banner

Death Stranding: αποκλειστικά και ελληνικά

Η παραγωγή του Hideo Kojima ακόμη μία απόδειξη της υποστήριξης του PlayStation στην εγχώρια αγορά

Ένας μήνας και ελάχιστες πια ημέρες έχουν απομείνει από την, εμπορικά και αντικειμενικά, σημαντικότερη νέα κυκλοφορία για το PlayStation4 μέχρι το τέλος του χρόνου, το Death Stranding του Hideo Kojima. Θα είναι το δίχως άλλο ένα από τα highlights του 2019 όχι μόνο επειδή σηματοδοτεί την επιστροφή ενός δημοφιλέστατου δημιουργού video games στο προσκήνιο, αλλά και επειδή φιλοδοξεί να προσφέρει το είδος της ψυχαγωγικής εμπειρίας που δεν προσφέρουν άλλοι τίτλοι - τόσο στο PS4, αλλά και γενικότερα. Για το κοινό της χώρας μας, δε, υπάρχει και ένας ακόμη λόγος αυξημένου ενδιαφέροντος όσον αφορά στον συγκεκριμένο τίτλο: η υποστήριξη της ελληνικής γλώσσας.

Πράγματι: μετά από τα Uncharted 4, God of War, GT Sport και μία σειρά ακόμη από μικρές και μεγάλες παραγωγές της, η Sony συνεχίζει την καλή παράδοση που έχει καθιερώσει και θα διαθέσει το Death Stranding στην δική μας αγορά με εξελληνισμένα μενού επιλογών, απόδοση διαλόγων και πλήρη υποτιτλισμό στα ελληνικά. Είναι γεγονός πως ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που θα παίξουν την δημιουργία του Hideo Kojima δεν θα είχαν ούτως ή άλλως πρόβλημα να την απολαύσουν στην αγγλική γλώσσα, όμως για όλους τους υπόλοιπους τώρα θα είναι κατά πολύ ευκολότερο να ακολουθήσουν την κινηματογραφική απόδοση της υπόθεσης του Death Stranding. Αυτό που ήταν, δηλαδή, και το ζητούμενο καθώς το κοινό του PS4 δεν απαρτίζεται πλέον μόνο από αφοσιωμένους gamers, αλλά και παίκτες από το ευρύτερο κοινό.

Περισσότερο, ωστόσο, από αυτό έχει ίσως σημασία το γεγονός ότι η Sony συνεχίζει να αποδεικνύει έμπρακτα την υποστήριξή της στην ελληνική αγορά, σε όλα τα επίπεδα - την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός, χρόνια τώρα, είναι... εκκωφαντικά απών με οποιαδήποτε έννοια έχει σημασία. Η εικόνα αυτή μάλιστα (αν θέλει να είναι κανείς κυνικά ρεαλιστής) θα μπορούσε να είναι από μόνη της λόγος για το αντίστροφο: με τόσο μεγάλη δηλαδή διαφορά σε πελατειακή βάση, μερίδια αγοράς και όγκο πωλήσεων "παραδοσιακό" και ψηφιακό από τον ανταγωνισμό του, το PlayStation στην Ελλάδα θα μπορούσε να είχε "επαναπαυθεί στις δάφνες του" χωρίς ιδιαίτερες συνέπειες.

Το ότι η Sony επιλέγει να μην το κάνει είναι απόδειξη των προθέσεών της και, αν μη τί άλλο, ένας από τους λόγους για τους οποίους θα διεκδικήσει με τις περισσότερες αξιώσεις την ίδια πλεονεκτική θέση με τον διάδοχο του PlayStation4, το σύστημα που για την ώρα αποκαλούμε PlayStation5 και περιμένουμε τον Νοέμβριο του 2020. Έτσι είναι αυτά τα πράγματα: όταν καλλιεργείς κι επενδύεις, μπορείς να προσβλέπεις σε καρπούς κι ανταπόκριση. Όταν όχι, όχι!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner