
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
E3 2014: Εντυπώσεις από το Destiny
Η δοκιμαστική έκδοση Alpha που διέθεσε η Bungie για λίγες μέρες ήταν μόνο μία γεύση... αλλά γεύση υπέροχη!
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Η δοκιμαστική έκδοση Alpha που διέθεσε η Bungie για λίγες μέρες ήταν μόνο μία γεύση... αλλά γεύση υπέροχη!
Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Κάνουμε τις ερωτήσεις, η Evolution δίνει τις απαντήσεις σχετικά με τον φιλόδοξο τίτλο της αγώνων ταχύτητας
Πέμπτη, 19 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Ο τίτλος αγώνων ταχύτητας της Evolutions Studios αξιοποιεί το χρόνο της καθυστέρησής του εποικοδομητικά
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Πολύχρωμο, πρωτότυπο, καταιγιστικό - και με την υπογραφή της θρυλικής Insomniac των PlayStation
Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Μικροσκοπικό media player, αναμεταδότης PS4 ή αυτόνομο σύστημα για games; Και τα τρία ταυτόχρονα!
Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Ποιές σκέψεις κι εντυπώσεις μεταφέραμε φέτος στις βαλίτσες μας από το Los Angeles για την αγορά του gaming;
Δευτέρα, 16 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Δοκιμάζουμε το διάσημο περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας της Sony για το PS4. Η γνώμη μας;
Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Πολλές ανακοινώσεις για νέα games, δυστυχώς όχι αρκετές για να εξασφαλίσουν τη σωτηρία του WiiU
Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Μετά από ένα χρόνο η αμερικανική εταιρεία ισοφαρίζει το... αυτογκόλ της: νέο ματς, νέα δεδομένα
Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
O αντιπρόεδρος της SCEE μας δίνει απαντήσεις εφ' όλης της ύλης για τα θέματα των PS4, PS3, PS Vita
Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Οι Αμερικανοί - μετά από τις πρόσφατες διορθωτικές κινήσεις - εστιάζουν στα games, νέα πορεία για το Xbox One
Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Συνεπής στρατηγική εκ μέρους των Ιαπώνων, επίκεντρο το PS4, τα games και οι Δικτυακές υπηρεσίες
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Ποιοί τίτλοι θα δώσουν, επιβεβαιωμένα ή πιθανότατα, το παρόν στη μεγάλη έκθεση του Los Angeles;
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Με δύο λέξεις; Ταχύτητα ή/και αποφασιστικότητα, καθώς... δεν υπάρχει στην πραγματικότητα άλλη επιλογή
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Με δύο λέξεις; Προσήλωση και φιλοδοξία - αυτή τη φορά έμπρακτα - για μια σειρά από διαφορετικούς λόγους
Κυριακή, 8 Ιουνίου 2014 12:00 πμ
Με δύο λέξεις; Συνέπεια και καινοτομία... απτή, σε πολλαπλά επίπεδα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα
Τετάρτη, 28 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Νέο Δικτυακό... φιάσκο, αυτή τη φορά της Ubisoft με το Watch Dogs - η ανοχή μας, πια, ανύπαρκτη
Τρίτη, 13 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Το προαιρετικό όχι τόσο ελκυστικό, αβέβαιο το μέλλον για το χειρισμό με ανίχνευση κίνησης γενικότερα
Τετάρτη, 7 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Κακά οικονομικά αποτελέσματα αλλά - το χειρότερο - έλλειψη θετικής προοπτικής για την ιαπωνική εταιρεία. Γιατί;
Παρασκευή, 2 Μαΐου 2014 12:00 πμ
Eντυπώσεις από τις νέες δυνατότητες που προσφέρει το πιο σημαντικό φετινό update του μέχρι στιγμής
Τετάρτη, 23 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Εκατομμύρια συστήματα, προφανώς, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία των Microsoft και Sony. Σχολιάζουμε.
Τρίτη, 15 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Απροκάλυπτα τεμπέλικες οι "μεταφορές" τίτλων από PS4/Xbox One, το Watch Dogs νέο "κρούσμα". Έξαλλοι.
Τετάρτη, 2 Απριλίου 2014 12:00 πμ
Με προϋπηρεσία και εμπειρία στο gaming ο Phil Spencer, ενδεχόμενη αλλαγή στη στρατηγική της Microsoft
Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Είναι, ωστόσο, το PlayStation4 αρκετά ισχυρό για games εικονικής πραγματικότητας; Οι πρώτες σκέψεις.
Πέμπτη, 20 Μαρτίου 2014 12:00 πμ
Το Titanfall ο 3ος τίτλος της με Δικτυακές δυσλειτουργίες, η υπομονή των gamers πρακτικά εξαντλημένη