Είναι γεγονός ότι σειρές τίτλων όπως τα FIFA, Call of Duty και Assassin's Creed ναι μεν έχουν αναχθεί πια σε... στάνταρ υλικό της "συνταγής" των Χριστουγέννων κάθε χρονιάς στα video games, αλλά έχουν αναχθεί και σε αληθινό μπελά για τις Electronic Arts, Activision και Ubisoft. Πώς μπορείς να παρουσιάζεις κάθε χρόνο, κάθε χρόνο, κάθε χρόνο τον ίδιο τίτλο, αρκετά αλλαγμένο ώστε να σημειώνει κάποια έστω εξέλιξη, αλλά όχι τόσο αλλαγμένο ώστε να διακινδυνεύσουν τα εκατομμύρια πωλήσεων του πιστού τους κοινού; Όπως διαπίστωσε πέρυσι η Ubisoft - και μάλιστα όχι με μία και δύο, αλλά με μία σειρά από φάουλ, κάποια πολύ σοβαρά - είναι ευκολότατο να "στραβοπάτημα": το Assassin's Creed Unity εμπεριείχε μερικές σαφώς ενδιαφέρουσες ιδέες, όμως η υλοποίηση απείχε πολύ από το ιδανικό και η διαχείριση των προβλημάτων και λαθών από τους Γάλλους ήταν σε περιπτώσεις κωμικοτραγική.
Καμία έκπληξη, λοιπόν, που όλοι περίμεναν με αυξημένο ενδιαφέρον - ειδικά μετά τις σχετικές διαρροές στο Web - τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το φετινό Assassin's Creed: είναι η έκδοση που, κατά γενική ομολογία, οφείλει να αποζημιώσει το κοινό της Ubisoft για το περυσινό Unity. Ο υπότιτλος του νέου AC είναι "Syndicate" και το ιστορικό του πλαίσιο θα μεταφέρει τους παίκτες αυτή τη φορά στο Λονδίνο, στην εποχή της βιομηχανικής επανάστασης. Η βρετανική πρωτεύουσα είναι ήδη, εν έτει 1868, "διασπασμένη" ανάμεσα σε αντίπαλες συμμορίες και οι δύο πρωταγωνιστές του τίτλου αναλαμβάνουν να τις εξοντώσουν μεθοδικά, σε ένα σημείο του σεναρίου αναλαμβάνοντας και την αρχηγία μίας από αυτές.
Οι δύο πρωταγωνιστές είναι αδέλφια, οι Jacob και Evie Frye. Ναι, για πρώτη φορά στα χρονικά των Assassin's Creed οι παίκτες θα αναλάβουν τον έλεγχο και θηλυκής δολοφόνου (έστω και αν η ποσοτική αναλογία ανάμεσα στον αδελφό και την αδελφή για τη διάρκεια των αποστολών παραμένει υπέρ του), ενώ και ανάμεσα στους αντιπάλους θα βρίσκονται αυτή τη φορά και περισσότεροι εκπρόσωποι του "ασθενούς φύλου" - αντίδραση της Ubisoft μετά από την σκληρή κριτική που τής έχει ασκηθεί για την... πρωταγωνιστικά ανδροκρατούμενη σειρά των AC. Τα δύο αδέλφια έχουν προφανώς διαφορετικό στυλ μάχης, πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, τα οποία οι παίκτες καλούνται να αξιοποιήσουν εναλλάσσοντας τους δύο χαρακτήρες σε πολλές αποστολές. Έμφαση έχει δοθεί αυτή τη φορά περισσότερο στην διακριτική κίνηση και απόκρυψη (stealth), ενώ οι συγκρούσεις σώμα με σώμα έχουν γίνει ταχύτερες και περισσότερο... βάρβαρες, όπως προστάζει το στυλ μάχης των δρόμων.
Στο πλαίσιο του γενικού gameplay στο νέο Assassin's Creed οι παίκτες θα είναι σε θέση να κλέψουν και να χρησιμοποιήσουν οχήματα, να κινηθούν ταχύτερα μέσα στην πόλη χρησιμοποιώντας γάντζους, να αξιοποιήσουν αντικείμενα και στοιχεία του περιβάλλοντος ως μέσα αντιπερισπασπού ή όπλα κλπ. Από το Syndicate θα απουσιάζουν οι επιλογές συμμετοχής πολλών παικτών μέσω Internet, ενώ η Ubisoft δεν αποκάλυψε - σκόπιμα και... ευτυχώς - οποιαδήποτε λεπτομέρεια σχετική με το πώς συνδέεται η υπόθεση αυτού του Assassin's Creed με το συνολικό σεναριακό πλαίσιο της σειράς και τί συμβαίνει στο Syndicate κατά τη σύγχρονη εποχή, κατ' αντιστοιχία των περασμένων τίτλων.
Το Assassin's Creed Syndicate θα κυκλοφορήσει για PlayStation4 και Xbox One στις 23 Οκτωβρίου - και κάποιο καιρό αργότερα για PC - υποσχόμενο κατά 30% μεγαλύτερη έκταση του εικονικού του κόσμου σε σχέση με το Unity, περισσότερη λεπτομέρεια σε ο,τιδήποτε αναπαριστάται σε αυτόν με γραφικά και μεγαλύτερη ποικιλία στις επιλογές που μπορεί να ακολουθήσει κάθε παίκτης στις σχετικές αποστολές. H Ubisoft έχει δώσει στη δημοσιότητα ήδη δύο trailers, ένα για την επίσημη αποκάλυψη του τίτλου και ένα απόσπασμα από πρώιμη έκδοσή του. Πιο πολλά στοιχεία για το φετινό κεφάλαιο της σειράς των Assassin's Creed θα γνωστοποιηθούν ασφαλώς στο πλαίσιο της Ε3 2015, στα μέσα Ιουνίου. Υπομονή έως τότε, λοιπόν!