banner

Sony: και το Ghost of Tsushima στα ελληνικά

Οι Ιάπωνες διατηρούν και στην νέα τους παραγωγή την καλή παράδοση που έχουν καθιερώσει για την αγορά μας

Μπορεί το PlayStation5 να προορίζεται για κυκλοφορία στο τέλος της χρονιάς και η Sony να έχει εστιάζει "στο παρασκήνιο" την προσοχή της εκεί, όμως οι κάτοχοι του PlayStation4 όλα δείχνουν πως χάρις στον πρότερο σχεδιασμό της διένυσαν ένα από τα πλέον συναρπαστικά πρώτα οκτάμηνα έτους στην ιστορία του gaming. Το εξαιρετικό Dreams της Media Molecule κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο, τον Μάρτιο έγινε διαθέσιμο το Nioh 2 της Team Ninja, τον Ιούνιο ήλθε το πολυαναμενόμενο The Last of Us Part II της Naughty Dog και σε δύο εβδομάδες θα κυκλοφορήσει και το The Ghost of Tsushima της Sucker Punch. Όπως διακρίνει κανείς στο trailer που παραθέτουμε, δε, και αυτό ακολουθεί την μακρόχρονη παράδοση υποστήριξης της ελληνικής αγοράς από την Sony.




Πράγματι: μετά από τα Uncharted 4, God of War, GT Sport, The Last of Us Part II και αρκετές άλλες μικρές και μεγάλες παραγωγές της, η Sony συνεχίζει την θετική πρακτική που έχει καθιερώσει και θα διαθέσει το Ghost of Tsushima με εξελληνισμένα μενού επιλογών και πλήρη υποτιτλισμό των διαλόγων (αγγλικών ή ιαπωνικών!) στα ελληνικά. Είναι γεγονός πως ένα μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που θα παίξουν την δημιουργία της Sucker Punch δεν θα είχαν ούτως ή άλλως πρόβλημα να την απολαύσουν στην αγγλική γλώσσα, όμως για όλους τους υπόλοιπους τώρα θα είναι κατά πολύ ευκολότερο να ακολουθήσουν τους διαλόγους και την υπόθεση του Ghost of Tsushima. Αυτό που ήταν, δηλαδή, και το ζητούμενο - καθώς το κοινό του PS4 δεν απαρτίζεται πλέον μόνο από αφοσιωμένους gamers, αλλά και παίκτες από το ευρύτερο κοινό.

Ίσως περισσότερο, ωστόσο, από αυτό έχει σημασία το γεγονός ότι η Sony συνεχίζει να αποδεικνύει έμπρακτα την υποστήριξή της στην ελληνική αγορά, σε όλα τα επίπεδα - την ίδια στιγμή που ο ανταγωνισμός, χρόνια τώρα, είναι... εκκωφαντικά απών με οποιαδήποτε έννοια έχει σημασία. Η εικόνα αυτή μάλιστα, αν θέλει να είναι κανείς κυνικά ρεαλιστής, θα μπορούσε να είναι από μόνη της λόγος για το αντίστροφο: με τόσο μεγάλη δηλαδή διαφορά σε πελατειακή βάση, μερίδια αγοράς και όγκο πωλήσεων "παραδοσιακό" και ψηφιακό από τον ανταγωνισμό του, το PlayStation στην Ελλάδα θα μπορούσε να είχε "επαναπαυθεί στις δάφνες του" χωρίς ιδιαίτερες συνέπειες.

Το ότι η Sony επιλέγει να μην το κάνει είναι απόδειξη των προθέσεών της και, αν μη τί άλλο, ένας από τους λόγους για τους οποίους θα διεκδικήσει με τις περισσότερες αξιώσεις την ίδια πλεονεκτική θέση στην δική μας αγορά με το PlayStation5 τον χειμώνα. Έτσι είναι αυτά τα πράγματα: όταν καλλιεργείς κι επενδύεις, μπορείς να προσβλέπεις σε καρπούς κι ανταπόκριση. Όταν όχι... όχι! Το Ghost of Tsushima κυκλοφορεί στις 17 Ιουλίου, οι προπαραγγελίες για τις 5 διαφορετικές εκδόσεις του έχουν ήδη ξεκινήσει κι εμείς το παίζουμε εδώ και λίγες μέρες για να καταθέσουμε την γνώμη μας το συντομότερο δυνατό. Οπότε... επανερχόμαστε με όλες τις λεπτομέρειες!

ΔΕΣ ΑΚΟΜΗ

banner

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

banner
banner
banner