banner

E3 2017: η Sony αποκαλύπτει το PlayLink

Games για όλη την παρέα με κινητά και tablet, φιλοξενούμενα στο PS4

Ξεπερνώντας κι επίσημα τα 60 εκατομμύρια καταναλωτές σε πελατειακή βάση, το PlayStation4 θα πρέπει να "κυνηγήσει" πλέον τον επόμενο στόχο του, που είναι τα 100 εκατομμύρια παγκοσμίως - ιστορικά, όμως, αυτό έχει αποδειχθεί... κατά τι δυσκολότερο απ' ότι ακούγεται, καθώς για να το επιτύχει οποιοδήποτε σύστημα ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας θα πρέπει, ρεαλιστικά, να προσελκύσει κοινό από το πολύ ευρύτερο, όχι αυτό των αφοσιωμένων ή ακόμη και περιστασιακών παικτών. Η Sony δικαιολογημένα πιστεύει πως στο απίθανα μεγάλο κοινό των ανθρώπων που έχουν smartphone ή tablet μπορούν να βρεθούν καταναλωτές που δεν έχουν ακόμη αγοράσει ένα PS4, εξ ου και το PlayLink: ένα νέο είδος games που αξιοποιούν τις προαναφερθείσες φορητές συσκευές και το οικιακό της σύστημα ψυχαγωγίας για να προσφέρουν κάτι διαφορετικό για μία ολόκληρη παρέα - παικτών και μη.

Το PlayLink λειτουργεί ως εξής: στο σαλόνι ενός κατόχου PS4 o ίδιος και μέχρι πέντε ακόμη φίλοι του "συνδέουν" τα smartphones ή τα tablets τους - θα υποθέσουμε πως πρόκειται απλώς για τον γνωστό μηχανισμό pairing μέσω Bluetooth - με το οικιακό σύστημα της Sony. Σε αυτό εκτελείται ένας τίτλος ο οποίος αναγνωρίζει τις συνδεδεμένες ασύρματες συσκευές ως ξεχωριστούς παίκτες και στην συνέχεια προσφέρει διάφορες ψυχαγωγικές επιλογές συνεργατικές ή ανταγωνιστικές: από τα απλά party games ή τα games γνώσεων μέχρι τα μουσικά games karaoke ή περισσότερο περίπλοκα, ατμοσφαιρικά θρίλερ, η Sony έχει σκεφτεί πολλά "σενάρια χρήσης" ψυχαγωγικά που θα αξιοποιούν το PlayLink. Ο χειρισμός, δε, από όλα τα μέλη κάθε παρέας με κινητά ή tablets γίνεται με όλους τους πασίγνωστους πια τρόπους αλληλεπίδρασης με μία σύγχρονη οθόνη αφής (και με την ενσωματωμένη τους κάμερα), όχι με τα χειριστήρια του PS4.

Τα games του PlayLink είναι όμορφα, κατανοητά, εθιστικά, "της παρέας" και, το σημαντικότερο, δεν προϋποθέτουν πως τα μέλη της είναι αφοσιωμένοι ή έμπειροι gamers. Για την ακρίβεια, το αντίθετο - κι εκεί βρίσκεται φυσικά ο λόγος ύπαρξης και ο απώτερος στόχος της όλης πρωτοβουλίας. H Sony στο πλαίσιο της Ε3 2017 ανακοίνωσε πέντε PlayLink games με τα οποία θα ξεκινήσει η ίδια την προώθηση της νέας αυτής προσέγγισης στην... κοινωνικοποιημένη ψυχαγωγία: τα That's You!, Knowledge is Power, Hidden Agenda, Frantics και Singstar Celebration. Από αυτά το πρώτο θα είναι διαθέσιμο στους συνδρομητές της υπηρεσίας PlayStation Plus στις 4 Ιουλίου εντελώς δωρεάν (για το υπόλοιπο κοινό θα κοστίζει €19.99) και όλα τα υπόλοιπα έχουν προγραμματιστεί για κυκλοφορία πριν από τα Χριστούγεννα.

Περισσότερα τέτοια games βρίσκονται υπό ανάπτυξη από μικρές ανεξάρτητες δημιουργικές ομάδες (indies) και ο ιαπωνικός κολοσσός, είμαστε βέβαιοι, ελπίζει πως όταν οι μεγαλύτερες εκδότριες εταιρείες διαπιστώσουν πως υπάρχει δυναμική και νόημα για να συμμετάσχουν στην όλη πρωτοβουλία τoυ PlayLink με δικές τους παραγωγές, θα το κάνουν. Μόλις σε μερικές εβδομάδες, λοιπόν, θα είμαστε σε θέση να καταθέσουμε τις πρώτες μας πρακτικές πλέον εντυπώσεις από την καινούργια αυτή προσέγγιση της Sony. Έως τότε...

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner