θα μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις περισσότερων τύπων games για το iPhone. Γιατί, αν μη τί άλλο, η σχετική ανάγκη... σαφώς και υπάρχει!

Βαθμολογία: 6 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ