Τρίτη, 23 Μαΐου 2017 12:21 πμ
PS VR games: τα καλύτερα, σήμερα
Οι επιλογές μας ανάμεσα στους πολλούς σήμερα διαθέσιμους τίτλους για το περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας της Sony
Τρίτη, 23 Μαΐου 2017 12:21 πμ
Οι επιλογές μας ανάμεσα στους πολλούς σήμερα διαθέσιμους τίτλους για το περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας της Sony
Δευτέρα, 22 Μαΐου 2017 12:24 πμ
Πλησιάζοντας στα μέσα του 2017, πού βρίσκεται το πλέον επιτυχημένο εμπορικά σύστημα VR της αγοράς;
Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017 12:00 πμ
Σε ποιό επίπεδο κινούνται τα γραφικά και ο ήχος του πολυαναμενόμενου αυτού τίτλου της Sony σε PlayStation4 Pro;
Παρασκευή, 19 Μαΐου 2017 12:00 πμ
Μετά από ενασχόληση με την Δικτυακή δοκιμαστική έκδοση, ποιά είναι η πρώτη μας εικόνα για τον πιθανώς σημαντικότερο τίτλο των PS4/PS4 Pro φέτος;
Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017 10:53 πμ
Το Web είναι όπως πάντα ανυπόμονο για το... επόμενο PlayStation, αλλά η πραγματικότητα μάλλον διαφωνεί - για ποιούς λόγους κατά τη γνώμη μας;
Παρασκευή, 21 Απριλίου 2017 12:00 πμ
Πώς γίνεται στον τομέα που η Microsoft υπερέχει, ταυτόχρονα να έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα; Δυστυχώς, ακριβώς έτσι.
Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017 12:00 πμ
Η Microsoft αποκαλύπτει την τεχνική πλευρά του νέου της συστήματος, η γενική εικόνα θετική, όλα θα κριθούν από τα games
Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017 12:00 πμ
Τυχοδιωκτικές και... αφαιμακτικές επιλογές με προσθετικό χαρακτήρα, μελλοντικές συνέπειες δύσκολες στην αντιμετώπιση για τους Γάλλους
Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017 12:00 πμ
Το νέο οικιακό σύστημα των Ιαπώνων στα καταστήματα, πολλά ωστόσο τα ερωτηματικά για τις προοπτικές του στην παγκόσμια αγορά
Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017 8:40 μμ
Συνδρομητική υπηρεσία α λα Netflix της Microsoft με 100+ games κάθε μήνα - λεπτομέρειες
Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2017 12:00 πμ
Τα πλέον ενδιαφέροντα επίσημα video της Sony και της Guerilla από την ανάπτυξη του τίτλου, για όλα τα σημαντικά στοιχεία του
Τετάρτη, 22 Φεβρουαρίου 2017 4:47 μμ
Το ομορφότερο μέχρι στιγμής video game του 2017 επιδεικνύει τα εντυπωσιακά γραφικά του στα PS4/PS4 Pro και την έξοχη καλλιτεχνική του διεύθυνση
Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017 10:28 μμ
Πώς αξιοποιεί ο εντυπωσιακός τίτλος της Guerilla την ευρύτερη γκάμα και τα λαμπερά χρώματα σε συμβατές τηλεοράσεις; Περιγράφουμε!
Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2017 9:10 μμ
Ποιές βελτιώσεις φέρνει στο προσκήνιο - όσον αφορά στον τομέα της προβολής γραφικών πάντοτε - ο τίτλος της Sony στο νεότερο σύστημά της;
Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017 3:36 μμ
Τί προσπαθεί να επιτύχει, πώς και σε ποιό πλαίσιο το νέο σύστημα των Ιαπώνων; Αναλύουμε τα εμπόδια, αξιολογούμε τις πιθανότητες.
Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017 12:00 πμ
Ημερομηνία κυκλοφορίας, τιμή πώλησης, αρχικά games και άλλα σημαντικά στοιχεία για την νέα προσπάθεια του ιαπωνικού κολοσσού
Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017 8:41 μμ
Ακόμη έναν τίτλο που χρηματοδοτούσαν "στέλνουν στα σκουπίδια" οι Αμερικανοί, η... τάση των τελευταίων 12 μηνών πια ολοφάνερη
Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2016 11:22 μμ
H πλέον εντυπωσιακή εφαρμογή της τεχνολογίας αυτής - πού και πώς υποστηρίζεται τώρα και πώς αναμένουμε να εξελιχθεί στο μέλλον;
Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου 2016 10:34 μμ
Με "ώρες πτήσης" ήδη αρκετές στο νέο σύστημα της Sony, ποιά είναι η εικόνα μας γι' αυτό όσον αφορά στην λειτουργία του;
Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2016 11:13 μμ
Διευκρινίσεις για όσους ενδιαφέρονται να αναβαθμιστούν από υπάρχον PS4 και για εκείνους που το Pro είναι το... πρώτο τους
Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2016 8:43 μμ
Πώς αξιοποιείται η πρόσθετη δύναμη του νέου PlayStation στους σημερινούς τίτλους για PS4 και πώς θ' αξιοποιείται πιθανώς στα μελλοντικά;
Δευτέρα, 14 Νοεμβρίου 2016 11:17 μμ
Σε ποιούς τομείς είναι το νέο μοντέλο αναβαθμισμένο σε σχέση με τον προκάτοχό του;
Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 8:49 μμ
Πολλαπλές επιλογές παρουσίασης γραφικών και στα δύο PS4, το Pro όμως υπερέχει σημαντικά. Πώς ακριβώς;
Πέμπτη, 10 Νοεμβρίου 2016 8:27 μμ
O τίτλος της Polyphony Digital φιλοδοξεί να προσφέρει στο κοινό τα πλέον εξελιγμένα γραφικά της κατηγορίας του - όλες οι λεπτομέρειες
Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016 12:00 πμ
H απρόσμενη έκπληξη του Gran Turismo Sport, τα video games για πολλοστή φορά στην "αιχμή του δόρατος" της σύγχρονης απεικόνισης