H Microsoft έχει συχνά εκφράσει τις αμφιβολίες της σχετικά με το αν και κατά πόσο η εικόνα 3D στο Xbox 360 είναι κάτι στο οποίο - για την ώρα - αξίζει να επενδύσει. Σε αντίθεση με τη Sony, φυσικά, η οποία βρίσκεται στην "αιχμή του δόρατος" όσον αφορά στην υποστήριξη στερεοσκοπικών γραφικών στα games του PlayStation3. Η Epic, ωστόσο, η εταιρεία που έφερε στο Xbox 360 τη σειρά των Gears of War, δείχνει να αντιλαμβάνεται πως έχει "μία ευθύνη παραπάνω" ως παραγωγός όχι μόνο τίτλων, αλλά και τεχνολογίας για την ανάπτυξη games. Του λόγου το αληθές; Το Gears of War 3 θα είναι ο σημαντικότερος ΑΑΑ τίτλος του Xbox 360 τα φετινά Χριστούγεννα, που θα παίζεται και με εικόνα 3D!
Πράγματι, o τεχνικός διευθυντής της σειράς των Gears of War, Rod Ferguson, επιβεβαίωσε πως ο επερχόμενος ΑΑΑ τίτλος της Epic θα αξιοποιεί τηλεοράσεις και προβολείς 3D - τόσο στη διάρκεια του παιχνιδιού, όσο και στις προσκηνοθετημένες σεκάνς του σεναρίου του, τόσο στους τρόπους παιχνιδιού για έναν παίκτη, όσο και για δύο (split screen). Το τίμημα, παραδέχθηκε ο Ferguson, για να υποστηριχθεί η εικόνα 3D στο Gears of War 3, ήταν ο υποβιβασμός της ανάλυσης από αυτήν των 720p γραμμών σε 576p - κι αυτό γιατί ο τίτλος δεν αναπτύχθηκε ως 3D εξ αρχής, αλλά η δυνατότητα αυτή προστέθηκε πολύ αργότερα. Ο Ferguson, πάντως, υπογράμμισε πως το Xbox 360 είναι απόλυτα ικανό να υτποστηρίξει σε πολλά games την εικόνα 3D και πως "όσο περνά ο καιρός, η υποδομή του συστήματος για στερεοσκοπικά γραφικά θα βελτιώνεται και θα υιοθετείται περισσότερο". Για να δούμε!