banner

HTC Vive: εμπορικά διαθέσιμο τον Απρίλιο

Το περιφερειακό εικονικής πραγματικότητας καθυστερεί, πιθανότατα... για καλό

To τοπίο στο - για πολλούς - επόμενο μεγάλο "πεδίο μάχης" στον τομέα της ηλεκτρονικής διασκέδασης, τα περιφερειακά εικονικής πραγματικότητας, παραμένει σε μεγάλο βαθμό θολό: δεν έχουμε ούτε ακριβείς ημερομηνίες, ούτε τιμές πώλησης, ούτε αρχικούς τίτλους για κανέναν από τους τρεις "μνηστήρες", δηλαδή το PlayStation VR, το Oculus Rift και το HTC Vive. Για το τελευταίο, τουλάχιστον, η HTC με πρόσφατη ανακοίνωσή της έγινε περισσότερο συγκεκριμένη πριν από λίγες μέρες, προσδιορίζοντας για πρώτη φορά την εμπορική διάθεση του Vive - που έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την θρυλική Valve - για τον Απρίλιο του 2016.

Το Vive ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει σε περιορισμένη κλίμακα μέχρι τα Χριστούγεννα, ώστε να ακολουθήσει η κανονική του εμπορική διάθεση έως τον Μάρτιο. Εν τέλει οι δύο εταιρείες αποφάσισαν να καθυστερήσουν την κυκλοφορία του για άγνωστους λόγους - είτε επειδή αντιμετωπίζουν κατασκευαστικά προβλήματα που δεν είχαν προβλεφθεί, είτε επειδή θέλουν να έχουν έτοιμα περισσότερα και καλύτερα games κι εφαρμογές για την πρεμιέρα του - οπότε το Vive θα ξεκινήσει να πωλείται στο ίδιο χρονικό πλαίσιο που περιμένουμε τόσο το PlayStation VR όσο και το Oculus Rift, πριν τον Ιούνιο δηλαδή.

Η... σύγκρουσή τους, με άλλα λόγια, θα κινηθεί σε όλα τα επίπεδα: και σε αυτό του κόστους, και σε αυτό των δυνατοτήτων, και σε αυτό του διαθέσιμου περιεχομένου, και σε αυτό του timing. Τα τρία προϊόντα διαφοροποιούνται σε αρκετά πράγματα, μεν, όμως η σχεδόν ταυτόχρονη είσοδός τους στην αγορά αναπόφευκτα θα τα καταστήσει απολύτως ανταγωνιστικά στα μάτια του καταναλωτικού κοινού (ειδικά αυτού που δεν γνωρίζει τις τεχνικές λεπτομέρειες του καθενός). Η καθυστέρηση του Vive, πάντως, δίνει στις HTC και Valve την ευκαιρία να προσφέρουν το περιφερειακό σε περισσότερες προγραμματιστικές ομάδες για τη δημιουργία σχετικού περιεχομένου (έχουν δεδηλωμένα την πρόθεση να το κάνουν μέχρι τον Ιανουάριο), αλλά και την ευκαιρία να ενημερώσουν πληρέστερα το επίδοξο κοινό τους για το συγκεκριμένο προϊόν, πριν την κυκλοφορία του. Για να δούμε, λοιπόν!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner