Σε εκατοντάδες εκατομμύρια ανέρχονται οι άνθρωποι που ασχολούνται - με τον ένα ή τον άλλο τρόπο - με τα video games. Λίγοι ωστόσο από αυτούς γνωρίζουν πόσος κόπος καλλιτεχνικός επενδύεται σε έναν τίτλο βεληνεκούς ΑΑΑ, ώστε το αποτέλεσμα να είναι αυτό που θαυμάζουν στην οθόνη. Τα γραφικά που απεικονίζουν στην οθόνη τη δράση συνθέτουν ολόκληρους εικονικούς κόσμους - οι οποίοι "πλάθονται" έτσι ώστε να χαρακτηρίζονται από το δικό τους ύφος για να γίνουν πιστευτοί. Κοινώς είναι καλλιτέχνες, με την παραδοσιακή έννοια, εκείνα τα μέλη των ομάδων δημιουργίας games που αναλαμβάνουν να φανταστούν και να αποδώσουν αυτούς τους εικονικούς κόσμους πριν οποιοδήποτε μοντέλο 3D σχεδιαστεί. Και είναι τα έργα αυτών των ανθρώπωνω που εκτίθενται κάθε χρόνο σε ειδική "γκαλερί", μέσα στον εκθεσιακό χώρο της Ε3, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Into the Pixel.
Σε αυτόν τον ετήσιο διαγωνισμό υποβάλλουν τις συμμετοχές τους games που είτε δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει είτε έχουν κυκλοφορήσει έως και 12 μήνες πριν από την έκθεση. Την κριτική επιτροπή απαρτίζουν διακεκριμένα ονόματα από το χώρο της Τέχνης, της ανάπτυξης σύγχρονων video games, καθώς και μέλη της Academy of Interactive Arts & Sciences, του κατ' εξοχήν... αρμόδιου οργάνου για την ανάδειξη της συνεισφοράς που έχει το gaming ως τρόπος διασκέδασης στη σύγχρονη κουλτούρα.
Στο φετινό διαγωνισμό οι 14 φιναλίστ - των οποίων τα έργα θα εκτεθούν στο χώρο του Los Angeles Convention Center - περιλαμβάνουν δημιουργίες από εκδότριες εταιρείες ή/και ομάδες ανάπτυξης όπως αυτές των Ubisoft, Electronic Arts, Riot, CD Project, Sony, Microsoft, Bethesda και Oculus, με αντιπροσωπευτικές δημιουργίες από ΑΑΑ games όπως τα Far Cry Primal, Unravel, League of Legends, Witcher 3, No Man's Sky, Re-Core, Dishonored 2 και Edge of Nowhere.
Όλα τα έργα της φετινής Into the Pixel μπορεί να δει κανείς - και σε μεγάλα μεγέθη - στη σχετική επίσημη σελίδα. Εμείς θα τα δούμε και ως εκθέματα και θα μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας - στο μεταξύ όμως... συγχαρητήρια σε όλους τους νικητές!