Για σχεδόν οποιαδήποτε πολυεθνική εταιρεία είναι καλή ιδέα να "ανακαλύπτει εκ νέου" τον εαυτό της όταν οι συνθήκες της αγοράς αποδεικνύεται πως είναι εντελώς διαφορετικές από αυτές υπό τις οποίες ξεκίνησε - και οι πολυεθνικές της τεχνολογίας έχουν, με την ταχύτητα που κινείται η δική τους αγορά, ακόμη περισσότερους λόγους για να το κάνουν συχνότερα σε σχέση με άλλες. Η Logitech είχε - αν δεν μάς απατά η μνήμη μας - περισσότερα από 8 ή 10 χρόνια να αλλάξει εταιρική ταυτότητα, παρά το γεγονός ότι είχε ήδη κάνει μία σειρά από αλλαγές στις προϊοντικές κατηγορίες όπου δραστηριοποιείται. Ε, όπως φαίνεται... "ήλθε το πλήρωμα του χρόνου" για τους Ελβετούς, οι οποίοι αυτές τις ημέρες αποκάλυψαν όχι μόνο το καινούργιο τους, διαφορετικό λογότυπο (το μόνο εύκολο), αλλά και την νέα κατεύθυνση προς την οποία θέλουν να κινηθούν στο μέλλον.
To νέο λογότυπο της εταιρείας είναι αυτό που παραθέτουμε στην κορυφή της παρούσας σελίδας: γεωμετρικό, περισσότερο μοντέρνο και "στυλάτο" από το προηγούμενό της, συμβολίζει - σύμφωνα με τη Logitech - την ακόμη μεγαλύτερη έμφαση που σκοπεύουν να δώσουν οι Ελβετοί από δω και πέρα στο design των προϊόντων τους. Όλοι γνωρίζουμε, φυσικά, πως όσον αφορά στα περιφερειακά για PC και άλλες συσκευές η Logitech έχει υπογράψει μερικά από τα ομορφότερα σχεδιασμένα προϊόντα στην... ιστορία της τεχνολογίας, οπότε είμαστε αληθινά περίεργοι να διαπιστώσουμε πόσο μακρύτερα σκοπεύει να ωθήσει η Logitech τα όρια του σύγχρονου σχεδιασμού σε αυτά τα προϊόντα. Η πρόσληψη του πρώην επικεφαλής του τμήματος βιομηχανικού design της Nokia, του Alastair Curtis, για τη θέση του διευθυντή σχεδιασμού της Logitech, πιθανώς "μιλά μόνη της" στο συγκεκριμένο.
Οι Ελβετοί, ωστόσο, ανακοίνωσαν και κάτι ακόμη, εν δυνάμει ακόμη πιο σημαντικό κι ενδιαφέρον: τη δημιουργία ενός νέου brand "κάτω από" το κύριο της Logitech με το όνομα, απλά, "Logi". Η Logi, όπως... υποννοεί η αφαίρεση του συνθετικού "tech", δεν θα προωθεί απαραίτητα προϊόντα τεχνολογίας με την τυπική, προβλέψιμη έννοια: η Logitech, μάλιστα, κάνει λόγο για "εκπλήξεις" στον ορίζοντα και μάλιστα σχετικά σύντομα. Γνώμη μας: οποιαδήποτε είσοδος εταιρείας σε τεχνολογικά ή όχι αυστηρά τεχνολογικά, "lifestyle" ή αμιγώς πρακτικά, προϊόντα είναι ευπρόσδεκτη αν γίνεται με την έμφαση στην ποιότητα και τη διάθεση για καινοτομικά (με την κυριολεκτική κι όχι φθαρμένη έννοια) προϊόντα. Ιδέα δεν έχουμε ποιές νέες προϊοντικές κατηγορίες έχει στα σχέδιά της η Logitech, όμως η υπόσχεσή της πως με την έλευση της Logi δεν υποβαθμίζει σε καμία περίπτωση τις κατηγορίες όπου έχει αγαπηθεί όλα αυτά τα χρόνια - τις οποίες θα συνεχίσει να υποστηρίζει με καινούργια προϊόντα με τον ρυθμό που το κάνει σήμερα. Κρατάμε αυτό και, για τα υπόλοιπα, αναμένουμε!