Προκειμένου να ανατραπούν ισορροπίες ή δύσκολες καταστάσεις απαιτούνται αλλαγές... και η Microsoft - η οποία χρειάζεται να εντείνει πάρα, μα πάρα πολύ τις προσπάθειές της αν θέλει τα Xbox της να πλησιάσουν σε πελατειακή βάση και έσοδα τα PlayStation της Sony - φαίνεται πως έχει την πρόθεση να προβεί σε μία... απρόσμενη τέτοια για το 2017. Ενώ "παραδοσιακά" στις συνεντεύξεις Τύπου της Ε3 (που θα πραγματοποιηθεί και φέτος στο Los Angeles στις αρχές Ιουνίου) o αμερικανικός κολοσσός τοποθετούσε την δική του στο πρωί της Δευτέρας πριν την έναρξη της μεγάλης έκθεσης, ακολουθούμενος από τις Electronic Arts, Ubisoft και Sony το απόγευμα, φέτος θα την πραγματοποιήσει την προηγούμενη μέρα, Κυριακή, το απόγευμα.
H συλλογιστική πίσω από την κίνηση εντοπίζεται, βεβαίως, στην πρόθεση της Microsoft να αποστασιοποιηθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από την παρουσία της Sony και να συγκεντρώσει όσα περισσότερα μπορεί από τα φώτα της δημοσιότητας στα όσα η ίδια θα επιδείξει για το νέο επερχόμενο σύστημά της, το Xbox Scorpio. Με δεδομένο το γεγονός ότι δεν περιμένουμε να ανακοινώσουν οι Ιάπωνες τίποτε σχετικό με hardware στην φετινή Ε3 - για το PlayStation το 2017 θα είναι σαφέστατα χρονιά εστιασμένη στο software και δη το αποκλειστικό - η ανησυχία των Αμερικανών ίσως είναι υπερβολική, ίσως και όχι βάσει της κατάστασης που επικρατεί αυτήν την στιγμή στην αγορά. Με την πλήρη αποκάλυψη και δρομολόγηση προς κυκλοφορία του Xbox Scorpio, πάντως, η Microsoft θα περάσει σε "επόμενη φάση" της αντιπαλότητάς της με την Sony και ο κολοσσός του Redmond δικαιολογημένα θέλει να το κάνει με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο. Εξ ου και η συνέντευξη Τύπου την Κυριακή.
Το πρόβλημα, φυσικά, παραμένει στο γεγονός ότι οι καταναλωτές δεν αγοράζουν συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας... έτσι, για να τα έχουν - και στο θέμα του software, των games δηλαδή που θα συνοδεύσουν το νέο Xbox στα καταστήματα, ελπίζουμε η Microsoft να έχει μαζέψει αρκετές επλήξεις γιατί ως έχει η εικόνα της αυτήν την στιγμή μόνο εμπιστοσύνη δεν εμπνέει. Με τις πολλαπλές ακυρώσεις παραγωγών για το Xbox One/One S και το εξαιρετικά φτωχό πρόγραμμα κυκλοφοριών της - ειδικά για νέα αποκλειστικά games - μέχρι το τέλος του καλοκαιριού δεδομένο, οι αφοσιωμένοι οπαδοί της αμερικανικής εταιρείας θα περιμένουν να "εξιλεωθεί" απέναντί τους με μπαράζ ΑΑΑ προτάσεων από τον Σεπτέμβριο και μετά. Θέλουμε να πιστεύουμε πως η ηγετική ομάδα του τμήματος Xbox στο Redmond έχει αντιληφθεί την σοβαρότητα της κατάστασης και το μέγεθος του στοιχήματος που θα βάλει τον Νοέμβριο με το Scorpio. Εν αναμονή, λοιπόν!