Η Sony έχει κατακτήσει με την αξία της όχι μόνο την περίοπτη θέση του κατασκευαστή με το δημοφιλέστερο οικιακό σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης, το PS4, αλλά και την πλεονεκτική θέση της εταιρείας με καταλυτική υπεροπλία στον τομέα των αποκλειστικών games για το δικό της σύστημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό της. Στο πλαίσιο της Ε3 2018, λοιπόν, ο ιαπωνικός κολοσσός έχει τόσο υλικό για νέα games να ανακοινώσει, που αποφάσισε να το "απλώσει" σε δύο εβδομάδες σχεδόν - ξεκινώντας από σήμερα, ταιριαστά, με έναν αληθινό θρύλο των 80s που αναβιώνει εντυπωσιακά το φθινόπωρο στο PlayStation4, αξιοποιώντας προαιρετικά και το PlayStation VR. Αναφερόμαστε στο, ιστορικής αξίας μεγάλης και ψυχαγωγικής ασύγκριτης ακόμη και σήμερα, μοναδικό... Tetris!
Πράγματι: ο Tetsuyo Mizuguchi και η παρούσα δημιουργική του ομάδα, η Enhance Games - υπεύθυνοι για την σύγχρονη αναβίωση εμβληματικών τίτλων που ο Mizuguchi είχε υπογράψει στο παρελθόν, όπως τα Rez και Lumines - ανακοίνωσαν μόλις το Tetris Effect. Πρόκειται για μια εκσυγχρονισμένη έκδοση του κλασικού τίτλου, εμπλουτισμένη ωστόσο με την... εμμονή του Mizuguchi για αξιοποίηση της συναίσθησης - synesthesia, η διαδικασία εμπλοκής περισσότερων της μίας αισθήσεων μέσα από τα ερεθίσματα μίας αρχικής - στους αλληλεπιδραστικούς μηχανισμούς των video games. Το Tetris Effect παίζεται και ως τυπικό Tetris, με τις επιλογές παιχνιδιού που όλοι γνωρίζουμε εδώ και δεκαετίες, όμως προσφέρει και άλλους μηχανισμούς μέσα από τους οποίους ο παίκτης "βιώνει" την συμπλήρωση γραμμών μέσα από την αίσθηση του βάθους, τον ρυθμό της μουσικής και την συνολική φαντασμαγορική παρουσίαση στην οποία αρέσκεται ο Mizuguchi.
O τίτλος θα προσφέρει 30 διαφορετικά επίπεδα, το καθένα με το δικό του εικαστικό στυλ, τα δικά του εφέ, την δική του μουσική κλπ. και φυσικά με τεχνικό τομέα απολύτως κορυφαίο: πολυκάναλο ήχο σε PS4/PS4 Pro, γραφικά των 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο σε 1080 και 2160 γραμμές αντίστοιχα, αλλά και δυνατότητα χρήσης του PS VR για παιχνίδι... μέσα σε περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας "κανονικά και με τον νόμο". Αν μάς έλεγε κανείς το 1985, που παίζαμε το Tetris ακόμη στις αίθουσες των arcades, ότι σχεδόν 35 χρόνια μετά θα βρισκόμασταν... "μέσα" στο πηγάδι με τα Tetraminos και θα τα κινούσαμε σε προοπτική πρώτου προσώπου, θα γελούσαμε. Κάποια στιγμή μέσα στο φθινόπωρο - η Enhance Games υπόσχεται και κάποιο demo νωρίτερα - θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε ακριβώς αυτό. Περισσότερες λεπτομέρειες η Sony θα δημοσιοποιήσει στο πλαίσιο της Ε3 2018 σε μερικές ημέρες. Ανυπομονούμε!