H ΕΑ έχει συμπυκνώσει το τμήμα του τίτλου για έναν παίκτη και το έχει καταστήσει πιο συναρπαστικό, με καλύτερο ρυθμό απ' ότι στο παρελθόν. Σε κάθε πεδίο μάχης υπάρχουν κτίρια που μπορεί να πάρει ο παίκτης υπό τον έλεγχό του (αξιοποιώντας τους στρατιώτες engineers του) και να αξιοποιήσει την ισχύ και τις υπηρεσίες που προσφέρει το καθένα. Η τεχνητή νοημοσύνη των μαχητών ενίοτε παρουσιάζει προβλήματα, καθώς αυτοί τείνουν να συγκεντρώνουν τα πυρά τους σε λάθος σημείο αν ο παίκτης έχει δώσει μία και μοναδική εντολή επίθεσης. Αυτό σημαίνει πως, αν ορίσετε μία ομάδα μαχητών σας να κινηθεί ενάντια σε μια συγκεκριμένη ομάδα μονάδων ή κτιρίων, θα πρέπει να ελέγχετε σε τακτά χρονικά διαστήματα αν όλα τα μέλη της συνεχίζουν να έχουν ενεργό ρόλο στις συγκρούσεις ή... απλώς μένουν άπραγα, έχοντας εξοντώσει τον αρχικό τους στόχο (!).
Από τεχνικής άποψης, πάντως, ο τίτλος κινείται σε υψηλά επίπεδα: η λεπτομέρεια που έχουν να επιδείξουν τα γραφικά του είναι μεγάλη σχεδόν σε κάθε στοιχείο τους. Τα οπτικά και ηχητικά εφέ είναι άκρως αληθοφανή, ενώ δεν συναντήσαμε σε καμία περίπτωση φαινόμενο πτώσης του ρυθμού ανανέωσης των καρέ, ασχέτως πλήθους μονάδων που βρίσκονταν ταυτόχρονα στην οθόνη. Τα πεδία της μάχης παρουσιάζουν μεγάλη ποικιλία στην μορφολογία τους - ακόμη και οι βετεράνοι των C&C θα χρειαστούν χρόνο προκειμένου να βρουν τα καλύτερα σημεία στα οποία θα στηρίξουν μία επίθεση ή την αμυντική τους γραμμή.
Πέραν του τμήματος για έναν παίκτη το Command & Conquer 4 περιλαμβάνει εκτενές τμήμα συμμετοχής πολλών, με αρκετές επιλογές είτε για συνεργατικό είτε για ανταγωνιστικό παιχνίδι. Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει το 5-εναντίον-5, όπου 10 παίκτες συγκρούονται σε δύο ομάδες και σε ειδικά διαμορφωμένα πεδία μάχης. Αυτή τη φορά, άλλωστε, η ομάδα ανάπτυξης του νέου C&C προσφέρει επιπλέον κίνητρο στους παίκτες για να ασχοληθούν με το multiplayer τμήμα, με τη μορφή ενός συστήματος επιβράβευσης: αυτό θα αποκαλύψει, σε όσους επενδύσουν κάποιες ώρες παραπάνω σ' αυτό, πολλές extra αναβαθμίσεις για τις μονάδες και τα κτίριά τους.
Η συνολική εντύπωση που αποπνέει το νέο μέλος της οικογένειας των Command & Conquer είναι εξαιρετικά θετική: η ΕΑ αντιλήφθηκε την ανάγκη της σειράς για αλλαγές και έπραξε εκείνες που χρειάζονταν ώστε το Tiberian Twilight να εμφανίσει ένα πρόσωπο σύγχρονο, αλλά όχι αλλοιωμένο. Παραμένει αναγνωρίσιμα C&C, έχει όμως επιτυχημένα πειραματιστεί με στοιχεία που η ΕΑ είχε διστάσει να πειράξει στο παρελθόν. Το αποτέλεσμα είναι οι παίκτες να ωθούνται να χρησιμοποιήσουν εξυπνότερα τις μονάδες που έχουν στη διάθεσή τους και να σκεφτούν περισσότερο... στρατηγικά. Και αυτό δεν είναι τελικά η πεμπτουσία ενός strategy game; Ακριβώς!
Βαθμολογία: 8 αστεράκια