Το άλλο στοιχείο του Infamous που προσφέρει άφθονη ψυχαγωγία, πέρα από αυτό των υπερδυνάμεων του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα, είναι αυτό της σχεδόν απόλυτα ελεύθερης κίνησης μέσα στο αχανές τρισδιάστατο περιβάλλον του. Όπως και στο Crackdown του Xbox 360, οι παίκτες μπορούν να μεταβούν σχεδόν οπουδήποτε βλέπουν, να αξιοποιήσουν κάθε επιφάνεια, άκρη, σύρμα, κολώνα και τοίχο για να σκαρφαλώσουν ακόμη και στις πιο ψηλές τοποθεσίες - δυνατότητα που φυσικά αξιοποιείται και στις μάχες. Η Sucker Punch έχει επίσης, α λα... Fable περίπου, ενσωματώσει στο Infamous και κάποια "ηθικά διλήμματα" που - ανάλογα με επιλογές που κάνει ο παίκτης κατά τη διάρκεια του τίτλου - τον χαρακτηρίζουν ως "αγαθών" ή "διεφθαρμένων" προθέσεων και χαρακτήρα. Δεν επηρεάζεται ιδιαίτερα το gameplay του τίτλου από το στοιχείο αυτό, ομολογουμένως μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει ως λόγος αρκετός ώστε πολλοί gamers, όταν ολοκληρώσουν τη δημιουργία της Sucker Punch κάνοντας κάποιες "άλφα" επιλογές, να ασχοληθούν μαζί της εκ νέου για να διαπιστώσουν ποιές συνέπειες θα είχαν οι "βήτα".
Στον τεχνικό τομέα, πάντως, το Infamous δημιουργεί ανάμικτες εντυπώσεις. Ο ίδιος ο Cole είναι υπέροχα σχεδιασμένος και κινείται ομαλότατα, όμως δεν διακρίνει το ίδιο επίπεδο λεπτομέρειας και τους αντιπάλους του - κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το γύρω περιβάλλον, το οποίο σε κοντινή απόσταση δείχνει εξαιρετικό, κοιτάζοντας όμως κανείς μακριά στο αχανές τοπίο βλέπει είτε πολύ λιγότερη λεπτομέρεια είτε... ομίχλη. Επίσης, τα ειδικά εφέ του ηλεκτρισμού, της φωτιάς, των εκρήξεων κλπ. είναι άκρως φροντισμένα, δείχνουν ενίοτε όμως να επιβαρύνουν το ρυθμό ανανέωσης της οθόνης, ο οποίος σε αρκετά σημεία χωλαίνει. Αντιστοίχως τα ηχητικά εφέ είναι πειστικά, συνοδεύοντας τις επιθέσεις του παίκτη με τρόπο ταιριαστό, η μουσική όμως είναι μάλλον κοινότυπη και γενικόλογη, ακόμη και για τα δεδομένα action game. Στις επιλογές παιχνιδιού, τέλος, επειδή καταφανώς το Infamous είχε εξ αρχής σχεδιαστεί ως περιπέτεια για έναν παίκτη, δεν προσφέρεται κανένα mode συμμετοχής πιο πολλών παικτών: το μόνο στοιχείο που υποβοηθά στην αντοχή του τίτλου στο χρόνο είναι τα πολλά κρυμμένα στις τρεις περιοχές της πόλης bonus και τα Trophies που προσφέρονται για τους συλλέκτες. Αλλά ως εκεί.
Μπορεί η άποψη της στήλης για το Infamous να ακούγεται... "χλιαρή", η αλήθεια όμως είναι πολύ διαφορετική: πρόκειται για έναν τίτλο ικανό να προσφέρει δεκάδες ώρες ψυχαγωγίας στους gamers εκείνους που θα το προσεγγίσουν σωστά, δηλαδή με διάθεση για πειραματισμό και μια μικρή... ανεμελιά όσον αφορά το πότε και πώς θα το ολοκληρώσουν. Στους υπόλοιπους, που "καταναλώνουν" τα action adventures ασχέτως φορμά, θα προσφέρει λιγότερες συγκινήσεις. Και στις δύο περιπτώσεις, ωστόσο, το Infamous δεν παύει να κινείται ελάχιστα κάτω από το επίπεδο των προσδοκιών μας: μία παραγωγή που περιμέναμε να συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες στιγμές του PlayStation3 φέτος, είναι απλώς καλή και όχι τόσο υψηλού επιπέδου ώστε να παρακινήσει από μόνη της την αγορά ενός PS3 όπως ελπίζουμε πως θα κάνει το Uncharted 2 ή το God of War 3. Έχοντας πει τα παραπάνω, ωστόσο, είναι σίγουρα ο καλύτερος τίτλος της κατηγορίας που έχουν στη διάθεσή τους αυτόν τον καιρό οι κάτοχοι του συστήματος της Sony - και με δεδομένο το πόσο μακριά βρίσκεται ακόμη η εορταστική περίοδος...
Βαθμολογία: 8 αστεράκια