banner

PlayStation Home: Ανασχεδιασμός

Με επίκεντρο τα online games, σύντομα

Οι τολμηρές επιλογές δεν είναι ποτέ βέβαιο πως θα έχουν αναλόγως θεαματικά αποτελέσματα στο χώρο του home entertainment - και ακριβώς μία τέτοια είχε κάνει η Sony το 2008, προσφέροντας ως τμήμα του PlayStation Network τον εικονικό χώρο του PlayStation Home. Η υπηρεσία της ιαπωνικής εταιρείας ήταν όντως φιλόδοξη για τα τότε (και τώρα!) τεχνολογικά δεδομένα, ξεκίνησε διστακτικά και με διάφορα προβλήματα, με τον καιρό όμως κατόρθωσε να συγκεντρώσει αξιόλογο ποσοστό των κατόχων PS3 και να εμπλουτίσει σε βαθμό ικανοποιητικό το περιεχόμενό του. Παρά το γεγονός ότι το PlayStation Home δεν άγγιξε εκείνο το επίπεδο δημοτικότητας που θα το χαρακτήριζε ως συγκριτικό πλεονέκτημα του PSN απέναντι στο Xbox Live, δεν παύει να είναι ένα "βέλος στη φαρέτρα" της Sony. Και η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να το... ακονίσει ακόμη περισσότερο, τρόπον τινά, σύντομα.

Σύμφωνα με συντένευξη που έδωσε ο διευθυντής της υπηρεσίας, Jack Buser, μέσα στο φθινόπωρο το PlayStation Home θα δεχθεί σημαντική αναβάθμιση, η οποία θα αλλάξει ευδιάκριτα το χαρακτήρα του. Ο Buser εντόπισε - πολύ σωστά, θεωρούμε - την αδυναμία της παρούσας έκδοσης του PlayStation Home στο "απροσδιόριστο" του τί μπορεί να κάνει κάποιος στον εικονικό αυτό χώρο: για ποιούς συγκεκριμένους λόγους θα ήθελε κανείς να περάσει κάποιες ώρες εκεί, δηλαδή. Η νέα έκδοση το PS Home θα προσφέρει θεματικές "γειτονιές" όπως τις Action District, Adventure District και Sportswalk, οι οποίες θα απευθύνονται π.χ. στους φίλους των video games τύπου Call of Duty, Tomb Raider και FIFA αντίστοιχα. Οι περιοχές αυτές θα προσφέρουν "αποστολές" και σχετικά βραβεία, διάφορους τρόπους αλληλεπίδρασης ανάμεσα στους χρήστες, αλλά και ολόκληρα, πλήρη mini-games που ο επισκέπτης θα μπορεί να παίξει άμεσα και δωρεάν.

Σημαντικό είναι το γεγονός ότι όλες οι νέες δραστηριότητες και τρόποι αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας ανάμεσα στους χρήστες θα είναι άμεσα διαθέσιμα από το ανασχεδιασμένο κεντρικό σημείο του PlayStation Home, ονόματι The Hub: αυτό θα είναι και το πρώτο πράγμα που βλέπει ο χρήστης ενός PS3 όταν εισέρχεται πλέον στο Home (η γνωστή Plaza θα... πάρει σύνταξη μετά από λίγο καιρό). Η Sony θα καταστήσει επίσης πολύ ταχύτερο να πηγαίνει ο χρήστης από τη μία περιοχή του PS Home σε μια άλλη, απλούστερο να ψωνίζει έξτρα περιεχόμενο και αξεσουάρ από τα εικονικά του καταστήματα, αλλά και πιο εύκολο να εμπλέκεται στις ευρύτερες δραστηριότητες του Home, που τού δίνουν το χαρακτήρα... social network σχεδόν. Αν όλα υλοποιηθούν όπως περιγράφει ο Buser, είναι σαφές ότι τα 23 εκατομμύρια επισκεπτών του Home θα αυξηθούν σημαντικά με τη νέα συλλογιστική λειτουργίας του και το νέο υλικό. Για να δούμε!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner