Επιδιώκοντας να συμμετάσχει και αυτή στον... "αγώνα δρόμου" που έχουν ξεκινήσει όλα τα studio του Hollywood με τελικό στόχο την εμπορική σχέση απευθείας με το καταναλωτικό κοινό, η Paramount εγκαινιάζει στις 4 Μαρτίου την δική της Δικτυακή υπηρεσία παροχής περιεχομένου. Λέγεται σχεδόν... προβλέψιμα πια Paramount Plus (αυτό το "Plus" έχει μάλλον κατοχυρωθεί για τέτοια Δικτυακή χρήση και κανείς δεν μάς το είπε!) και θα είναι διαθέσιμη στο καταναλωτικό κοινό αρχικά των ΗΠΑ, του Καναδά και της Λατινικής Αμερικής, με περισσότερες χώρες να ακολουθούν αργότερα μέσα στην χρονιά. Το μηνιαίο κόστος συνδρομής στο Paramount Plus έχει οριστεί στα $9.99, τον Ιούνιο ωστόσο θα γίνει διαθέσιμο και ένα δεύτερο επίπεδο που (προβάλλοντας διαφημίσεις στο περιεχόμενο της υπηρεσίας) θα κοστίζει μόλις $4.99.
Το Paramount Plus θα προσφέρει σε βάθος χρόνου πρόσβαση στο σύνολο ουσιαστικά της βιβλιοθήκης περιεχομένου που ανήκει στην μητρική εταιρεία ViacomCBS. Ξεκινώντας θα διαθέσει περίπου 2500 ταινίες, 30.000 επεισόδια τηλεοπτικών σειρών και περίπου 1000 αθλητικά γεγονότα, μαζί με ειδησεογραφικές εκπομπές και άλλο πρόγραμμα. Αυτή είναι η μία "ειδοποιός διαφορά" ανάμεσα στο Paramount Plus και π.χ. το Netflix ή το Disney Plus: η ευρύτερη θεματολογία του.
Η άλλη βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο η Paramount εννοεί να διαχειριστεί το... "φλέγον" θέμα των νέων ταινιών και της οικιακής προβολής τους σε σχέση με αυτήν στις αίθουσες. Ο κινηματογραφικός κολοσσός δεν θα διαθέσει φιλμ όπως τα A Quiet Place Part II, Top Gun: Maverick, Sonic the Hedgehog 2, Transformers 7 και Mission: Impossible 7 στο οικιακό κοινό την ίδια ημέρα με την σινε-προβολή τους αντί γενναίου αντιτίμου (όπως π.χ. κάνει η Disney εσχάτως), ούτε την ίδια ημέρα δωρεάν (όπως ανακοίνωσε πως θα κάνει η Warner πρόσφατα). Θα τα προσφέρει στους συνδρομητές Paramount Plus δωρεάν, 30-45 ημέρες μετά από την προβολή τους στις αίθουσες - χρονικό διάστημα κατά πολύ μικρότερο από το "καθιερωμένο" ως τώρα των 90 ημερών.
Η ViacomCBS έχει, όπως αναφέρει, έλθει σε συμφωνίες και με άλλες εταιρείες που δεν έχουν για την ώρα δική τους Δικτυακή υπηρεσία - όπως την Metro Goldwyn Mayer - ώστε να διαχειριστεί με τον ίδιο τρόπο και δικές τους νέες ταινίες, όπως τα Creed III και No Time to Die. Εκτός ΗΠΑ, δε, το Paramount Plus θα προσφέρει και υλικό από το κανάλι ShowTime, με χαρακτηριστικά παραδείγματα γνωστές τηλεοπτικές σειρές όπως τα Dexter, Ray Donovan, The Affair, Your Honor και The Comey Rule. Τα στελέχη της ViacomCBS υπογράμμισαν, άλλωστε, πως όλο τα παραπάνω περιεχόμενο θα αρχίσει σταδιακά να συνοδεύει και νέο, αυθεντικό υλικό ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, ριάλιτι, ντοκυμαντέρ κλπ. που θα δημιουργηθεί ειδικά για το Paramount Plus.
Ως στόχο της νέας Δικτυακής υπηρεσίας περιεχομένου της η ViacomCBS έχει θέσει τα 65-75 εκατομμύρια συνδρομητές έως το 2024. Ο στόχος πιθανώς φαντάζει... μετριοπαθής αρχικά - το Netflix ξεπέρασε τα 200 εκατομμύρια και το Disney Plus αγγίζει τα 100 - όμως είναι πιθανό να έχει ρεαλιστικά "ευθυγραμμιστεί" με τον αναπόφευκτο κορεσμό που θα επέλθει στην οικιακή ψυχαγωγική αγορά από το 2022 και μετά. Σε πόσες τέτοιες Δικτυακές υπηρεσίες, στο κάτω-κάτω, μπορεί να διατηρεί μηνιαία συνδρομή μία οικογένεια (τόσο στις ανεπτυγμένες οικονομίες όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο) προτού χρειαστεί να κάνει επιλογές όσον αφορά στο ποιές θα κρατήσει και ποιές όχι;
Θα έχει σαφώς ενδιαφέρον να διαπιστώσουμε, με άλλα λόγια, ποιά μορφή θα πάρει αυτή η κατακερματισμένη οικιακή αγορά της Δικτυακής ψυχαγωγίας όταν έχει πια "κατακαθήσει η σκόνη" από τις εισόδους των κινηματογραφικών με δικές τους κάθε μία υπηρεσίες, καθώς και μετά από τις ζυμώσεις που γίνονται αυτόν τον καιρό όσον αφορά στην προβολή ταινιών στην μετά-COVID εποχή. Για να δούμε, λοιπόν!