Με καθυστέρηση πολλών μηνών σε σχέση με τις ΗΠΑ και τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες (μάς θύμισε τις... παλιές κακές εποχές των πρώτων iPhone) θα γίνει διαθέσιμο και στην Ελλάδα την επόμενη εβδομάδα το Apple Watch. Το "έξυπνο ρολόι" του αμερικανικού κολοσσού - το οποίο δρομολόγησε εξελίξεις στην κατηγορία του πριν καν κυκλοφορήσει και έχει καταφέρει να σημειώσει σε αυτήν τις υψηλότερες πωλήσεις παρά τον ανταγωνισμό από τουλάχιστον τρεις ακόμη μεγάλους "παίκτες" της τεχνολογίας - θα πωλείται από την Παρασκευή, 12/2 σε συγκεκριμένα εμπορικά καταστήματα της χώρας (Apple Premium Resellers).
Το Apple Watch κάθε άλλο παρά προσιτό θεωρείται, φυσικά, τόσο αναλογικά με ανταγωνιστικά του προϊόντα βασισμένα σε Android, όσο και αναλογικά με την συνολική λειτουργικότητα που μέχρι στιγμής προσφέρει. Οι δυνατότητές του - χάρις στην αναβάθμιση που δέχθηκε το λειτουργικό του σύστημα τον περασμένο Σεπτέμβριο - έχουν αυξηθεί σημαντικά και κατά τη γνώμη πολλών δεν είναι πια το... αξεσουάρ πολυτελείας μόνο για τους οπαδούς της Apple, που ομολογουμένως έδειχνε να είναι πέρυσι την άνοιξη. Ακόμη και με αυτό ως δεδομένο, ωστόσο, στην Ελλάδα των capital controls, των παρατεταμένων απεργιών και της αυστηρής αξιολόγησης των "θεσμών", €430 για την μικρότερη κι απλούστερη έκδοση, €480 για την αμέσως επόμενη και σχεδόν €700 γι' αυτήν με το ανοξείδωτο περίβλημα είναι ποσά υπολογίσιμα για τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού καταναλωτικού κοινού.
Σε κάθε περίπτωση, για όσους και όσες τυγχάνουν κάτοχοι ενός iPhone 5S/6/6S (είναι πρακτικά απαραίτητο για να αξιοποιηθεί το Apple Watch στον μέγιστο βαθμό) τουλάχιστον από τις 12/2 το smartwatch της αμερικανικής εταιρείας θα είναι και επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα. Σε αυτό βέβαια το χρονικό σημείο - στα μέσα Φεβρουαρίου 2016 από την άνοιξη του 2015 που πρωτοκυκλοφόρησε το Apple Watch - αφενός όσοι και όσες το επιθυμούσαν διακαώς το πιο πιθανό είναι να το έχουν ήδη αποκτήσει από το εξωτερικό, αφετέρου δεν μπορεί παρά να μην σκεφτεί κανείς πως το προϊόν αυτό είναι πιθανό να αποκτήσει αναβαθμισμένο διάδοχο έως το φθινόπωρο. Κανείς στον δημοσιογραφικό κόσμο δεν γνωρίζει μέχρι στιγμής με βεβαιότητα κάτι σχετικό, θα ήταν όμως κάτι συνεπές με την πάγια τακτική της Apple στις πιο πολλές άλλες της κατηγορίες προϊόντων. Να ή... να μην, με άλλα λόγια; Ο καθένας, για τον εαυτό του, υποψιαζόμαστε πως ξέρει την απάντηση!