banner

Ε3 2011: 500.000 επισκέψεις στο PS Home

Διπλάσιες από πέρυσι - είδες η... έκθεση;

Το PlayStation Home, η ομολογουμένως φιλόδοξη "κοινωνική" υπηρεσία της Sony με το εικονικό τρισδιάστατο περιβάλλον, ήταν μεν πάντοτε διαφοροποιητικό στοιχείο του PS3 σε σχέση με το Xbox 360, αλλά όχι απαραίτητα και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η δημοτικότητά του έχει γνωρίσει μέχρι σήμερα αρκετά... highs and lows κι ένα ευδιάκριτο ποσοστό των κατόχων PlayStation3 δεν το έχουν χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα. Για την προώθηση συγκεκριμένων γεγονότων ή εκδηλώσεων, ωστόσο, μπορεί να λειτουργήσει από θετικά έως εντυπωσιακά - όπως συνέβη φέτος με την έκθεση Electronic Entertainment Expo 2011 πριν από μερικές ημέρες. Εκεί η Sony θα είχε ούτως ή άλλως ισχυρή παρουσία, αλλά επέλεξε να αξιοποιήσει και το Home για να προσφέρει "το κάτι παραπάνω" στο κοινό του PlayStation που δεν μπορούσε να είναι στο Los Angeles. Και δικαιώθηκε, σε ανέλπιστο βαθμό, ίσως!

Η ιαπωνική εταιρεία προσέφερε μέσω του PS Home - όπως είχαμε προαναγγείλει - τόσο την συνέντευξη Τύπου της live, όσο και μία τρισδιάστατη αναπαράσταση του περιπτέρου της μέσα στον εκθεσιακό χώρο, video από τα νέα games, αλλά και δωρεάν εικονικά αντικείμενα σχετικά με την Ε3 για το εικονικό σπίτι των χρηστών. Όπως αποδεικνύεται, όλα κέντρισαν το ενδιαφέρον του κοινού αρκετά, ώστε πάνω από 500.000 μοναδικοί χρήστες του Home να "τιμήσουν" εκείνες τις ημέρες την υπηρεσία με τις επισκέψεις τους στο 3D περιβάλλον του. Ο αριθμός είναι υπερδιπλάσιος αυτού που είχε επιτύχει η Sony πέρυσι (242.000), γεγονός που θέλουμε να πιστεύουμε πως θα δρομολογήσει συζητήσεις στα γραφεία της ιαπωνικής εταιρείας για αντίστοιχες ενέργειες στην Ε3 κάθε χρόνο πια. Γιατί όχι, και για άλλες εκθέσεις: η γερμανική GamesCom του Αυγούστου δεν απέχει πολύ πλέον!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner