Είδος: Puzzle
Φορμά: PS Vita
Τιμή: €29,99
Εταιρία: Sony
Διανομή: Sony Hellas
Ε, από προφανές έως... απολύτως προφανές είναι βέβαια το γεγονός ότι στις συσκευές τεχνολογίας το hardware δεν σημαίνει πολλά δίχως το software. Είναι το δεύτερο αυτό που, ουσιαστικά, θα αναδείξει τις ικανότητες και δυνατότητες του πρώτου. Με αυτό ως δεδομένο, το PS Vita χρειαζόταν ένα video game το οποίο θα επιδείξει όλα τα χαρακτηριστικά του: τόσο αυτά που είχαμε ξαναδεί, όπως την οθόνη αφής και τους αισθητήρες, όσο και αυτά που δεν είχαμε, όπως την πίσω επιφάνεια αφής και το μικρόφωνο ως μέσο ελέγχου. Αλλά αν ένα και μόνο video game με αρχή-μέση-τέλος προσπαθούσε να επιδείξει τα πάντα, θα έδινε εντύπωση μάλλον... γραφική. Μία συλλογή από ειδικά σχεδιασμένα mini-games, όμως; Ε, αυτό ακριβώς είναι το Little Deviants!
Η ομάδα ανάπτυξης του συγκριμένου τίτλου είχε σαφή αποστολή: να δημιουργήσει ένα ή περισσότερα διασκεδαστικά mini-games, κάθε ένα εκ των οποίων αξιοποιεί κάποιους από τους πολλαπλούς τρόπους χειρισμού που προσφέρει το Vita. Τα mini-games αυτά του Little Deviants αριθμούν περισσότερα από 15 διαφορετικά - συνολικά 30 πίστες - και συνδέονται "σεναριακά" (πολύ... χαλαρά όμως!) με τα ομώνυμα πλάσματα, τα οποία ο παίκτης θα πρέπει να σώσει ξεπερνώντας διαφορετικών τύπων δοκιμασίες. Το γεγονός, άλλωστε, ότι τα πλάσματα αυτά διακρίνονται σε πέντε είδη, καθένα με τις δικές του χαρακτηριστικές ιδιότητες (α λα Lemmings για τους φίλους και φίλες του Αθηνόραμα Digital που θυμούνται τους τίτλους της Psygnosis), καθιστά τα πράγματα ακόμη πιο ενδιαφέροντα.
Η BigBig Studios, που σχεδίασε τον τίτλο, επέλεξε να μην κάνει διαθέσιμα όλα τα είδη των mini-games εξ αρχής: αντιθέτως, για να τα δει κανείς όλα ανεξαιρέτως, θα πρέπει να ολοκληρώσει επιτυχώς πολλά από τα πρώτα. Η συγκεκριμένη επιλογή αποδεικνύεται σωστή όχι μόνο επειδή αυξάνει το επίπεδο πρόκλησης που προσφέρει ο τίτλος, αλλά και επειδή σε μεγάλο βαθμό... σώζει την αντοχή του στο χρόνο, η οποία θα ήταν μάλλον μικρή αν απλώς έπαιζε κανείς όλα τα mini-games από 2-3 φορές από το πρώτο μισάωρο. Η δυσκολία των mini-games, δε, είναι έξυπνα διαμορφωμένη ώστε να αυξάνεται μεν ομαλά, αλλά όχι και προβλέψιμα. Πολλά εξαρτώνται, βέβαια, και από το πώς ερμηνεύει κανείς τη "δυσκολία" των διαφορετικών mini-games, σε σχέση με αυτό που περιμένει!