Η Sapphire Radeon 7950 HD ενσωματώνει όλα όσα έχουμε διαπιστώσει ότι προσφέρουν και άλλοι κατασκευαστές για αυτή τη σειρά προϊόντων της AMD. Με άλλα λόγια: πολλαπλές εξόδους για εικόνα και ήχο - με θύρα HDMI 1.4 που υποστηρίζει 3D, δύο θύρες Mini DisplayPort και μία συνήθη θύρα DVI - μνήμη 3 GB μόνο για τις δικές της ανάγκες προβολής γραφικών, καθώς και τους σχετικούς μετατροπείς από το ένα είδος θύρας στο άλλο. Προς τιμήν της, η Sapphire περιλαμβάνει στη συσκευασία και ένα ποιοτικό καλώδιο HDMI 1.4 (δεν το κάνουν όλοι), ενώ συνοδεύει την κάρτα της και με λογισμικό για τη λεπτομερειακή ρύθμιση και τον υπερχρονισμό της για αύξηση των επιδόσεων.
Ανήκοντας στην πιο πρόσφατη σειρά καρτών γραφικών της AMD, η Radeon 7950 προσφέρει λειτουργίες που αξίζουν αναφοράς κι ενδιαφέρουν ένα ποσοστό του κοινού της, όπως την αρτιότερη υποστήριξη πολλαπλών οθονών ταυτόχρονα, την άριστη αποκωδικοποίηση εικόνας και ήχου υψηλής ευκρίνειας, αλλά και τη χρήση των πυρήνων της σε άλλες εφαρμογές πλην των games. Οι επιδόσεις, ωστόσο, στα 3D γραφικά - και τί αυτές σημαίνουν σε ενδεικτικά PC games - είναι αυτό που ενδιαφέρει όσους κι όσες σκέφτονται να επενδύσουν σε μία κάρτα γραφικών αυτού του επιπέδου. Και στην περίπτωση της 7950 οι επιδόσεις αυτές είναι αληθινά εκπληκτικές, αν σκεφτεί κανείς πως η πρόταση της Sapphire κοστίζει κάτι παραπάνω από τα €400 και όχι τα €600+ που μόλις πριν 6 μήνες έπρεπε να καταβάλλουμε γι' αυτού του επιπέδου την ταχύτητα.
Τις επιδόσεις αυτές αποφασίσαμε να τις θέσουμε στο... πλαίσιο ενός Xbox 720 ή ενός PS4. Έτσι επικεντρωθήκαμε στο πώς μία ή δύο Sapphire Radeon 7950 HD αποδίδουν κορυφαία PC games και μετροπρογράμματα με τη μορφή που πρέπει να το κάνουν τα επόμενα PlayStation και Xbox: σε ανάλυση 1080p, με ενεργοποιημένα τα φίλτρα βελτίωσης της ποιότητας εικόνας (4xAA/8xAF) και minimum ρυθμό σάρωσης τα 30 καρέ ανά δευτερόλεπτο. Αυτά θα πρέπει να προσφέρουν τα συστήματα των Sony και Microsoft, αν θέλουν το άλμα από τα PS3/Xbox 360 να γίνει αντιληπτό. Αποτελέσματα, λοιπόν;