Οποιοσδήποτε παρακολουθεί την αγορά της ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας από κοντά το γνωρίζει ήδη, η Sony ωστόσο δικαίως θεωρεί πως είναι κάτι που αξίζει να γνωρίζουν όλοι ανεξαιρέτως οι άνθρωποι που αγαπούν τα games, γι' αυτό και το υπογραμμίζει αυτές τις μέρες... ποικιλλοτρόπως: τα PS4 και PS5 ετοιμάζονται το 2022 να προσφέρουν μία από τις πλέον συναρπαστικές χρονιές στην ιστορία των PlayStation, με τρεις κορυφαίες σειρές τίτλων τους να εκπροσωπούνται από νέες παραγωγές και για τα δύο συστήματα μέσα στο ίδιο δωδεκάμηνο. Είναι κάτι που σπάνια συμβαίνει, τρία αποκλειστικά megahits δηλαδή την ίδια χρονιά, και αυτήν την συγκυρία - περίπου... επίδειξη δύναμης θα έλεγε κανείς - οι Ιάπωνες ξεκινούν από αυτήν την εβδομάδα να την αξιοποιούν με ενέργειες σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο.
Για το παγκόσμιο κοινό προωθείται εκ νέου το εξαιρετικά σκηνοθετημένο τηλεοπτικό διαφημιστικό του PlayStation που είχαμε πρωτοδεί πριν από λίγο καιρό με κεντρική ιδέα το ίδιο το "σύνθημα" της Sony Interactive Entertainment, το "Play Has No Limits". Αποφεύγοντας όσα... λίγο-πολύ όλοι περιμέναμε να δούμε από ένα διαφημιστικό του είδους - πασίγνωστους χαρακτήρες τίτλων του PlayStation σε μορφή live ή CG, για παράδειγμα - αυτό το brand spot αφηγείται την επική σύγκρουση δύο αντίπαλων Βασιλιάδων, ακολουθώντας την πρόοδο ενός Πιονιού, του πιο "ασήμαντου" στο παιχνίδι, καθώς διασχίζει την πόλη.
Στο δρόμο της η κοπέλα που παίζει τον ρόλο του "Πιονιού" αντιμετωπίζει διαφορετικά εμπόδια και προκλήσεις που θέτει ο αντίπαλος Βασιλιάς, μα τελικά καταφέρνει να φτάσει στο αρχηγείο του και να κερδίσει την παρτίδα για την ομάδα της. Είναι ένα από τα καλύτερα διαφημιστικά που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ όχι μόνο η Sony για PlayStation αλλά οποιοσδήποτε κατασκευαστής για οποιοδήποτε σύστημα οικιακής ψυχαγωγίας και αξίζει να το παρακολουθήσει κανείς ακόμη και μόνο για την προσοχή στην λεπτομέρεια που το χαρακτηρίζει ως παραγωγή.
Οι φίλοι του PlayStation στην Ελλάδα, ωστόσο, έχουν το δικό τους... ορόσημο - κατά κάποιο τρόπο - να επισκεφθούν στην πρωτεύουσά της: η ελληνική ομάδα του PlayStation συνεργάστηκε με την UrbanAct και τον Same84 για να δημιουργήσει μια εντυπωσιακή τοιχογραφία στο κέντρο της Αθήνας - στον Κεραμεικό, ακριβώς απέναντι από τον ομώνυμο σταθμό του Μετρό - συμμετέχοντας με τον δικό της τρόπο στην εορταστική ατμόσφαιρα της πόλης. Ο γνωστός καλλιτέχνης αξιοποίησε το ταλέντο του για να απεικονίσει σε μία τεράστια επιφάνεια το βασικό δημιουργικό της καμπάνιας "Play Has No Limits", με τους εμβληματικούς χαρακτήρες της Sony.
Η τοιχογραφία θα εκτίθεται μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου ώστε οι καταναλωτές κατά την γιορτινή τους βόλτα στο κέντρο της Αθήνας να θυμηθούν μερικούς από τους πλέον αγαπημένους πρωταγωνιστές video games στην ιστορία, όπως τον Nathan Drake της σειράς των Uncharted, τους Kratos και Atreus από το πιο πρόσφατο God of War, την Aloy από το Horizon αλλά και ένα από τα πιο super cars των Gran Turismo. Οι παίκτες σε όλο τον κόσμο θα έχουν την ευκαιρία να παίξουν τα παραπάνω games, είτε σε νέες εκδόσεις είτε σε αναβαθμισμένες για το PS5, μέσα στο επόμενο δωδεκάμηνο. Την αυλαία ανοίγει το Uncharted Legacy of Thieves Collection στις 28/1, ακολουθεί το Horizon Forbidden West στις 18 Φεβρουαρίου για PS5/PS4, το Gran Turismo 7 στις 4 Μαρτίου PS5/PS4 και το God of War Ragnarok για PS5/PS4 μέσα στο 2022. Ανυπομονούμε, εννοείται, για όλα!