Με το κλίμα της αγοράς και την γενικότερη "ψυχολογία" του καταναλωτικού κοινού σε όλο τον κόσμο ομολογουμένως να μη βοηθά, οποιοδήποτε νέο σύστημα ηλεκτρονικής διασκέδασης δεν θα είχε την... ευκολότερη ακριβώς αποστολή. Παρ' όλα αυτά, το PlayStation Vita - το καινούργιο φορητό σύστημα της Sony που φιλοδοξεί να φέρει games επιπέδου... σαλονιού, "εκεί έξω" - έχει ήδη βρει το δρόμο του στα χέρια 1.2 εκατομμυρίων ανθρώπων από τα τέλη Δεκεμβρίου. Αυτός ο αριθμός αντιστοιχεί σε πωλήσεις, όχι σε διάθεση συστημάτων απλώς, και καλύπτει τόσο την ιαπωνική, όσο και την αμερικανική και την ευρωπαϊκή αγορά.
Με δεδομένο, ωστόσο, ότι μία ημέρα πριν την αμερικανική και ευρωπαϊκή εμπορική "εκκίνηση" του Vita η Sony είχε επιβεβαιώσει πωλήσεις 580.000 συστημάτων για την ιαπωνική αγορά, το... προφανές γίνεται και κατανοητό: το νέο της σύστημα σημείωσε από τις 22/2 μέχρι και τις 28/2 κάτι παραπάνω από 600.000 πωλήσεις. Ο αριθμός δεν είναι ούτε απογοητευτικός, ούτε για... ξέφρενα πάρτι: είναι περίπου ό,τι περίμενε ο ειδικός Τύπος - ίσως και η Sony - με βάση τις 330.000 πωλήσεις του Vita στην ιαπωνική αγορά το πρώτο δεκαήμερο της εμπορικής του εμφάνισης εκεί.
Οι 600.000 πωλήσεις PS Vita στην πρώτη εβδομάδα της Δυτικής του κυκλοφορίας είναι περισσότερες - αλλά όχι κατά πολύ - σε σχέση με τις 545.000 που σημείωσε το Nintendo 3DS στις αντίστοιχες αγορές το αντίστοιχο διάστημα. Τα PS Vita που πωλήθηκαν, όμως, συνοδεύτηκαν και από 2 εκατομμύρια games που πωλήθηκαν γι' αυτά, στο ίδιο διάστημα: αυτό σημαίνει πως, κατά μέσο όρο, κάθε κάτοχος Vita προμηθεύτηκε για το νέο του απόκτημα 3 τίτλους. Το λεγόμενο hardware/software ratio του Vita, η αναλογία "games ανά σύστημα", βρίσκεται λοιπόν ήδη σε αξιοπρεπέστατα επίπεδα. Τα 2 εκ. πωληθέντα games, δε, περιλαμβάνουν τόσο όσα έγιναν διαθέσιμα σε φυσικά καταστήματα, όσο και όσα είναι διαθέσιμα στο PlayStation Store - σημαντικό για το μέλλον όχι μόνο του PS Store, όσο και του ίδιου του Vita. Θα συνεχίσει την πορεία του το νέο, εντυπωσιακό PlayStation με τον ίδιο ρυθμό τους επόμενους μήνες; Για να δούμε!