Σχεδόν κάθε μετάβαση συστημάτων ηλεκτρονικής διασκέδασης από μία "γενιά" σε μία νεότερη - ειδικά αν μιλά κανείς για τα PlayStation - ιστορικά συνοδευόταν και από μία καινούργια έκδοση της σειράς τίτλων μάχης σώμα με σώμα της Namco, των Tekken. Αυτή τη φορά οι Ιάπωνες... άργησαν μεν σε ένα βαθμό, υπό την έννοια ότι δεν περίμενε στα καταστήματα νέο μέλος της οικογένειας αυτών των games τους καταναλωτές που αγόρασαν πρώτοι ένα PS4 ή/και ένα Xbox One, όμως αυτό είναι πιθανό να αλλάξει φέτος με την εμφάνιση του Tekken 7. Το οποίο, όπως δείχνουν τα πράγματα με τα παρόντα δεδομένα τουλάχιστον, ίσως αποδειχθεί η ευκολότερη "μετατροπή" παραγωγής από τον κόσμο των arcades στον κόσμο των οικιακών συστημάτων ψυχαγωγίας - με ό,τι αυτό σημαίνει.
To Tekken 7 θα γίνει διαθέσιμο - όπως γίνεται πάντοτε τα τελευταία... 20 χρόνια, φυσικά - πρώτα στο ιαπωνικό κοινό των arcades σε λίγες μέρες: συγκεκριμένα στις 18 Φεβρουαρίου. Η διάθεσή του δεν γίνεται σε ευρεία κλίμακα αρχικά, αλλά σε περιορισμένη - σε επιλεγμένες αίθουσες δηλαδή - πιθανώς έτσι ώστε να εντοπιστούν και να διορθωθούν γρήγορα τα μικροπροβλήματα που σίγουρα θα κάνουν την εμφάνισή τους τον πρώτο καιρό. Η νέα έκδοση "επιστρέφει στις ρίζες" της σειράς των Tekken, με την έννοια πως οι μάχες γίνονται και πάλι με χαρακτήρες "έναν εναντίον ενός" και όχι με δύο εναλλασσόμενους (όπως στα δύο Tekken Tag Tournament), ενώ νέες προσθήκες στους βασικούς μηχανισμούς των Tekken περιλαμβάνουν τόσο τον συνδυασμό κινήσεων στις οποίες δεν είναι αποτελεσματική η άμυνα (Rage Art), όσο και τη δυνατότητα ενός μαχητή να συνεχίσει την επίθεσή του παρά τα χτυπήματα που δέχεται.
Στο Tekken 7 επιστρέφουν πολλοί από τους μαχητές που εμφανίστηκαν αν όχι σε όλα, σίγουρα σε αρκετά παρελθόντα μέλη της σειράς. Το παρόν δίνουν επιβεβαιωμένα οι Alisa Bosconovitch, Asuka Kazama, Bryan Fury, Feng Wei, Heihachi Mishima, Hwoarang, Kazuya Mishima (και η εκδοχή του ως Devil Kazuya), King II, Lars Alexandersson, Leo Kliesen, Lili, Ling Xiaoyu, Marshall Law, Paul Phoenix, Sergei Dragunov και Steve Fox. Οι νέοι μαχητές που θα εμφανιστούν στο Tekken 7 είναι μέχρι στιγμής τέσσερις - οι Katarina Alves, Claudio Serafino, Lucky Chloe και Shaheen - όμως η Namco έχει υποσχεθεί πως πιο πολλοί θα κάνουν σταδιακά την πρεμιέρα τους στα arcades. Η προέλευση των καινούργιων χαρακτήρων χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ποικιλία, καθώς παράπονα για την εθνικότητα της πλειοψηφίας των μαχητών στα Tekken - Ιάπωνες, Κινέζοι και Αμερικανοί - είχαν ακουστεί ουκ ολίγα στο παρελθόν.
Σεναριακά ο τίτλος υπόσχεται πως θα δώσει (επιτέλους) απαντήσεις σχετικά με τους λόγους για το μίσος που χωρίζει τον ιδρυτή της Μishima Corporation, τον Heihachi, το γιο του Kazuya και τον εγγονό του Jin Kazama, καθώς και την εμπλοκή σε όλα αυτά του λεγόμενου "Evil Gene", του γονιδίου που είναι υπεύθυνο για την τερατώδη μεταμόρφωση του Kazuya (και όχι μόνο). Το εντυπωσιακό trailer που έδωσε στη δημοσιότητα η Namco χθες - ουσιαστικά η εισαγωγή της έκδοσης του Tekken 7 που θα εμφανιστεί σε λίγες μέρες στις αίθουσες των ιαπωνικών arcades - εστιάζει σε αυτή τη διαμάχη και παραπέμπει σε εικόνες του παρελθόντος που δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Φυσικά δεν περιμένουμε να πάρουμε όλες ανεξαιρέτως τις απαντήσεις από τη Namco - ειδάλλως πώς θα υπάρξει και... Tekken 8;
Η σημαντικότερη ίσως διάσταση, παραδόξως, του νέου Tekken είναι η τεχνική. Όπως κάθε τίτλος της σειράς, έτσι και αυτός βασίζεται σε ειδικό hardware του οποίου τις προδιαγραφές η Namco δεν έχει μέχρι στιγμής αποκαλύψει (System 478), όμως η εταιρεία έχει επιβεβαιώσει πως το Tekken 7 είναι η πρώτη της παραγωγή που έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου στο περιβάλλον ανάπτυξης της περίφημης Unreal Engine 4 της Epic. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο τίτλος όχι μόνο έχει εξ αρχής σχεδιαστεί έτσι ώστε να εμφανιστεί σε πολλαπλά φορμά, αλλά και πως δεν θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο να προσαρμοστεί στις προδιαγραφές του καθενός - είτε "προς τα πάνω" είτε "προς τα κάτω". Το πιθανότερο είναι, δε, η ανάπτυξη με τη βοήθεια της Unreal Engine 4 να έχει γίνει σε περιβάλλον PC, κάτι που σημαίνει πως εκδόσεις του Tekken 7 για PlayStation4 και Xbox One είναι σχεδόν βέβαιες - ενώ ίσως με αυτόν τον τρόπο προκύψει και το πρώτο στην ιστορία Tekken για προσωπικούς υπολογιστές.
Η Namco μέχρι στιγμής δεν έχει αποκαλύψει φυσικά τίποτε από τα σχέδιά της για τις οικιακές εκδόσεις του Tekken 7. Ευελπιστούμε πως τον Ιούνιο, στην έκθεση της Ε3 στο Los Angeles - και έχοντας διανύσει ένα τρίμηνο παρουσίας στις αίθουσες των ιαπωνικών arcades - η εταιρεία θα είναι σε θέση να μοιραστεί περισσότερες πληροφορίες για τις εκδόσεις PS4/Xbox One. Έως τότε... υπομονή!