Ένα από τα ελάχιστα θέματα που είχαν εντοπίσει gamers στο θρυλικό G25 αφορούσε στα πετάλια, τα οποία δεν επέτρεπαν εύκολα τα γρήγορα πατήματα για σύντομες αλλαγές στις ταχύτητες. Η νέα έκδοση παρουσιάζεται βελτιωμένη σε αυτό το στοιχείο, χάρις στην αλλαγή που έγινε στο πετάλι του γκαζιού: στο G27 το δεξί πετάλι - στο σετ των τριών που συνοδεύουν το τιμόνι - βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από τα υπόλοιπα κι έχει μικρότερη κλίση από το έδαφος. Είναι επίσης πιο εύκολο στο πάτημα, ενώ ο βελτιωμένος αισθητήρας καταγράφει ακόμη και την πιο ελαφρή πίεση στο συμπλέκτη και το φρένο. Κάθε ένα από τα πετάλια μπορεί να ρυθμιστεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις, επιτρέποντας στον κάθε παίκτη να παραμετροποιήσει ακόμη πιο πολύ τη λειτουργία τους.
Οι πιο σημαντικές αλλαγές στο G27, ωστόσο, είναι αυτές που έχουν γίνει στο σετ ταχυτήτων: η Logitech αποφάσισε να αφαιρέσει τη δυνατότητα εξομοίωσης του σειριακού κιβωτίου, όπου ο χρήστης μπορούσε με απλή κίνηση του λεβιέ προς τα πάνω ή προς τα κάτω να ανεβάσει ή να κατεβάσει ταχύτητα αντίστοιχα. Για να αντισταθμίσει αυτή την επιλογή βελτίωσε αισθητά τους εσωτερικούς μηχανισμούς, περιορίζοντας πάρα πολύ τους ενοχλητικούς θορύβους από τα πλαστικά μέρη, τα οποία έδιναν ενίοτε στο G25 τόνο κατασκευής φθηνότερης από αυτή που πραγματικά το χαρακτήριζε.
Η κινήσεις του λεβιέ έχουν περιοριστεί πλέον στη διάταξη σχήματος "Η" που συναντάμε και στα αυτοκίνητα του εμπορίου με "χειροκίνητο" κιβώτιο ταχυτήτων - οι αποστάσεις που μπορεί να διανύσει ο λεβιές ανάμεσα στις θέσεις, δε, έχουν μικρύνει αισθητά. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι όντως η δυνατότητα πιο γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων, η οποία αποδεικνύεται συχνά αποφασιστικής σημασίας στα απαιτητικά racing games.
Στη συσκευασία του G27 περιλαμβάνεται το πρόγραμμα επιλογών Logitech Profiler και το κατάλληλο software για τη ρύθμιση των LED - αυτά για PC φυσικά, αν και το G27 είναι συμβατό τόσο με αυτά, όσο και με PlayStation3 και PlayStation2. Από τα παραπάνω εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, άλλωστε, ότι το νέο μοντέλο αντικαθιστά επάξια τον προκάτοχό του στην κορυφή των περιφερειακών της κατηγορίας. Σε κάποιους χρήστες ενδέχεται να μην αρέσει η κατάργηση της σειριακής λειτουργίας του κιβωτίου, όμως τα άλλα πλεονεκτήματα του G27 έναντι του G25 θεωρούμε ότι υπερκαλύπτουν την όποια ένσταση. Και... δεν είναι απαραίτητο να αναφέρουμε με πόση περισσότερη ανυπομονησία περιμένουμε πλέον το Gran Turismo 5 του PS3, σωστά;
Βαθμολογία: 10 αστεράκια