Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Ε3 2014: Τί περιμένουμε από σένα, Microsoft;
Με δύο λέξεις; Προσήλωση και φιλοδοξία - αυτή τη φορά έμπρακτα - για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Με δύο λέξεις; Προσήλωση και φιλοδοξία - αυτή τη φορά έμπρακτα - για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Με δύο λέξεις; Συνέπεια και καινοτομία... απτή, σε πολλαπλά επίπεδα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα
Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Νέο Δικτυακό... φιάσκο, αυτή τη φορά της Ubisoft με το Watch Dogs - η ανοχή μας, πια, ανύπαρκτη
Τρίτη, 13 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Το προαιρετικό όχι τόσο ελκυστικό, αβέβαιο το μέλλον για το χειρισμό με ανίχνευση κίνησης γενικότερα
Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Κακά οικονομικά αποτελέσματα αλλά - το χειρότερο - έλλειψη θετικής προοπτικής για την ιαπωνική εταιρεία. Γιατί;
Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Eντυπώσεις από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το πιο σημαντικό φετινό update του μέχρι στιγμής
Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Εκατομμύρια συστήματα, προφανώς, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία των Microsoft και Sony. Σχολιάζουμε.
Τρίτη, 15 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Απροκάλυπτα τεμπέλικες οι "μεταφορές" τίτλων από PS4/Xbox One, το Watch Dogs νέο "κρούσμα". Έξαλλοι.
Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Με προϋπηρεσία και εμπειρία στο gaming ο Phil Spencer, ενδεχόμενη αλλαγή στη στρατηγική της Microsoft
Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Είναι, ωστόσο, το PlayStation4 αρκετά ισχυρό για games εικονικής πραγματικότητας; Οι πρώτες σκέψεις.
Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Το Titanfall ο 3ος τίτλος της με Δικτυακές δυσλειτουργίες, η υπομονή των gamers πρακτικά εξαντλημένη
Τρίτη, 18 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Στο "τρίτο κύμα" χωρών τελικά και η δική μας, άγνωστη μέχρι στιγμής η τιμή πώλησης. Σκέψεις και εκτιμήσεις.
Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Και η ακόμη καλύτερη ερώτηση: το θέλουμε; Γιατί η Microsoft... μάλλον όχι!
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2014 12:00 πμ
Η Electronic Arts, το (πιο πρόσφατό της) φάουλ και η αμαύρωση ενός θρύλου. Ήταν απαραίτητο;
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2014 12:00 πμ
Δωρεάν τίτλος στηριγμένος σε ανακυκλωμένο υλικό κι αδοκίμαστο εμπορικό μοντέλο. Πιθανότητες;
Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2014 12:00 πμ
Μειώνει κατά 70% τις προβλέψεις πωλήσεων του WiiU και μεγάλες ζημίες συνολικά. Από δω, πού;
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Έχοντας λάβει στα υπ' όψιν όλους τους σχετικούς παράγοντες επιλογής, το προτείνουμε για αγορά στο ελληνικό κοινό;
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Ποιά είναι η εικόνα του συστήματος της Sony στον τομέα όπου εστιάζει; Ποιοί αγοράζουν άφοβα, ποιοί όχι ακόμη;
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Τί άλλο προσφέρει το PS4 ως σύστημα ψηφιακής διασκέδασης, εκτός από τα video games; Απάντηση: όχι πολλά, ακόμη.
Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Τί μπορεί το νέο οικιακό PlayStation, που δεν μπορούσε ο προκάτοχός του; Πολλά - οι εντυπώσεις μας πρακτικά
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Πώς δείχνει και πώς συμπεριφέρεται ως προϊόν τεχνολογίας το νέο οικιακό PlayStation; Απαντήσεις!
Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Άλλο να κερδίζεις, άλλο ν' αγοράζεις GT credits - και όχι ακριβώς φθηνά. Οι ενστάσεις μας.
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Ποιά πράγματα έχουν αλλάξει και ποιά βελτιωθεί στην καινούργια έκδοση του θρυλικού τίτλου;
Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Το νέο μέλος της σειράς των GT διατίθεται σε έκδοση απλή ή επετειακή ή ακόμη και συνοδευτική ενός PS3. Λεπτομέρειες.
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2013 12:00 πμ
Το καινούργιο GT προσφέρει όχι μόνο νέα σιρκουί και προοπτική για περισσότερα, αλλά και ουκ ολίγες... εκπλήξεις!