H Αθήνα μπορεί να μην είναι ακριβώς ο τεχνολογικός προορισμός και σημείο συνάντησης των εταιρειών του χώρου αυτού που ίσως θα μπορούσε, όμως η Dell την επέλεξε για την φετινή πανευρωπαϊκή έκθεση-συνέδριο με θέμα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της... και αποδείχθηκε σωστή: η εκδήλωση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, επιτυγχάνονας μεγάλη συμμετοχή και προσέλευση τόσο από τους συνεργάτες και τους πελάτες της Dell, όσο και από τους εκπροσώπους του Τύπου. Την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών "άνοιξε", άλλωστε, και ο πρόεδρος της εταιρείας για την Ευρώπη, o Aongus Hegarty, ο οποίος αναφέρθηκε τόσο στην θετική - λαμβάνοντας στα υπ' όψιν τη γενική οικονομική κατάσταση - εμπορική πορεία της Dell στην Ελλάδα, όσο και στην προοπτική που έχει να αναδειχθεί η χώρα κάποια στιγμή σε στρατηγικό κέντρο δραστηριοτήτων για τις τεχνολογικές εταιρείες, βάσει της γεωγραφικής της θέσης.
Στην εκδήλωση της Dell πρωταγωνιστικό ρόλο, βέβαια, είχαν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που απευθύνονται στις εταιρείες και επιχειρήσεις - όμως παρόντα ήταν και πολλά προϊόντα καταναλωτικού ενδιαφέροντος, που δεν συναντά κανείς συχνά στα ελληνικά καταστήματα. Ανάμεσά τους ήταν και οι τρεις καινούργιες οθόνες UltraSharp της Dell, η ανάλυσης 4Κ UP3214Q των 31.5 ιντσών, η ανάλυσης 5Κ UP2715K των 27 ιντσών, καθώς και η U3415W των 34 ιντσών, αναλογιών 21:9 και κυρτή. Όλες ήταν σαφώς εντυπωσιακές (έστω κι αν δεν επιδεικνύονταν με ειδικά διαμορφωμένο υλικό) και άριστα εξοπλισμένες. Από τον εκθεσιακό χώρο των προϊόντων δεν θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν και οι φορητοί υπολογιστές της Dell, με περισσότερο... ποθητούς εκπροσώπους το μικρό σε μέγεθος αλλά ισχυρό καινούργιο μοντέλο XPS 13, όσο και το νέο Alienware 15 με την οθόνη ανάλυσης 4Κ και υποσυστήματα που... ντροπιάζουν τα περισσότερα desktop για PC gaming.
Είναι αλήθεια πως, με το 85% των εσόδων της Dell να προέρχεται από το επιχειρησιακό περιβάλλον, στα καταναλωτικά της προϊόντα δεν έχει δοθεί η ώθηση και έμφαση που πιθανώς αυτά αξίζουν - όμως, ακόμη κι έτσι, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι ένας κατασκευαστής παγκόσμιου βεληνεκούς φροντίζει να έχει παρουσία σε μία σχετικά μικρή αγορά όπως η ελληνική, με γκάμα προτάσεων τόσο ευρεία. Με τα Windows 10 πολύ κοντά πλέον, και όλες τις εταιρείες που ειδικεύονται στο σχεδιασμό PC - από την HP και τη Lenovo, μέχρι την Toshiba και φυσικά την Dell - να έχουν στα σχέδιά τους την αξιοποίηση της συγκυρίας αυτής για την προώθηση νέων desktop, laptop, tablet και υβρυδικών PC, θα έχει ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε πόσα και ποιά μοντέλα της τελευταίας θα βρουν το δρόμο τους στα ελληνικά καταστήματα μέσα στο καλοκαίρι και, πολύ περισσότερο, στην εμπορικά "θερμή" προσχολική περίοδο του Σεπτεμβρίου. Όπως πάντα... θα δείξει!