banner

Killzone: Mercenary

Το πρώτο σωστό, πολύ καλό!

Ακόμη και με τα παραπάνω ως δεδομένα, ωστόσο, το νέο Killzone θα άξιζε λιγότερης ενασχόλησης αν δεν υπήρχαν τρία στοιχεία που προσθέτουν "χαρακτήρα" στην παραγωγή της Sony. Το πρώτο είναι ο χειρισμός που προαναφέραμε. Δεν είναι ο πλέον εύκολος και άμεσος να συμφιλιωθεί κανείς μαζί του. Από τη στιγμή που αυτό θα συμβεί και μετά, ωστόσο, είναι αληθινά απελευθερωτική η αίσθηση του ότι μπορεί κανείς να κινείται και να σημαδεύει σε φορητό σύστημα διασκέδασης με τον ίδιο τρόπο που έχουν... αφομοιώσει από συνήθεια πλέον οι αντίχειρές του να κάνουν το ίδιο στα οικιακά συστήματα διασκέδασης. Είναι φανερό ότι "έχει πέσει δουλειά" σε αυτόν τον τομέα και, από αυτήν την πλευρά τουλάχιστον, το Mercenary λειτουργεί όντως ως το παράδειγμα... "ορίστε, γίνεται!" που χρειαζόταν η Sony.

To δεύτερο στοιχείο είναι o πάρα πολύ καλός τεχνικός τομέας του νέου "φορητού" Killzone. Κακά τα ψέματα, οι κάτοχοι του Vita το αγόρασαν ανάμεσα στα άλλα (και) επειδή τα γραφικά που μπορεί να αποδώσει είναι οικιακού επιπέδου... και με εξαίρεση κάποια μικρά προβλήματα στην ταχύτητα ανανέωσης οθόνης σε σημεία, το Mercenary όντως "αποδίδει εντύπωση" τίτλου του PS3. Δεν είναι το ίδιο, είναι όμως εφάμιλλο και σίγουρα ό,τι καλύτερο έχουμε δει στην κατηγορία αυτή μέχρι στιγμής σε φορητή συσκευή. Ο ήχος δεν είναι τόσο υψηλού επιπέδου, αλλά παραμένει αξιοπρεπέστατος, όπως και η απόδοση των διαλόγων (για "σενάριο" καλύτερα να μην πολυμιλάμε σε FPS αυτού του τύπου!).

Το τρίτο και τελευταίο στοιχείο δεν είναι άλλο από τις επιλογές συμμετοχής πολλών παικτών. Μπορεί να είναι μόνο τρεις - και οι... απολύτως αναμενόμενες Deathmatch, Team Deathmatch και η λεγόμενη Warzone, όπου υπάρχουν συγκεκριμένοι στόχοι να επιτευχθούν σε κάθε σύγκρουση και ο καθένας μάχεται για τον εαυτό του - αλλά λειτουργούν πολύ καλά, επίσης σε σημείο που να θυμίζουν "οικιακό" περιβάλλον. Η αλήθεια είναι πως από ένα σημείο και πέρα αυτές θα απασχολήσουν πιο πολύ τους παίκτες, καθώς το σεναριακό τμήμα με τις αποστολές δεν διαρκεί περισσότερο από 7 ή 8 ώρες... αλλά στο Δίκτυο "συγκρούονταν" πάντοτε οι θιασώτες των shoot' em up, οπότε καμία έκπληξη.

H έκπληξη βρίσκεται στην απάντηση της αρχικής μας ερώτησης: θα αγόραζε κανείς το PS Vita συγκεκριμένα για να παίξει το Killzone: Mercenary; Ενώ δεν το πολυπεριμέναμε, ομολογούμε... ναι, έστω και οριακά. Θέλουμε βέβαια να πιστεύουμε πως το φορητό σύστημα της Sony έχει και τουλάχιστον άλλους 10-12 λόγους (μιλάμε αποκλειστικά για games αυτή τη στιγμή) να αποκτηθεί, αλλά και μόνο για την εμπειρία του να παίζεις shoot' em up "επιπέδου PS3", με χειρισμό "επιπέδου PS3", αξίζει. Μετά βεβαίως υπάρχει και το PlayStation Plus και... ορίστε η γρήγορη απόσβεση!

Βαθμολογία: 8 αστεράκια

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner